Kotiäiti vastaa kysymyksiin
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Aiotko olla kauan kotiäitinä? Jos, niin miten olet turvannut ns. vanhuudenpäiväsi?[/quote
En aio. Lapsi menee päiväkotiin 2-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Nieletkö?
En koskaan ota niin kauan suihin, että laukeaisi. En siis myöskään niele.
19 jatkaa. Nauti kotiäitinä olosta. Olet sen ansainnut työssäkäyvänä ihmisenä. Voi kunpa itsekin voisin venyttää töihin menoa.
Oletko harrastanut peppuseksiä? Jos niin tykkäätkö? Onko sinulle sitä ehdotettu?
Vierailija kirjoitti:
19 jatkaa. Nauti kotiäitinä olosta. Olet sen ansainnut työssäkäyvänä ihmisenä. Voi kunpa itsekin voisin venyttää töihin menoa.
Kiitos 😊 On kyllä ihana katsoa, miten oma lapsi kasvaa ja kehittyy. Eihän siitä tietty (juuri) mitään makseta. Onneksi mies on töissä ja isommat hankinnat hoidetaan joskus myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko harrastanut peppuseksiä? Jos niin tykkäätkö? Onko sinulle sitä ehdotettu?
En ole harrastanut ja sitähän et kysynyt mutta minusta se kuulostaa niin likaiselta. Joskus nuorempana joku mies kertoi heti tokilla treffeillä tykkäävänsä peppupanoista. En halunnut enää sen jälkeen tapailla. Ei oltaisi oltu toisillemme seksuaalisesti sopivia.
Kumpi haluaa seksiä useammin, mies vai sinä?
Aikooko joku teillä katsoa huomenna Suomi-Ruotsi jääkiekkoa?
Tykkäätkö kun mies laukeaa sisääsi?
Sorry, mutta minua nämä seksikysymykset jotenkin kiihottavat.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun monta vuotta minä halusin aina enemmän. Raskauden aikana seksuaalinen halukkuus katosi täysin ja kesti noin vuoden synnytyksen jälkeen ennen kuin se palasi. Silloin mieheni halusi selvästi enemmän. Viimeiset puolivuotta on mennyt aika tasan. Kumpikaan ei ole tullut monta kertaa torjutuksi.
Mies varmasti katsoo jääkiekkoa. Itse en ole niin kiinnostunut.
Tykkään, kun mies laukeaa sisään. Haluan, että työntyy silloin niin syvälle, kuin pääsee. Saan siitä vielä toisinaan uudelleen orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuun monta vuotta minä halusin aina enemmän. Raskauden aikana seksuaalinen halukkuus katosi täysin ja kesti noin vuoden synnytyksen jälkeen ennen kuin se palasi. Silloin mieheni halusi selvästi enemmän. Viimeiset puolivuotta on mennyt aika tasan. Kumpikaan ei ole tullut monta kertaa torjutuksi.
Tykkään, kun mies laukeaa sisään. Haluan, että työntyy silloin niin syvälle, kuin pääsee. Saan siitä vielä toisinaan uudelleen orgasmin.
Mahtavaa. Kiitos vastauksista. Totta kai se miehestäkin tuntuu parhaalta työntää pohjaan asti kun roiskahtaa. Ei ole mitään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa. Kiitos vastauksista. Totta kai se miehestäkin tuntuu parhaalta työntää pohjaan asti kun roiskahtaa. Ei ole mitään parempaa.
Kastuin, kun vastasin tuohon.
Päivällä ei koskaan käy. Iltaisin käy ja avaan oven.