Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko alaisen vastakkainen poliittinen näkemys?

Vierailija
06.09.2016 |

Olet esimies ja tietäisit alaisesi edustavan aktiivisesti vastakkaista poliittista näkemystä, vaikka ette työpaikalla politiikasta puhukaan. Haittaisiko tämä sinua tai vaikuttaisiko esim. siihen, että annat alaiselle uuden määräaikaisen sopimuksen entisen perään? Oletetaan että alainen on hyvä työntekijä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaisella pitäisi olla yhtään mitään merkitystä. Ihmettelen, että kysyt. 

Vierailija
2/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollaisella pitäisi olla yhtään mitään merkitystä. Ihmettelen, että kysyt. 

Ei pitäisikään eikä minuakaan haittaisi, mutta muista en tiedä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään merkitystä, jos itse on oikeistolainen ja alainen vassari tai vihreä.

Mutta annas olla jos itse on vihervasemmistolainen ja alainen on oikeistolainen, niin kyllä sitä silloin kiusataan ja hänen urallaan eteneminen sabotoidaan.

Vierailija
4/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta annas olla jos itse on vihervasemmistolainen ja alainen on oikeistolainen, niin kyllä sitä silloin kiusataan ja hänen urallaan eteneminen sabotoidaan.

Oma tilanne on vähän tämmöinen. Olisi kiva kuulla vihervasemmistolaisten näkemyksiä

Vierailija
5/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selviäisi, että alaiseni olisi persu tai muu rasisti, antaisin hänelle välittömästi potkut. Saisi korjata tavaransa heti ja lähteä. Muiden mielipiteiden kohdalla se riippuisi mielipiteestä.

Vierailija
6/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja osalla alaisista on vastakkaiset poliittiset näkemykset. Miksi ihmeessä se vaikuttaisi mitenkään töihin? Ja ei ole porvari duunari asetelmakaan.

Vierailija
7/7 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoani häiritsee suuresti mutta ei voi asialle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan