Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jollain voi olla kuppikoko 60I?!

Vierailija
07.09.2016 |

Siis luonnostaan. Tunnen tällaisen tytön/nuoren naisen jonka kuppikoko on valehtelematta tuo 60I.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vartalotyyppi tuolla naisella on?

Vierailija
2/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kovat selkä- ja niskakivut naisparalla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla ei ole.. Mahtaa näyttää hullunkuriselta noin järjettömän kokoiset munkin pienessä kropassa.

Vierailija
4/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimalasivartalo, todella kapea vyötärö mutta suurehko, pyöreä takapuoli ja isot rinnat. Luusto siro. Pituutta huomattavan vähän, hieman alle 150 cm (ei ole suomalainen).

Ap

Vierailija
5/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla kovat selkä- ja niskakivut naisparalla :(

Niin kuulemma onkin, tämän takia hänen kuppikokonsa tuli puheeksi.

Ap

Vierailija
6/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60I = 65H = 70F = 75E = 80D = 85C = 90B = 90A. Ei vaikuta isolta kun suhteuttaa siihen kuinka monella on rinnat samalla tilavuudella, mutta isommalla ympäryksellä. Omaan kroppaansa suhteutettuna toki ovat isot, mutta eivät muuten. 

Vierailija
7/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä luonnostaan 70K-L

Pituuttaa 158cm, tiimalasivartalo myös

Vierailija
8/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 60I mikään "jättimäinen" ole, itsellä liivit 65I ja suht hoikka/normaalivartaloinen olen, toki rinnat on keskimääräistä isommat mutta ei mitenkään huomiotaherättävät kun en erityisen paljastavasti pukeudu. tuohan vastaisi periaatteessa samaa kuin 85E, ihmisillä usein väärä liivikoko muutenkin, paremmissa alusvaateliikkeissä katsotaan aina pienempi ympärysmitta+suurempi kuppikoko, moni voisi yllättyä jos kävisi kunnolla sovittamassa (esim. Changessa). :)

Vierailija
9/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep ja kuten yllä sanottiin, suhteutuu tuo kuppikoko ihan eri tavalla eri vartaloihin, ärsyttää oikein miten vähän naisetkin näistä tietävät! :D

Vierailija
10/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiimalasivartalo, todella kapea vyötärö mutta suurehko, pyöreä takapuoli ja isot rinnat. Luusto siro. Pituutta huomattavan vähän, hieman alle 150 cm (ei ole suomalainen).

Ap

Kuulostaa mustalta naiselta.

Vierailija
11/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuppikoko oli laihempana merkistä riippuen suunnillee 60H (changella itseasiassa toi 60I), eikä mun rinnat oo ees erityisen suuret, ehkä vähän keskivertoo isommat etenkin suhteessa muuhun kehoon. Olin sillon hieman alipainonen ja pituutta 170cm. 

Vierailija
12/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 70H, eikä minulla mielestäni ole edes isot rinnat :D Ne on niin laajat ja littanat ettei niihin kukaan huomiota kiinnitä. 

Vierailija
13/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin 70A olisin varmaan ainakin 45Ö jos kävisin Changessa liiviostoksilla. Pelkkää kikkailua ja asiakkaan itsetunnon kohotusta. Jos se kuitenkin vastaa jotain perus henkkamaukkaliiviä, niin mihin tarvitaan noita ihme kirjaimia..

Vierailija
14/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin 70A olisin varmaan ainakin 45Ö jos kävisin Changessa liiviostoksilla. Pelkkää kikkailua ja asiakkaan itsetunnon kohotusta. Jos se kuitenkin vastaa jotain perus henkkamaukkaliiviä, niin mihin tarvitaan noita ihme kirjaimia..

Kyllä mulle ainakin menee Changella ja peruskaupoissa ihan sama kuppikoko.

Vierailija
15/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 ei ole kuppikoko vaan kropan ympärysmitta. Mittayksiköstä en tiedä, mutta ainakaan se ei ole cm. Kuppikoko merkitään sillä kirjaimella sen luvun perässä, mutta se on suhteellinen riippuen siitä kropan ympäryksestä.

Vierailija
16/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 ei ole kuppikoko vaan kropan ympärysmitta. Mittayksiköstä en tiedä, mutta ainakaan se ei ole cm. Kuppikoko merkitään sillä kirjaimella sen luvun perässä, mutta se on suhteellinen riippuen siitä kropan ympäryksestä.

Ei kun perkele, sehän ON cm. 60:hän on niin riuku, että pidin sitä mahdottomana sen ikäisellä, jolla on rinnat.

Vierailija
17/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAU! Kylläpäs sinä olet fiksu! Kerroit jotain sellaista, jota KUKAAN ei ole varmasti tiennyt koko ihmiskunnan historiassa KOSKAAN! :o

Vierailija
18/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 65K, eivätkä rinnat ole mitenkään huomiota herättävän isot. Löysän paidan alta niitä ei oikein huomaakaan, kun rintakehän koko jää ihan kohtuulliseksi pienen ympärysmitan takia. Toki olen keskivertoa kurvikkaampi, etenkin vyötärö on tavallista pienempi.

Vierailija
19/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei 60I mikään "jättimäinen" ole, itsellä liivit 65I ja suht hoikka/normaalivartaloinen olen, toki rinnat on keskimääräistä isommat mutta ei mitenkään huomiotaherättävät kun en erityisen paljastavasti pukeudu. tuohan vastaisi periaatteessa samaa kuin 85E, ihmisillä usein väärä liivikoko muutenkin, paremmissa alusvaateliikkeissä katsotaan aina pienempi ympärysmitta+suurempi kuppikoko, moni voisi yllättyä jos kävisi kunnolla sovittamassa (esim. Changessa). :)

No se Changen mitoitus on kyllä ihan omaa luokkaansa ja tehty imartelevaksi, jotta ihmiset ostaisivat liivinsä sieltä "laadukkaasta alan liikkeestä". Kaikkihan lähtee sieltä huomattavan pienen ympäryksen ja ison kupin liivien kanssa. :) Omakin rinnanympärykseni on Changen liiveissä HUOMATTAVASTI mittanauhalla mitattua pienempi.

Vierailija
20/24 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nam😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi