Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh peljästyin että piilari katosi silmän uumenin.

Vierailija
08.09.2016 |

Muljahti jotenkin huonosti tätä lukiessa ja tuntui että jäi jonnekin ruttuun silmän sisälle. Peilin eessä venyttelin luomia eikä piilarista näkynyt jälkeäkään. Sitten konttaamaan tietokoneen eteen niin kas lattiallehan se oli pudonnut. Vieläkin roskan tunne silmässä mutta ei se piilari ole.
Ajattelin avautua tästä.
M

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko piilarit vaikea laittaa? Tuntuvatko ne silmissä miltään? Entä puhdistus, miten hoituu? Kiitos, jos vastaat!

Vierailija
2/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko piilarit vaikea laittaa? Tuntuvatko ne silmissä miltään? Entä puhdistus, miten hoituu? Kiitos, jos vastaat!

En oo ap, mut mä ainakin käytän kertakäyttösiä piilareita ja ei tunnu oikeinpäin laitettuna miltään. Itselleni helpoin tapa on laittaa piilari silmän valkuaiselle ja siitä liu'utan iiriksen päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuun oli vähän hankalat kun ei meinaa saada pidettyä silmää räpyttämättä just h-hetkellä. Ainakaan mulla ei tunnu missään, käytän sellaisia joita virallisesti voi pitää 30 päivää mutta mulla nää on välillä ollut useammankin kuukauden ilman mitään ongelmia. Voi myös nukkua näiden kanssa ilman että aamulla mitään punasilmää. Puhdistukseen/säilytykseen on litku, piilarit kämmenelle, litkua päälle, hinkkausta sormenpäällä. Ei vaikeaa.

t. ap

Vierailija
4/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö piilareilla korjaamaan taittovirhettä, vai vain liki/kaukonäköä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä