Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennustan, " näen" vielä yhdelle joka kertoo itsestään.

Vierailija
04.03.2006 |

Mielellään sellainen, joka näkemistä tarvitsee elämäntilanteesi vuoksi. En takaa että juuri snusta näen jotain, mutta mitä enemmän voit kertoa, sen parempi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisesti naimisissa....

Vierailija
2/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmoraalia eikä motivaatiota. Taidetta rakastan mutta olenko tarpeeksi lahjakas. Minulla on työntekoa vaikeuttava ADHD, ja kuka työnantaja haluaa sellaisen?

No, kiinnostaisi tietää onko minulla mitään mahdollisuuksia normaalielämään, entä rahatilanne, tuleeko se koskaan kohenemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoliitossa siis 25v ja 2 lasta

Vierailija
4/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro ikää, elämäntilannetta, mitä murheita on, mikä mieltä painaa. sellaista kaikenlaista :)

ap

Vierailija
5/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en näe ensimmäisestä mitään, siirrytään seuraavaan, jne! Ei ole väliä sillä, mitä kymmenes kertoo. katson ensin näenkö ensin ehtineestä jotain.

ap

Vierailija
6/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulkaa, antaa olla koko juttu, jos ei täällä saa kuin haukkuja niskaan.

ap

Vierailija
7/7 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyslomalla kesäkuulle asti, siitä eteenpäin auki.... rahatilanne aika tiukka, mies tekee ns keikkatyötä, sitä ollut aika vähännyt. parantuuko se? olen itse lähihoitaja.mies sai kyllä hyvän urheilusopimuksen, joka ehkä mahdollistaa rahaa, mutta pärjäkö hän, laji on kova.... hän on kyllä alansa huippu siinä :) mieltä painaa se, että mies joutuu olla tosi paljon pois, just keikat ym. mitä kerron vielä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän