Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako edes yrittää myydä kirpparilla vanhoja vaatteita?

Vierailija
07.09.2016 |

Lähinnä 90-luvun lopulta. Ostaako niin vanhoja enää kukaan vaikka vaate olisi hyväkuntoinen? Esim. takit ja paidat tosi hyvässä kunnossa, mutta onhan ne malliltaan erilaisia kuin nykyisin. Leveämpiä jne.
Onko ihan turhaa viedä kirpparille vai laitanko suoraan kierrätyslaatikkoon?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, onhan osa siitä aikakaudesta uudestaan muotia. Jos arveluttaa, laita alhaiset hinnat.

Vierailija
2/15 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ostaakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorit on täynnä vanhahtavaa, pois muodista mennyttä tavaraa, joka ei kenellekään kelpaa. Alhaiset hinnat, ehkä sitten, jos sittenkään.

Vierailija
4/15 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä vaatteista menny kaupaksi vain laadukkaimmat ja muodinmukaiset. Ei niitä muita kukaan osta. Jos joku haluaa, niin kierrätyskeskukset on niitä pullollaan alle 1€ hintaan ainakin täällä. Eli en itse vaivautuisi myymään. Sen paikankin vuokraus jo maksaa.

Vierailija
5/15 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan ostais

Vierailija
6/15 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota mä just mietin, että kirpparithan on pullollaan kyllä tuollaista vanhahtavaa tavaraa.... Ehkä mä vain kippaan ne keräyspisteeseen. Tuntuu vaan, ettei raskisi, kun ovat niin hyvässä kunnossa.

ap.

Vierailija
7/15 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie H&M:lle, ne lajittelee vaatteet muistaakseni viiteen eri ryhmään eli parhaimmat myydään jossain ja huonoimmat "poltetaan". Rahaa et vaatteistasi taida juuri saada ellei joku juuri etsi ysäribileisiin asua. Mutta jossain avustuskohteessa niille varmaan olisi vielä käyttöä eli ei ainakaan roskiin. Yhdestä pussista saa 15% alekupongin ja kaksi pussia voi viedä kerralla.

Vierailija
8/15 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tuntuvat jo omiin silmiin vanhahtavilta, niin ei. Jos jostakin tulee mieleen, että sen voisi nähdä muotiblogissa retrovaatteena, niin voihan sen pöytään laittaa, mutta pelkästään tuollaisten tuotteiden varaan ei kannata laskea myyntiä.

Vierailija
9/15 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne tuntuvat jo omiin silmiin vanhahtavilta, niin ei. Jos jostakin tulee mieleen, että sen voisi nähdä muotiblogissa retrovaatteena, niin voihan sen pöytään laittaa, mutta pelkästään tuollaisten tuotteiden varaan ei kannata laskea myyntiä.

Ne on just sellaisia, ettei oikein vielä retrosta mene. On niin ysärin lopulta. Osa voi olla 2000-luvun alusta.

Tulee itsellä niin vähän käytyä kirppareilla, etten tiedä mikä siellä menee. Pöytävuokra on sen verran kallis, että ei se taida tosiaan kannattaa, kun ei mitään uudempaa ole siinä samalla myydä.

ap.

Vierailija
10/15 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kesällä myydä hyväkuntoisia naistenvaatteita 90-luvun lopusta aina 2005 saakka. Siis parikymppisten nuorien vaatteita, hyväkuntoisia, hyvästä materiaalista. Tosin ihan H&M kamaa siis. Ja kokoa M-L. Mun vanhoja vaatteita.

Kukaan ei vilkaissutkaan.

Muu kama meni. Hietsun kirpparilla Helsingissä. Lopulta laitoin kyltin "ota ilmaiseksi". Muutama nainen penkoi sieltä itselleen pari paitaa eivätkä maksaneet niistä mitään. Päivän lopuksi heitin ne ilmaiseksi UFFin laatikkoon.

Kaverini sai myytyä tyylin 50 sentillä kappale muutamia vaatteita.

Usko, ei ne liiku. Ei edes hyväkuntoiset ja hyvännäköiset.

Vierailija
11/15 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie H&M:lle, ne lajittelee vaatteet muistaakseni viiteen eri ryhmään eli parhaimmat myydään jossain ja huonoimmat "poltetaan". Rahaa et vaatteistasi taida juuri saada ellei joku juuri etsi ysäribileisiin asua. Mutta jossain avustuskohteessa niille varmaan olisi vielä käyttöä eli ei ainakaan roskiin. Yhdestä pussista saa 15% alekupongin ja kaksi pussia voi viedä kerralla.

Tuoko on H&M:n toimintatapa. Vein sinne sellaisia lumppukuntoisia vaatteita. Olen luullut, että niistä tehdään jotain, mitä nyt lumpusta tehdään. Onpa harmi, jos polttavat, eipä siitä sitten ole mitään hyötyä verrattuna siihen, että veisi energiajakeeseen. Tietysti mukavaa, kun saa sen alennuskupongin ja toisaalta että näkevät vaivan lajitella vaatteet. Varmaan sitten jotkut vievät hyviäkin vaatteita. 

Vierailija
12/15 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myydä kirpparilla. Uff ei edes ole ekologinen, koska vaateet päätyy lopulta afrikan jätteeksi luontoon.

Vierailija
13/15 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa

Vierailija
14/15 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ois backstreet boysin, hansonin tai spice girlsin paitoja niin voisin ostaa 😁

Vierailija
15/15 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi saada jotakin jos ottaisit muutaman kuvan ja laittaisit pakettina Toriin, parikymppiä hinnaksi koko paketille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä