Nimeä yksi asia jota eniten kaipaat suhteessa mieheltäsi
Kommentit (26)
Vapaus. Olis joskus kiva tehdä jotain vaikka kavereiden kanssa. Ilman mustasukaisuusriitaa.
Osallistumista kotitöihin tai edes arvostusta ja kunnioitusta sitä kohtaan, että minä teen ne kaikki.
Eniten toivoisin, että mies laittaisi lapset nukkumaan oma-alotteisesti. Menisi fyysisesti keittiöön ojentamaan maitotölkkiä ja samalla vähän juttelisi lasten kanssa, ohimennen voisi tyhjentää vaikka tiskikonetta. Menisi vessaan lasten kanssa ja pursottaisi hammastahnaa. Katsoisi vierestä, että vaatteet päätyy pyykkikoriin ja yöpuku menee päälle. Lopulta peittely sänkyyn.
Todellisuus on se, että minä joudun tekemään tuon kaiken tai jos olen ilmoittautunut, että nyt on miehen vuoro, niin se vaan huutelee lapsille "ohjeita" iltatoimien suhteen ja lopulta suuttuu kun mitään ei tapahdu! Ja jos huomautan asiasta, toteaa että lapset ovat jo niin isoja (8v ja 5v) että osaavat itsekin...huoh.
Luottamus, hän sen meidän parisuhteesta rikkoi, eikä se takaisin tule.
Että hän saisi mut tuntemaan itseni viehättäväksi ja seksikkääksi, halutuksi naiseksi.
Kaikki muut tarpeet pystyn täyttämään joko itse tai ystävyydestä kaverien kanssa.
Että menisi hoidattamaan pipin päänsä. Siis tämä mies tässä suhteessa.
Kuuntelemista ja kiinnostumista välillä muistakin, kuin omista asioistaan.
Rakkautta (sisältää arvostusta, kunnioitusta, lämpöä, hellyyttä, läheisyyttä... )
Kunnioitus