Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tekee aina makaroonilaatikon väärin!

Vierailija
07.09.2016 |

Olen miljoona kertaa sanonut että makaronit pitää ensin keittää ennen kuin sotkee jauhelihan kanssa ja nakkaa uuniin! mutta ei usko vaan laittaa makaronit raakana kun kuulemma kypsyy siinä ihan hyvin. Kertokaa muut mitä virheitä teidän miehet tekee keittiössä?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Mun mies tekee paljon parempaa ruokaa, kuin minä. En voi arvostella.

Vierailija
2/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ne saatana kypsiä vai ei? Kyllä ne kypsyvät siellä uunissakin. Ja paras makaronilaatikkohan muuten tehdään lihaliemeen ja tuorejuustoon eikä mihinkään mauttomaan munamaitoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama keittääkö ne vai ei. Fiiliksen mukaan teen itekin, joskus käytän makaroneja kattilassa, joskus en.

Vierailija
4/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä kenenkä mielestä?

Vierailija
5/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee saatana ämmä itte ruokas jos polvet kestää.SIKA

Vierailija
6/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko ne saatana kypsiä vai ei? Kyllä ne kypsyvät siellä uunissakin. Ja paras makaronilaatikkohan muuten tehdään lihaliemeen ja tuorejuustoon eikä mihinkään mauttomaan munamaitoon

Päälimmäiset jää koviksi eli ei kypsy kunnolla!

Vierailija
7/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit mikä neiti MIÄS ei tee ruokaa!!!!!!

Vierailija
8/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis sun munamaitos on mautonta? Mausta hyvä ihminen, käytä mausteita.

Vierailija
9/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans mies ei osaa tehdä makaronilaatikkoa kun laittaa jauhelihan raakana siihen, toki kypsyy mut hyi hemmetti!!

Vierailija
10/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit onnellinen että edes tekee ruokaa. Minun mies ei lämmitä edes jääkaapista itse ruokaa. Mutta tosiaan, kypsyykö ne makaroonit siellä uunissa keittämättöminä? Luulis nyt ainakin jotenkin kypsyvän

Vierailija
11/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet tekee noin, en virheeksi sanoisi. Oma mies tekee parempaa ruokaa kuin minä, ei voi valittaa, mutta kerran oli pesemässä jauhelihaa ennen paistamista. Oli lukenut täältä provokeskustelun aiheesta ja täydestä meni.

Vierailija
12/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mitään juustoa ruveta tunkemaan makaronilaatikkoon!

Vierailija
13/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapuhetta taas yritetään

Vierailija
14/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruuanlaiton pidä olla noin kaavamaista kuin ap antaa ymmärtää. Ei ole mitään väärää ja oikeaa tapaa. Miehet on varmaan siksi parempia kokkeja kun eivät millilleen noudata jotain ohjetta, vaan käyttävät mielikuvitusta.

Vierailija
15/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos halua, että päällimmäiset makaronit kovettuvat niin juustokuorrute on hyvä tapaa estää se. Ja se on ihan helvetin hyvääkin.

Vierailija
16/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä en ole itse keksinyt tuota? Riittääkö siihen sitten sama paistoaika kuin normaalisti?

Ne päällimmäiset tulee kovaksi ihan tavallisestikin, kun uuni tekee makaronilaatikkoon kuoren.

Vierailija
17/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huostaanoton paikka

Vierailija
18/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen soijarouheesta niin voiko nekin jättää liottamatta?

Sipulikin kypsentyy varmaan uunissa?

Varmaan maailman helpoin ruoka jos kaiken voi vaan heittää sekaisin eikä tulee keitto-tai paistotiskiä.

Oikeasti en ole edes vammainen ja pidän itseäni hyvänäkin kokkina mutta en ole ikinä ajatellutkaan että tekisin ilman että kypsennän kaikkea ensin, maailmani on laajentunut.

Vierailija
19/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Makaroonilaatikko on muutenkin ällöpahaa. Miksi siitä pitää saada vielä mössömpää esikeitetyllä makaroonilla? Ei, kyllä makaroonit laitetaan raakana vuokaan, ne kypsyy syömäkelposiksi sit uunissa siellä munamaidossa tai missä vaan.

Kiva mussuttaa jotain tyynyn kokosia ylikypsiä makarooneja :x

Vierailija
20/53 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos halua, että päällimmäiset makaronit kovettuvat niin juustokuorrute on hyvä tapaa estää se. Ja se on ihan helvetin hyvääkin.

Juusto ei ole missään hyvää. Voin sanoa miten pettynyt olo tulee siitä kun kutsutaan syömään makaronilaatikkoa.. Ja se on täynnä tahmeaa haisevaa juustoa.

Ei hyvä.