Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei tyydytä minua

Hohhoijaa
08.09.2016 |

Olemme olleet kolmisen vuotta yhdessä. Seksi ei ole koskaan ollut ihmeellistä. Rakastelemme aina löhetyssaarnaajassa. Joskus olemme yrittäneet muitakin asentoja mutta takaapäin ei onnistu ja miestä ei oikein kiinnosta muu kuin tuo lähetyssaarnaaja.

Seksissämme on aina sama kaava: Minä teen aloitteen, mies innostuu tai sitten ei. Hieron hänen kaluaan ja saatan joskus ottaa suikkarin (yleensä hän ei halua kun haluaa vain panna), jonka jälkeen mies haluaa sisälle, koska ei voi odottaa enempää että saa "sitä ihanaa". Lopulta itse akti kestää 10 minuuttia, mies tulee ja jää pusuttelemaan minua mutta ei ole edes ikinä kysynyt minun tulemisesta tai tyydytyksestä.

Mies ei siis tee minun tyydytyksen eteen mitään. Muutaman kerran hän on yrittänyt sormettaa minua mutta en osaa rentoutua, koska näen hänen kasvoiltaan ettei häntä edes kiinnosta ja yleensä itse sanon että ei tässä ole mitään järkeä.
En enää tiedä mitä tehdä, ollaan puhuttu asiasta ja hän sanoo muuttuvansa mutta ei ole tähän päivään mennessä tapahtunut. Erota en halua mutta tästä voi tulla iso ongelma tulevaisuudessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä olet oikeassa, että ongelma tulee, kokemusta on. Mies ei ole kiinnostunut sinun tyydyttämisestäsi, siinä vika.

Vierailija
2/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelkaa, keskustelkaa ja vielä kerran keskustelkaa. Kokeile seksin yhteydessä sanoa kiimasena "arvaa mikä olis ihanaa, jos työntäisit sun paksut sormet mun sisään" tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostan kyllä ongelmia tulevan, ei ehkä miehen mielestä mutta minun puoleltani. Mies on kertonut olevansa epävarma seksiin liittyvissä asioissa (ja ei tiedä miten naista tyydytetään) joten olemme avoimesti puhuneet kaikesta ja kaikki on muuten täydellisesti mutta minun tyydytykseni puuttuu. Suhteessamme on kyllä paljon hellyyttä, halittelua ja pusuttelua ja onhan se ihanaa ja arvostan sitä mutta ei se seksuaalista nautintoa korvaa.

Ap

Vierailija
4/4 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mä olen taas mies. Ja vaimo ei jaksa mun libidoa, koska haluisin ainakin kerran päivässä. Rakastan antaa suuseksiä, ja kaikenlainen vaihtelu seksissä on maailman parasta.

Meillä on myös alkava ongelma. Kun meillä kuulemma on normaalisti, kun varmaan kerran viikossa saa...

VMP