Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö risteilylle 5-6viikkoisen vauvan kanssa?

Vierailija
04.03.2006 |

Meidän tyttö syntyi 1 kuukauden etuajassa ja sanottiin, että 4viikkoon ei saa ulos viedä.

Ennen risteilyä siis ehdittäisiin 1-2vkoa totutella ulkoilmaan.

No mies varasi tukholman risteilyn ja väittää ettei voida vauvan kanssa lähteä laivalle koska siellä on vetoisaa! Sanoin, että ei lähdetä maihin vaan odotellaan laivalla koko päivän eli ei poistuta laivalta risteilyn aikana.

En ymmärrä että koko ajan keksii jotain syitä miksi me ei voitaisi tytön kanssa lähteä mukaan. Haluaa kuulema vaan käydä nahkatakin itselleen sieltä. Sanoi, että mä voin sit lähteä yksin sen jälkeen ja hän on vauvan kanssa (eikä hän pärjää niin kauan yksin vauvan kanssa eli se ei siis mahdollista). Enkä edes halua yksin lähteä.

Käsittämätöntä! =(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen useamman vuoden yli 20 ja mies lähemmäs 30-vuotias... jos sillä nyt jotain merkitystä.

En voi muuta kun itkeä täällä...

Vierailija
22/25 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta mies kovin sitoutuneelta, jos on ollu heti toisen kimpussa, kun olet halunnut miettimisaikaa. Miksi halusit kahden viikon tauon? Tuliko miehesi takas sinun pyynnöstäsi vai päinvastoin? Ansaitset kyllä parempaa! Voimia vauvan kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpiko halus takas yhteen? Hain tavaroita asunnolta ja mies sattu tulee sit tän naisen kans just silloin. No mä sit suutuspäissäni haukuin tän naisen kun olin nähnyt liukkarit yöpöydällä. Mies pyysi mua odottamaan kun vie naisen pois ja halus jutella ja sit jäin...

Vierailija
24/25 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kokemusta miehestä joka osasi selittää kaikki tekonsa tosi kauniisti ja hienosti ja menin monta kertaa lankaan. Mutta tosiasia on että jos miehellä on taipumusta toimia noin niin muuttuminen on aika vaikeaa, varsinkin jos miehellä ei ole oikeastaan edes mitään halua muuttua.

Vierailija
25/25 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla et mies tulee kommentoimaan yöllä töistä tultuaa oman mielipiteen asiasta kun sillä niitä vakoiluohjelmia on joskus ollut koneella että näkee mitä puuhailen kun hän ei ole näkemässä. On nimittäin aiemminkin tehnyt niin jos meidän suhteen asioita oon täällä miettinyt...