Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kadonnut ihminen, kysymys

Vierailija
07.09.2016 |

Jos ihminen katoaa, jääkö omaisille velvollisuus hoitaa kadonneen asiat (esim vuokranmaksu, työpaikan irtisanominen yms)??
Voiko hänelle/hänen omaisilleen tulla jotain sanktiota siitä ettei ole ilmoittanut pomolle/vuokranantajalle mitään?
Vai pitäisikö vain antaa asian olla ja jatkaa omaa elämääni?

Kun ihminen on todennäköisesti kadonnut omasta tahdostaan, onko mitään tehtävissä? Ei viitsisi poliisillekaan tehdä ilmoitusta, olen aika varma että tämä kadonnut henkilö ei tahdo sitä, kuitenkin vain piiloutuu paremmin..

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siis varma ettei ole käynyt mitään kuoleman vakavaa?

On. Tämä ihminen on kadonnut ennenkin. Mutta nyt ollut jo 3 päivää poissa, aiemmin ei näin kauaa. Mutta poliiseja en viitsisi sotkea koska tämä kadonnut suuttuisi ja ei varmaan edes haluaisi olla tekemisissä kanssani sen jälkeen..

En nyt huolestuisi kolmen päivän jälkeen. Mäkin olen joskus viikonlopuksi ja alkuviikoksi täysin kellekkään ilmoittamatta lähtenyt menemään esim kaupunkilomalle prepaid liittymämä puhelin vain mukana kun olen halunnut olla täysin rauhassa. Olin tosin silloin sinkku ja olen yrittäjä joten työpaikalle ei olisi edes tarvinnut ilmoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla