Ahhahhhaa tivoli sariolan toimitusjohtaja epäilee, että tuo tapaturma on sattunut, koska toinen on heilunut VELTTONA KUIN HEINÄSEIVÄS:D
Missä päin maailmaa heinäseipäät on velttoja?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001255428.html
Kommentit (38)
Tivoli seinperä. Onks tää se sirkus missä on sen pedofiili-simon taikateltta? Vai oliko se ruikuli tattinen, taikuri luttinen, tsädääm?
Ihan hirveitä kommentteja, taattua av-laatua. Voiko tosiaan aikuiset ihmiset kirjoittaa näin ala-arvoista tekstiä? Keskitytään haukkumaan asiakkaan ulkonäköä mennen sivuraiteelle otsikosta, huh huh.
Arrgh, ei ole olemassa mitään keskipakoisvoimaa. Ei mulla muuta. Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Ettei olisi käynyt näin?
Mistä mr Bean tuntee Pullan?
Vierailija kirjoitti:
Nuo tatuoinnit on ihan jäätäviä, näyttää siltä kun Make 23v olisi ne kännissä siihen piirrellyt.
joo, LAMPPU!
Olen ollut kyseisessä laitteessa niin yksikseni kuin kaverin kanssa ja myös kahdestaan pienen 4v lapseni kanssa. Ei mitään ongelmaa.
Jopa pieni lapsi osaa pitää kiinni turvakaaresta ja aikuinen siinä vieressä pitää kiinni lapsesta. Kyllä siinä pyllyt mätkyy vasten pyllyä ja laitoja, mutta näinpähän se on tivolissa ja näin pitää ollakin. Mustelmia tulee ja välillä oksettaa..=)) Se on tivoli ja tivolin muistoja on nuo nirhelmät ja mustelmat. Jos ei niitä kestä, niin pitää mennä lähileikkipuistoon katsomaan kun muut laskee liukumäestä.
Läskeille porttikielto kirjoitti:
Laitteisiin tulisi laittaa pituusrajojen lisäksi myös painorajat.
On täysin selvää, että törkeän ylipainoinen possu ei pysy laitteessa turvavälineistä huolimatta aloillaan.
Massa on massaa ja läski taas ei ole toimivaa lihasta.Turvonneet punkerot telovat itsensä, koska kropassa ei ole voimaa eikä lihaksia ottamassa tällejä vastaan, vaan lennetään velttona säkkinä ihan mihin suuntaan tahansa.
Tietenkin tämän jälkeen on saatava iso pussi irtokarkkeja sekä isot ranskalaiset makkaralla.Sama koskee anorektisia tikkuja, joiden luut murtuvat kovassa tuulenpuuskassa.
Kiitos Bull.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika outo case. Jos olisin tuo nainen, menisin ottamaan itsestäni laajan verenkuvan, ihan varmuuden vuoksi.
Jotkut ihmiset ilmeisesti saavat mustelmia herkemmin kuin toiset. Kuulun itse siihen ryhmään. Joku aika sitten mieheni kauhistui reidessäni olevaa valtavaa mustelmaa, jota en itse ollut edes huomannut. Ei aavistustakaan, mistä ja miten se oli tullut, selvin päin olen ollut ja normaalia rauhallista elämää elänyt. Tällaisia tapauksia minulla on ollut useita. Verenkuva on ok. Kenties perinnöllistä, koska yhdellä lapsistamme on sama juttu.
nyt on kyllä niin wt-tatuoinnit ja iso röllykkämaha että..
Aika helvetin lihava tuo mustelmat jalkaansa saanut.... Huhhhh
Kehdannu vielä läskinsä lehteen laittaa?? Ja jos se joka siihen törmäsi, on yhtä läski, niin syy-yhteys aika selvä.
Sanonnat hallussa niin kuin muumit laaksossa.
Vierailija kirjoitti:
nyt on kyllä niin wt-tatuoinnit ja iso röllykkämaha että..
Että te jaksatte. Olevinaan aina niin parempaa, mutta sydämen sivistys puuttuu.
Kuka menee oikeasti viimeisillään raskaana huvipuistolaitteiseen? Vai onko toi vain huono kuvakulma? Miten ne on saaneet kiinni edes sen turvakaaren.
miksi tuolla on perse mahan tilalla?
Nuo tatuoinnit on ihan jäätäviä, näyttää siltä kun Make 23v olisi ne kännissä siihen piirrellyt.