Auttakaa äkkiä, miten ryhmuttäydytään haagan liikenneympyrässä kun tuun vihdintietä ja oon menossa keskustaan päin??!!
Apua oin kohta siellä
Mikä kaista pitääkö laittaa vilkkua??
Kommentit (17)
Oikkessti nyt jelppistä oon kohta leppävaarassa, miten pääsen keskustaan??
Midsä voi kääntyä tai tehä uukkarin?
Navigaattori vaan hokee käänny seuraavadta vasempaan mut mihin??
No mä käännyin vasempaan ja oon nyt jossain ihme metsässä. En kyl yskalla oysähtyy, miten täältä pääsee pois.
käänny vermoon ja sieltä takaisin pitskuun. Älä aja liikenneympyrään välttämättä vaan hiukan ennen sitä käännyt oikealle ja munkan kautta Huopalahdetietä ja siitä keskustaan päin.
Vie ajokortti takaisin poliisiasemalle.
Mieluiten käyttämällä jonkun toisen kyytiä.
Oon nyt takkatiellä, ihan skoogee, en uskalla pysähtyy, miten löydän stadiin??!!
Navigaattori vaan käsjee vasempaan, mut kierrän ympyrää ja tuun aina takafin takkatielle!!!
No hitto mistä minä tiedän, en oo käyny Haagassa. Pitääkö siinä vaihtaa kaistaa keskellä ympyrää? Kierrä niin monesti että löydät oikean kaistan
Haagan ympyrä; siinä syy miksi kuljen julkisilla töihin.
Sit voin palstaillakin samalla.
Mulla loppuu varmaan bensa kohta ja oon täällä takkatiellä edelleen ajamassa ympyrää. Olin menossa siihen manskulle huoltikselle kun en osaa tankkaa mut nyt oonkin takkatiellä!!
Monesko kierros menossa toimintaohjeita odotellessa?
aja takkatie loppuun saakka. Valoista oikealla pitäjänmäentielle ja suoraan noin yksi kilsa. Sitten hiukan enne liikenneympyrää valoista oikealle huopalahdetielle ja sitä ´kautta keskustaan. Ei tarvii ajaa mansua pitkin, jos menet tuota reittiä.
Kun kuulostat noin tyhmältä, sun on oltava blondi. Mä tykkään blondeista. Mä tuon sulle bensaa sinne takkatielle jos otat loppuun saakka poskeen. Sitten ajetaan se ympyrä pari kertaa harjoituksen vuoksi uudelleen.
Porvoolainen Vihdintiellä, Länsi-Helsingissä ja Espoossa 0/5
No joudyin pitskuun, auttakaa oon kohta espoosa miten pääsen taksisin haagaan voiko tässä tehdä uukkarin (oon siis pitäjänmäentiellä ja mäkkylässä kohta) voiko tehä uukkarin tässä?