Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla harrastaa seksiä synnytyksen jälkeen, mitä teen

Vierailija
04.03.2006 |

Synnytyksestä aikaa jo 4 kuukautta, en ole uskaltanut harrastaa seksiä sen jälkeen. Synnytyksessä tuli pahoja repeämiä, vieläkin paikat arkana ja kipeenä, pelkään että sattuu niin #¤%:sti, jos edes yritän. Kynnys on tosi korkealla että uskallan. Mies sanoo että ihan jees, ei mitään kiirettä, mut itselle tää on vähän vaikee tilanne, kun haluishan sitä palata normaalielämään.

Onko muita joilla seksi loppui synnytykseenja miten siitä selvittiin tai olisiko vinkkejä miten toimisin. Ei nyt viittis vetää viinaakaan päätä täyteen puudutteeksi, jotta sujuis.

Arka aihe, siksi tällä palstalla ilman nimimerkkiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin ilman sen enempää suunnittelematta läheinen hetki miehen kanssa johti yhdyntää vain 4 viikkoa synnytyksestä ja ei sattunut yhtään!! Olimme varovaisia. Eli uskon että sulla on jo parantunut paikat hyvin. Hiljaa hyvä tulee!! Tunnetta kehiin myös.

Vierailija
2/4 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustan että otin pari paukkua rentoutuakseni. Miehelle sanoin että ei kannata odottaa ihmeitä kun olin kauhusta jäykkänä. Vähän kuin teininä olis kovasti halunnu neitsyydestä eroon vaikka pelotti ;)

Niin 4 kk synnytyksestä ekan kerran oltiin yhdynnässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) käy gynekologilla ja kysy, miten repeämäsi ovat parantuneet. Olen aivan vitivarma, että ne OVAT jo parantuneet, neljän kuukauden jälkeen. Arkuus johtuu todennäköisesti hormonien vaikutuksesta, ne nimittäin kuivavat limakalvoja.

2) Kokeile omassa rauhassa masturbointia ensiksi.

3) Hommaa liukastusvoidetta. Tuo em. kuivuus tosiaan voi tehdä yhdynnästä vaikean, mutta ei hätää. Liukasteet on keksitty, niitä saa ihan tavallisista marketeistakin.

Vierailija
4/4 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli jo niin kovat halut kolme viikkoa synnytyksen jälkeen että kokeiltiin sitä ja eihän se eka kerta ollu hääppönen, mutta seuraava kerta olikin sitten jo paljon parempi. Ja nykyään seksi on parempaa kuin koskaan ennen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi