Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua mitä mun ulkonäölle on tapahtunu

Vierailija
07.09.2016 |

Ennen olin suorastaan ruma ihminen, mun naama oli jotenkin semmone levee ja posket oli muodottomat. Kroppa oli semmonen muodokas mutta jenkkikset pursus enkä näyttänyt alasti kovin hyvältä. En ollut todellakaan hyvännäkönen nainen. Nykyään oon ihan nätti jopa ilman meikkiä, kasvoista lähteny vissii lapsenpyöreys ja kropasta tuli timmimpi salilla käynnin ansioista. Tukkakin on jostai syystä tuuheempi nykyään ku ennen. Olen siis kohta 30v enkä vaan käsitä et miten kaikki yhtäkkiä käänty näin. Onko tämä sitä kuuluisaa karman lakia? Että kun olen aikasemmin kärsinyt rumuudestani ni nyt sit saankin kokea miltä tuntuu olla hyvännäkönen nainen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä, oon kokenut aivan sama jutun. 

Vierailija
2/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, oon kokenut aivan sama jutun. 

Kyllä minä uskon, vaikka tää kummallista onkin:D Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tehnyt muita muutoksia kuin aloittanut salin? Ruokavaliossa, muissa elämäntavoissa? Käytätkö jotain lääkkeitä tai lisäravinteita?

Jos sun aineenvaihdunta ja hormonitoiminta sekä maksa on vain kuntoilun myötä tullut kuntoon ja kilpirauhasen toiminta piristynyt? Siksi on lähtenyt naamastakin pöhöt pois ja tukkakin tuuheutunut.

Vierailija
4/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kolmas. Nauttikaa, 10 vuoden sisällä tapahtuu toinen vastaava muutos, mutta siihen toiseen suuntaan ;) niin lyhyt on kukoistuksen aika...

Vierailija
5/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko tehnyt muita muutoksia kuin aloittanut salin? Ruokavaliossa, muissa elämäntavoissa? Käytätkö jotain lääkkeitä tai lisäravinteita?

Jos sun aineenvaihdunta ja hormonitoiminta sekä maksa on vain kuntoilun myötä tullut kuntoon ja kilpirauhasen toiminta piristynyt? Siksi on lähtenyt naamastakin pöhöt pois ja tukkakin tuuheutunut.

Teini-iässä oli anoreksiaa ja bulimiaa kun en pystynyt hyväksymään isoja rintojani ja leveähköä lantiotani ja eräs henkilö mua kiusaskin sen kropan takia joten aloin sitten brutaalisti laihduttaa.. voi olla et kroppa meni sit jollain tavalla siitä syömishäiriöstä tukkoon ja kesti monta vuotta ennnenkun se palautu ns normaaliksi. Nykyään voin jopa syödä isoja määriä ruokaa enkä vaan liho. Ap

Vierailija
6/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöissä nimenomaan usein onnistutaan saamaan elimistö tilttiin ja hormonitoiminta sekaisin vuosikausiksi. Ehkä sulla tosiaan on nyt elimistö normalisoitunut?

Onnea! :-)

Vierailija
7/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömishäiriöissä nimenomaan usein onnistutaan saamaan elimistö tilttiin ja hormonitoiminta sekaisin vuosikausiksi. Ehkä sulla tosiaan on nyt elimistö normalisoitunut?

Onnea! :-)

Niin en olekaan aikasemmin ajatellut asiaa noin. Heh no kiitos, vaikkei tämä nyt mikään elämää suurempi asia ole, mutta ihan piristävä sellainen kuitenkin:)

Vierailija
8/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä karman laki ei tarkoita tuota

Vierailija
9/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun mielestä karman laki ei tarkoita tuota

Vaan?

Vierailija
10/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmuudeksi tsekkauttaa nyt kilpirauhasarvot, jos tulee joskus myöhemmin häikkää (alttius voi olla jäänyt), niin on nää hyvän olotilan ja ulkonäön arvot sit, mihin verrata. Lääkärit usein sanoo niiden olevan viitteissä tai ok, mut jos on rajojen sisällä selkeätä muutosta tapahtunut, niin saatat saada nopeammin hoitoa.

Samoin kantsii ottaa ne verikokeet, jos alat kovasti laihtua tai alkaa tuntuu oudolta, vaikka mitä mätät, etkä liho. Positiivista tietysti :-) mut tietyn rajan jälkeen ei normaalia sekään aina. Jotkut ihmiset voi myös seilata kilpirauhasen vajaatoiminnalta liikatoiminnalle.

Vierailija
11/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävispä mullekin noin..

t. ruma 20v

Vierailija
12/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset kukoistavat eri aikoina. Kattokaapa vaan miltä näyttävät ne naiset/tytöt, jotka olivat kauniita 16-vuotiaina. Monet eivät ole enää 25-35-vuotiaina. Sen sijaan moni teininä "hiirulainen" kukoistaa kolmikymppisenä ja näyttää hyvältä vielä vanhemmallakin iällä.

Vierailija
13/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmuudeksi tsekkauttaa nyt kilpirauhasarvot, jos tulee joskus myöhemmin häikkää (alttius voi olla jäänyt), niin on nää hyvän olotilan ja ulkonäön arvot sit, mihin verrata. Lääkärit usein sanoo niiden olevan viitteissä tai ok, mut jos on rajojen sisällä selkeätä muutosta tapahtunut, niin saatat saada nopeammin hoitoa.

Samoin kantsii ottaa ne verikokeet, jos alat kovasti laihtua tai alkaa tuntuu oudolta, vaikka mitä mätät, etkä liho. Positiivista tietysti :-) mut tietyn rajan jälkeen ei normaalia sekään aina. Jotkut ihmiset voi myös seilata kilpirauhasen vajaatoiminnalta liikatoiminnalle.

Joo olen itsekin miettinyt että onko se ihan "tervettä" että saa syödä paljon mutta ei liho. Mutta toisaalta vaikka syönkin paljon,syön suht terveellistä ruokaa. Eli en mätä mitään suklaata ja mäkkiruokaa päivittäin. Paino on pudonnut synnytyksen jälkeen, mutta hitaasti. Luulisin nopean painon putoamisen liittyvän johonkin sairauteen. Ap

Vierailija
14/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävispä mullekin noin..

t. ruma 20v

Ehkä sulle käykin;) Ap

Vierailija
15/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen kasvoistani niin ruma ettei laihduttaminen tekisi minusta kaunista :(

Vierailija
16/16 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin naama asettui paremmaksi vanhemmiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi