Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Miten rohkaisisin hienovaraisesti?

Vierailija
07.09.2016 |

Eli ongelmana on miesystävä, joka on hirveän kiltti ja kohtelias ja huomioiva -aivan ihana. Mutta. Minä haluan sängyssä että minut otetaan. Ei mitään väkivaltaa tai kinkyä, mutta ikävä kyllä minulta menee halut jos suunnilleen suutelemiseenkin kysytään joka kerta erikseen lupa.

Miten voisin hienovaraisesti (hän nolostuu takuulla jos puhun suoraan) rohkaista häntä käyttäytymään hieman ronskimmin? Tuntisiko hän olonsa ehkä itsevarmemmaksi jos käyttäytyisin avuttomasti toisinaan vai mitä tässä kannattaisi tehdä? Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ongelmana on miesystävä, joka on hirveän kiltti ja kohtelias ja huomioiva -aivan ihana. Mutta. Minä haluan sängyssä että minut otetaan. Ei mitään väkivaltaa tai kinkyä, mutta ikävä kyllä minulta menee halut jos suunnilleen suutelemiseenkin kysytään joka kerta erikseen lupa.

Miten voisin hienovaraisesti (hän nolostuu takuulla jos puhun suoraan) rohkaista häntä käyttäytymään hieman ronskimmin? Tuntisiko hän olonsa ehkä itsevarmemmaksi jos käyttäytyisin avuttomasti toisinaan vai mitä tässä kannattaisi tehdä? Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan :)

Sano vaikka seksin aikana, että: "pane mua kovaa" ja purista samalla miestä kohtalaisen kovaa perseestä. Ehkä tajuaa silloin, että haluat kovakouraisempaa menoa.

Arvoitukseksi jää, että onko miesystäväsi yhtä kiinnostunut kovasta menosta vai tykkääkö hellästä seksistä. Jos näin on, niin olette aika huono pari seksin suhteen.

Vierailija
2/9 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos joskus kysyisit, että olisiko hänestä kiva ottaa sut rajummin, että haluaisit kokeilla vaikka ihanaa on näinkin? Vähän luulen kyllä että hänestä ei mitään tiikeriä paljastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos joskus kysyisit, että olisiko hänestä kiva ottaa sut rajummin, että haluaisit kokeilla vaikka ihanaa on näinkin? Vähän luulen kyllä että hänestä ei mitään tiikeriä paljastu.

Se, että mies on tottunut ja pitää hellästä menosta ei tarkoita sitä, että mies ei voisi olla kovakouraisempi jos nainen niin haluaa.

Vierailija
4/9 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ydinongelma tässä on miehen epävarmuus. Hän on jatkuvasti huolissaan että tekee jotain väärin ja vaikka miten monta kertaa olisin vaikka pyytänyt panemaan kovempaa niin seuraavalla kerralla hän kuitenkin "varmuuden vuoksi" panee hiljaa. Ja tuntuu, että aloitteen tekeminen on hänelle aina vain yhtä vaikeaa...kyllä minä haluaisin tuntea itseni halutuksi myös. Voi tietysti olla että olemme liian erilaisia sitten, mutta haluaisin kuitenkin yrittää jotenkin parantaa tilannetta ennen kuin lyön hanskat tiskiin.

Mitkä asiat nostaa miehen itsetuntoa? Jotenkin minusta tuntuu että hän itsekin haluaisi siitä kuorestaan ulos ja nauttisi kun uskaltaisi enemmän.

Ap

Vierailija
5/9 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ydinongelma tässä on miehen epävarmuus. Hän on jatkuvasti huolissaan että tekee jotain väärin ja vaikka miten monta kertaa olisin vaikka pyytänyt panemaan kovempaa niin seuraavalla kerralla hän kuitenkin "varmuuden vuoksi" panee hiljaa. Ja tuntuu, että aloitteen tekeminen on hänelle aina vain yhtä vaikeaa...kyllä minä haluaisin tuntea itseni halutuksi myös. Voi tietysti olla että olemme liian erilaisia sitten, mutta haluaisin kuitenkin yrittää jotenkin parantaa tilannetta ennen kuin lyön hanskat tiskiin.

Mitkä asiat nostaa miehen itsetuntoa? Jotenkin minusta tuntuu että hän itsekin haluaisi siitä kuorestaan ulos ja nauttisi kun uskaltaisi enemmän.

Ap

Jos mies ei ole oikein nuori ja juuri menettänyt poikuuttaan, niin tuo kyllä kuulostaa itsetunto-ongelmalta tai sitten hän ei vain ole kovin kiinnostunut seksistä kanssasi.

Vierailija
6/9 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi alfa tuon betan tilalle😊

Vierailija
7/9 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin, että hotelliin varaus jonnekin seksimessujen paikkakunnalle. Me ainaskin Turkkusen messujen jälkeen hotellin sängyssä päästiin irti kaikista estoistamme... Aamusella respan Santeri kysyi: "Oliko peili oikealla korkeudella...?" En minä varmaankaan ole oikea taho neuvomaan, mutta silleen mulle on tehty, jotta nainen otti kiinni korvista, kaatoi alleensa ja kertoi että nyt tahtoo seksiä... Varmaan jtk 10 sekuntia kesti, että jämähti molemmissa päissä!! Ja sitten myllättiin sohva uusiin kuosiin... Eli en minä nyt oikein muuta osaa neuvoa, kuin että kerro sille siipalle, että olet jo isotyttö - ihan jopa Nainen!! Ja että haluat ronskimpaa seksiä! Luultavasti siihen menee se 10 - 30 sekuntia... Sitten jos "Late-Lammas" hiffaa (kuten luulen), niin sinulla on sarvikova pässi kimpussasi😂

Vierailija
8/9 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kehuminen auttaa aina. Sen mistä asioista miehesi kehuja eniten kaipasi, tiedät varmaan sinä paremmin.  Pienen itsetuntokuurin jälkeen suosittelen sitä varovaista puhumista. Jos pelkäät nolostumista tai loukkaantumista, esitä asia muodossa että voitaisiinko kokeilla myös tällaista.

Tuo ottaminen on nykyaikana miehille vaikeaa, kun on lapsesta asti kuullut miten naiset tykkää hellemmästä ja aina pitää kysyä lupa tai se on raiskaus. Toki on myös mahdollista että miehelle maistuu vain vanilja.

Vierailija
9/9 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu kahdenkeskisiä tuokioita varten kuten viistoistavuotiaat tyttöset ja ole olevinasi täysin tietämätön ja viaton seksin suhteen. Käytännössä tuollaisia viistoistavuotiaita ei tietenkään ole, mutta tämä olisikin fantasia. Sit pyydät kaverin opettaan kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän