Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko luuseri, kun minulla on vain 14 fb-kaveria?

Vierailija
08.09.2016 |

Hyväksyn kavereiksi vain ne, joiden kanssa olen tekemisissä ihan normaalielämässä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FB kaverit 99% heistä ei monilla ole oikeita ystäviä tai kavereita, se on vain somekupla missä he elää, kuplaan kuuluu somepäivytykset jossa harva antaa rehellistä kuvaa itsestään tai elämästään. Lädin pois facesta aikoja sitten koska kyllästyin siihen feikkimaailmaan. 

M40

Ihmisiä nyt sattuu kiinnostamaan mitä entisille tutuille kuuluu. Ei siinä ole välttämättä kyse mistään statuksesta, vaikka joillakin toki on.

Vierailija
22/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ajattelen, että eri ihmiset käyttää fb:ta eri tavoin. Joku ei halua kuin ihan lähimmät kavereikseen, joku käyttää sitä vain esim.lapsen asioihin liittyvän ryhmän vuoksi, joku taas tuntee vaikka työnsä kautta paljon porukkaa ja on iso suku... 

Olen huomannut, että ne joilla on todella pajon kavereita (lähempänä tuhatta tai ylikin) käyttävät usein fb:ta työkanavana, siis tiedottamiseen julkisista tekemisistään, ja harvemmin laittavat statuksiin mitään kovin henkiläkohtaista TAI sitten saattavat laittakin mutta laittavat ne näkyviin vain oikeasti läheisille, joihin esim.minä en satu kuulumaan. Kaikkea ei tarvitse kertoa kaikille.

Ei ole ainakaan minulle ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reilu 40 fb kaveria, suurin osa sukulaisia ja sit jotain entisiä koulukavereita joita en näe ikinä in real life. En ota kavereiksi mitä tahansa tuntemattomia, joillakin se tuntuu olevan oikein tavoitteena hankkia satoja fb kavereita joista suurinta osaa ei edes tunne.

Vierailija
24/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

FB kaverit 99% heistä ei monilla ole oikeita ystäviä tai kavereita, se on vain somekupla missä he elää, kuplaan kuuluu somepäivytykset jossa harva antaa rehellistä kuvaa itsestään tai elämästään. Lädin pois facesta aikoja sitten koska kyllästyin siihen feikkimaailmaan. 

M40

Ihmisiä nyt sattuu kiinnostamaan mitä entisille tutuille kuuluu. Ei siinä ole välttämättä kyse mistään statuksesta, vaikka joillakin toki on.

Niin, se onkin minun ratkaisu, feikit ja höpö höpö jutut ei minua kiinnosta enkä jaksa niitä lukea. Kun joku soittaa minulle tulee siitä ihmisestä taas normaali vs facemaailmaan, eikä kaikki ole jotain ihme esittämistä tekomaailmoineen.

M40

Vierailija
25/25 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 6 joista suurin osa miehen sukulaisia :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme