Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Anoppi toi mulle jonkun kasvin. Heitin sen roskiin.
07.09.2016 |
Mulle ei anopit ala. Oli kai joku pelakuu.
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miniä toi mulle jonkun lahjan. Heitin sen roskiin. Ei kelvannut. Mulle ei miniät ala.
Minulle toi poika jonkun kissanpennun. Laitoin sen biojätteeseen. Poika sai selkäänsä.
Joo, meille miniä toi jonku lapsen, pistin sen sekajättetteeseen. Muka joku lapsenlapsi, just joo, mikä lie pila.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle anoppi toi lasisen maitokannun, kun on tyylitöntä laittaa maitopurkki pöytään:)
Alue: Aihe vapaa
Et tunnistanu Marihuanaa?