Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä aikuispissis skumppalogoelämässä viehättää?

Vierailija
08.09.2016 |

Omassa kouluporukassa tapahtunut huomattava määrä muutoksia viimeaikoina. Ennen hyvin maanläheisistä ja fiksuista naisista on tullut ihme skumppalasibimboja. Instatili täynnä kilistelykuvia ja viimeisetkin roposet käytetään kalliisiin merkkilaukkuihin, tekoripsiin ja ties mihin lisäkkeisiin. Ihan käsittämätöntä miten pitää antaa ulkopuolisille kuva varakkaasta glamyyrelämästä Alkon halvimman shampanjan ja merkkilaukun avulla ja samaan aikaan lasketaan mihin laskuihin onkaan varaa loppukuusta. Jutut menneet myöskin 12-vuotiaan tasolle, eikä keskustelua synny enää muusta kuin realityohjelmista ja kosmetiikasta. En meinannut oikeasti tunnistaa kahta vieressäni istuvaa luokkalaista samoiksi henkilöilsi kuin viime vuonna, ja samanlaisia tapauksia ilmestyy koko ajan lisää. Voiko joku selittää mikä siinä elämäntyylissä oikein viehättää? :/

Ja olemme kaikki päälle parikymppisiä, osa lähes 30, joku kuitenkin kysyy.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä mullekin kelpaisi luxuselämä jos siihen olisi varaa. En tajua mistä hitosta teinit nykyään repii rahat merkkilaukkuihin ja skumppaan kun maan koko talous sakkaa ja työttömyys senkuin kasvaa. Eikä tämä merkkilogostatus-trendi koske pelkkiä naisia. Tinderiä sellaillessa tulee vastaan parikymppisiä janttereita jotka on niin viimeisen päälle sliipattuja: päällä kalliin näköinen puku, ranteessa rolex tai joku muu vastaava mahdollisimman kallis kello ja kaiken kruunaa ylimielinen itserakas ilme. Missä h*lvetissä nämä hädin tuskin täysi-ikäiset äidin pikku tissiposket työskentelevät kun heillä on varaa elää kuin pankkiirit?

Mun tuttavapiirissä on näitä 22-23v miehiä, jotka opiskelevat mm. lääkiksessä ja oikiksessa. Hyvin nopeasti on jo opiskelijoille irronnut ihan hyvin palkattua työtä ja sillä ne laadukkaat puvut ja kellot kustannetaan. Toisilla taas voi olla rikas suku tai saatua perintöä tms. Tai lainaa.

Vierailija
82/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shampanja? Ap kirjoittaa kuin aikuispissis.

Champagne on suomeksi samppanja. Mutta joo, muita arvostelee eniten juuri ne, joilla ei siihen varaa olisi.

Kirjoitat kuin kielinatsi. Eng. Grammar-Nazi. Löytyy usein mielensä pahoittaneena AV-palstalta. Vihaa kirjoitusvirheitä, kuolee hieman sisältä aina kohdatessaan yhdys sanan.

Grammar Nazi kirjoitetaan muuten ilman väliviivaa. Just sayin'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teidän pakko nyt taas nostaa tämäkin syöpä ylös. Huoh. Hankkikaa elämä.

Vierailija
84/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan näillä bollingerpissiksillä on hemmetisti velkaa. Tiedän yhden naisen joka tanssi nuorena sellasessa naisten tanssiryhmässä ja jäi tyyli päälle, on jossai osa-aikasena myyjänä nykyisin ja naimisissa jonkun putkimiehen tai vastaavan duunarin kanssa. Hommasivat hemmetin kalliin omakotitalon aikana kun pankki syyti lainaa kuka vaan kysyi, ja siihen päälle 30 000 euron Audi-laina. Kysyin silloin, että eikö pelota oikeasti tuollainen velkamäärä niin nauroi vaan, että pankista saa lisää. Tästä on aikaa nyt vuosia. Nyt bongasin tyypin instagramista ja siellähän on bollingeria kuvattu ja Audia, Guessia ja MK:n laukkuja. :D On hiustenpidennystä ja ripsiä. Samalla löytyi yks vanha gold digger yh-tuttu jonka missio oli saada mahdollisimman rikas mies siitä päivästä lähtien, kun jäi yksinhuoltajaksi. Oli tekorusketus, vahva meikki ja hiuslisäkkeet yms. ja kierteli mm.Hunksien keikalla tarjoilemassa avujaan.

On nyt näemä naimisissa jonku entisen lätkänpelaajan kanssa ja Insta täynnä luksuselämää, on laukkuja ja näemä silikonit ostettu. Sparrasumeemejä täynnä Instagram missä vakuutetaan, että vain vahvimmat elävät jne. :D Muistan tän naisen sinkkuaikoina kun oli FB täynnä herutuskuvia salilta/baarista yms. ja miten meidän yhteinen kaveri haukkui sitä selän takana mulle. No, Instan perusteella tää yhteinen kaverimme on nykyisin oikein hyvää pataa tän naise kanssa ja on mielellään ilmeisesti VIP -aitiossa ja mukana luksusmenossa.

Ja kyllä, nyt puhutaan 30+ naisista!

Mä EN voi mitään sille että mä yhdistän tuollaisen menon matalaan älykkyysosamäärään. Yksinkertaisesti ei vaan voi olla kyseessä kovin fiksu tapaus, jos haluaa esittää somessa elävänsä jotain luksuselämää vaikka todellisuus olisi mitä. Ite pyrin elämään elämää missä olen mahdollisimman riippumaton miehestä ja sen rahoista, teen aivan hemmetisti töitä ja siinä vaiheessa kun mä esittelen luksusveskaani somessa tai Audia tai kohotan skumppaa, mua saa haukkua mielin määrin.

Mitä enemmän varakkuutta tulee sitä varmemmin en sitä mainosta, joten äkkiseltään väittäisin, että mitä enemmän velkaa sitä enemmän esitellään velalla ostettuja asioita somessa. Paitsi tietysti nää OIKEASTI miljonäärit joilla se luksus ei ole Bollinger tai velkainen Audi. Mut ne on ihan oma lukunsa.

Vierailija
85/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan näillä bollingerpissiksillä on hemmetisti velkaa. Tiedän yhden naisen joka tanssi nuorena sellasessa naisten tanssiryhmässä ja jäi tyyli päälle, on jossai osa-aikasena myyjänä nykyisin ja naimisissa jonkun putkimiehen tai vastaavan duunarin kanssa. Hommasivat hemmetin kalliin omakotitalon aikana kun pankki syyti lainaa kuka vaan kysyi, ja siihen päälle 30 000 euron Audi-laina. Kysyin silloin, että eikö pelota oikeasti tuollainen velkamäärä niin nauroi vaan, että pankista saa lisää. Tästä on aikaa nyt vuosia. Nyt bongasin tyypin instagramista ja siellähän on bollingeria kuvattu ja Audia, Guessia ja MK:n laukkuja. :D On hiustenpidennystä ja ripsiä. Samalla löytyi yks vanha gold digger yh-tuttu jonka missio oli saada mahdollisimman rikas mies siitä päivästä lähtien, kun jäi yksinhuoltajaksi. Oli tekorusketus, vahva meikki ja hiuslisäkkeet yms. ja kierteli mm.Hunksien keikalla tarjoilemassa avujaan.

On nyt näemä naimisissa jonku entisen lätkänpelaajan kanssa ja Insta täynnä luksuselämää, on laukkuja ja näemä silikonit ostettu. Sparrasumeemejä täynnä Instagram missä vakuutetaan, että vain vahvimmat elävät jne. :D Muistan tän naisen sinkkuaikoina kun oli FB täynnä herutuskuvia salilta/baarista yms. ja miten meidän yhteinen kaveri haukkui sitä selän takana mulle. No, Instan perusteella tää yhteinen kaverimme on nykyisin oikein hyvää pataa tän naise kanssa ja on mielellään ilmeisesti VIP -aitiossa ja mukana luksusmenossa.

Ja kyllä, nyt puhutaan 30+ naisista!

Mä EN voi mitään sille että mä yhdistän tuollaisen menon matalaan älykkyysosamäärään. Yksinkertaisesti ei vaan voi olla kyseessä kovin fiksu tapaus, jos haluaa esittää somessa elävänsä jotain luksuselämää vaikka todellisuus olisi mitä. Ite pyrin elämään elämää missä olen mahdollisimman riippumaton miehestä ja sen rahoista, teen aivan hemmetisti töitä ja siinä vaiheessa kun mä esittelen luksusveskaani somessa tai Audia tai kohotan skumppaa, mua saa haukkua mielin määrin.

Mitä enemmän varakkuutta tulee sitä varmemmin en sitä mainosta, joten äkkiseltään väittäisin, että mitä enemmän velkaa sitä enemmän esitellään velalla ostettuja asioita somessa. Paitsi tietysti nää OIKEASTI miljonäärit joilla se luksus ei ole Bollinger tai velkainen Audi. Mut ne on ihan oma lukunsa.

Koko ketjun paras vastaus! :)

Vierailija
86/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahahah, tulee eräs täälläkin pyörinyt bloggaaja mieleen :D

Patricia?

Just tämä ja sitä matkiva minioninsa :D

Hä, mikä minion? :D Patrician kyllä tiedän, mutta kuka matkii häntä?

Se tuuli maria tms. Löytyy parista Patrician postauksesta. Roikkuu minioninsa kanssa kun tarvitsee kuvaajaa.

Surkeita bloggaajia molemmat. Ja täysin tyylitajuttomia.

Molempien instagramia selanneena on kysyttävä, että tämäkö on sitä glamouria???

http://www.pictaram.com/media/1303482359458565326_312536573

Menitkö palstahullu ihan sekaisin? :D

Kuka laittaa itsestään noin epäimartelevan kuvan nettiin? Sääliksi käy...

Vierailija
87/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tiedä kumpaa sääliä enemmän; miehiä jotka ottaa näitä golddiggereitä vai naisia, jotka ei halua elämältään muuta kuin miehen ja sen rahat...

Näin entistä pomoa baarissa ja oli ihan sikakännissä. Huomasin, ettei ole sormusta. Avautui sitten kunnolla, miten ex vaimo vei talon ja puolet omaisuudesta ja uusi vaimo sitten halusi rakennuttaa miljoonatalon, ja hänhän rakensi että olis tyytyväinen. Mies rahoitti uuden vaimon bisneksen jota vaimo sitten somessa hehkutti ja esitteli itsensä yrittäjänä. Penniäkään ei maksanut firman perustamiskuluja vaan sössi muotikaupan konkkaan alle kahdessa vuodessa. Mies vei Thaimaahan ja maksoi myös uuden vaimonsa lapsen elämisen, alkoi Burberryä näkyä taaperon päällä aika äkkiä.

Siinä tunnin verran kuuntelin tän entisen pomoni avautumista ja kuulin, että oli sydärin takia nyt eläkkeellä ja asuu yksin siellä miljoonatalossa jonka onneksi sai pitää itsellään erotessa nyt tästä uusimmasta. Sanoi, ettei ota koskaan enää naista, ei luota. Tuli paha mieli, kyseessä on yksi sydämellisimmistä ihmisistä mitä tiedän, mutta on hyväuskoinen ja tää golddigger naistyyppi tietää kyllä, mistä naruista vedellä. :/

Jos jotain varoituksen sanaa osaisi miehille kertoa, niin tsekatkaa mitä google tietää ko.naisesta jos tää lähestyy. Jos löytyy profiileja missä heruttaa tai esiintyy tyrkysti muuten, niin et varmaan ole ensimmäinen "uhri".

Varmoja kusetuksen merkkejä on se, että nainen on samantien valmis hylkäämään entisen elämänsä, muuttamaan miehen luokse ja ottamaan osaa miehen yrityksen toimintaan tms. Nainen on tod.näk.näyttävä, itsevarma, avulias ja ottaa tilanteet haltuun heti. Imartelu tehoaa etenkin vanhempaan mieheen.

Vierailija
88/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaisin niin vinkkaisin tänne yhden kullankaivajan jolla julkinen Instatili yhdessä miehensä kanssa. Miehensä on semijulkkis jonka vaimo jätti nuoremman miehen takia ja sitten otti tän contourpissiksen, jonka kanssa menivät naimisiin alle vuosi tapaamisesta. Emäntä poisti kaikki taviselämästään kertovat sometilit ja perusti yhteisen instan äijänsä kanssa, tosin aika selkeesti näkee, kumman näppikseltä nää kuvat on. :D Viihdearvon takia käyn välillä katsomassa näitä niiden kuvia, koska tietysti ne on julkisia, ei muuten kukaan näkisi tuota "luksuselämää". Ilmiönä äärettömän mielenkiintoinen, tämä aloittajan kuvaama juttu...

Vierailija
89/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan Jyväskylän yliopistolla näitä ei juurikaan ole.

Vierailija
90/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen, mitä ihneellistä noissa merkkilaukuissa on? On joksernkin kornin näköistä, kun noissa laukuissa roikkuu esim. se mk-merkki ja sitä laukkua pitää sitten yrittää pitää olalla niin, että merkki varmaan näkyy. Olen varmaan hieman omituinen, koska en vaan tajua, mikä noista merkkituotteista tekee niin hienon, että niistä maksteaan yli 200€ ja niitä muka huomaamatta esitellään ja ollaan niin hienoja, ja muodikkaita, vaikka ko. esineitä on sitten joka toisella.

Siis, minkälaisen tunteen esim. tuollainen statuslaukku kantajalleen tuo? Onko se jotain erityistä? Kysyn siksi, koska en ole ikinä ymmärtänyt, että jotain hankitaan vain jonkun merkin vuoksi, en siis kysy siksi, että pitäisin itseäni jotenkin ylevämpämä, koska en halua kantaa tuotemerkkejä näkyvillä vain merkin vuoksi.

Ovatko edes nahkaa?

Vierailija
91/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on löytäneet sen miehen joka sen kustantaa. Sadoissa naisten blogeissa pitää myös olla sitä (kulissi)glamouria jotta tuhannet ja tuhannet muut naiset jaksavat niitä lukea.

Vierailija
92/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla tuollaisilla naisilla on pitkä neuletakki ja legginsit? Nykyään se vaatetus on synonyymi wt:lle.

Vierailija
93/94 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kehtaisin niin vinkkaisin tänne yhden kullankaivajan jolla julkinen Instatili yhdessä miehensä kanssa. Miehensä on semijulkkis jonka vaimo jätti nuoremman miehen takia ja sitten otti tän contourpissiksen, jonka kanssa menivät naimisiin alle vuosi tapaamisesta. Emäntä poisti kaikki taviselämästään kertovat sometilit ja perusti yhteisen instan äijänsä kanssa, tosin aika selkeesti näkee, kumman näppikseltä nää kuvat on. :D Viihdearvon takia käyn välillä katsomassa näitä niiden kuvia, koska tietysti ne on julkisia, ei muuten kukaan näkisi tuota "luksuselämää". Ilmiönä äärettömän mielenkiintoinen, tämä aloittajan kuvaama juttu...

Kerro toki, äläs panttaile! ;)

Vierailija
94/94 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi toinen blogi on vaan hyvin, hmmh hämmentävää luettavaa.

Edes kalliilla merkkilaukuilla ei voi paikata liian paljastavia, halvanoloisia vaatteita ja "en tehnyt hiuksilleni saunan jälkeen mitään" näköisiä "kampauksia" puhumattakaan tyylitajusta. Merkkivaatteet ja laukut vaativat kantajaltaan eleganssia ja ajatonta tyylikkyyttä, yleensä myös vähän ikää. Lisäksi ehdottomasti tuon hintaluokan kamat ja niiden kantaminen yhdistetään vähän klassisempaan kampaukseen kuin johonkin sotkunutturaan tai -ponnariin. Tuon ikäisillä ja noin yhdistettynä ne saavat aikaan vain wannabe-vaikutelman ja asujen yleisilme jää hyvin sekavaksi ja juurikin yrittämisen näköiseksi.