Ärsyttävin tyyppi vanhempainillassa?
Kommentit (26)
Kerran yksi äiti kysyi ja kysyi, intti ja länkytti aiheesta "miten yläkoulussa numero määräytyy". Lopulta selvisi, ettei nainen ollut kuullut alkupuolella jotain opettajan sanomaa lausetta. Nainen oli juristi. Kas kun ei lähettänyt 5000€ laskua koululle.
Kun meidän Onni on allerginen kalalle jne
Ehdottomasti aina ollut opettaja, joka lähinnä yrittää vain päteä ja selittää kaiken omalta kannaltaan parhain päin. Kuopukselle sattui kerran alakoulussa ihan hyväkin opettaja, hän ei välitunneillakaan mennyt opettajien huoneeseen juoruamaan ja puhumaan pahaa oppilaista.
Erikoinen poikkeus kyllä, varmaan savustettu jo töistään.
Besserwisserit, jotka tietävät muita paremmin.
Alaluokkien vanhempainilloissa on usein äitejä, jotka jaksavat jatkuvasti selittää "meidän Janipetterin" tekemisiä, mieliruokia ym.
Teiniäiskä joka raahaa oman äitinsä mukaan
Sellainen joka kyseenalaistaa kaiken mitä opettaja sanoo. Esimerkiksi opettaja kertoo että lapsilla on hyvä olla säänmukaiset varusteet eli sadepäivinä sateenpitävät takit päällä. kyseenalaistava vanhempi tokaisee että heidän lapsensa tulee kyllä hupparissa sädepäivinä kouluun...
4/4 on tyyppi esimerkki vanhemmasta jonka ei olisi pitänyt lisääntyä
Joku, joka kuvittelee vanhempainillan olevan = vanhempainvartti ja alkaa puhumaan suureen ääneen oman kullannuppunsa, Pirjo-Purjolin koulunkäynnistä ja sen tuomista haasteista.
Erään lapsen äiti, jonka kanssa olen käynyt samoissa vanhempainilloissa kohta kolme vuotta. Jokaisesta käsiteltävästä asiasta ja niiden ulkopuolelta tulee mieleen kertoa pitkästi anekdootti siitä, mitä oma lapsi on sanonut kotona tai mitä harrastaa ja minä päivinä ja mitä siellä on oppinut - siis asioita, jotka eivät millään tavalla kosketa muita vanhempia tai juurikaan edes päiväkodin henkilökuntaa. Lapsi itse on oikein herttainen ja lasteni kaveri, ei sillä, mutta ei hänen ihmeellisyyttään tarvitsisi käsitellä pitkällisesti joka vanhempainillassa.
Akateemisen koulutuksen saanut äityli jolla oma eko on noussut nuppiin.
Muutama vanhempi alkoi porukassa haukkua matematiikan opettaja, joka on kuulema niin huono että hänen tunnillaan ei vaan voi oppia mitään, eikä suostu opettamaan ja selittämään vaikka vaatisi. Joku näistä äideistäkin oli jo ollut itse tämän opettajan oppilaana aikoinaan ja tiesi että asia on näin. Eihän nämä vouhottajat itsekkään vaikuttaneet penalin terävimmiltä kyniltä, mutta kun mainitsin asiasta kotona teinille, jonka vanhempain ilta se oli, niin totesi että nämä matematiikkaa oppimattomat ovat tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat ja se oppimattomuus johtuu siitä touhuvat muuta silloin kun asia opetetaan ja kun pitäisi tehdä tehtäviä, niin alkavat kitisemään että ei tajua eikä ole muka selitetty.
Komppaan edellisiä.
Oman lapsensa erinomaisuudesta vakuuttunut avautuja ehdottomasti. Vanhempainillassa ei pidä puhua omasta lapsesta.
12, toisaalta esim. vantaalaisessa kouluss vastaavassa tilanteessa opesta tehtiin valitus ja sitä puitiin siellä ja täällä.
Joskus tuntuu että minä itse, muut myisivät leirikoulurahastoonkin kaiken pimeänä.
Mihin on hävinnyt moraali, kun jopa lasten vanhempien mielestä veronkierto on ihan ok.
Ollaan nyt Kreikan tiellä, jossa verovelkaa on jo 90 miljardia.
Myös retkille osallistuvat valvovat vanhemmat saavat matkansa ilmaiseksi, eivätkä maksa veroja. Siis ihan pokkana ovat kuin veronkierto ei olisi mitään. Monen mielestä hampunpolttaminen tai ei edes huumeiden kasvattaminenkaan ei nykyään ole mitään.
Ei todellakaan ole maahanmuuttajien syy tämä kulttuurin rappeutuminen, kyllä suomalaiset osaavat sen ihan itse.
Jotka tahtovat perustaa luokkakassan ja puhkuvat innoissaan, että miten helppoa on tienata rahaa siihen. Todella ärsyttävää kaikki koulun tuoma ylimääräinen hömppä!
Se äiti joka jaarittelee ihan kaikesta niin pitkään, että koko vanhempainilta venyy ja venyy vaikka oikeat asiat olisi käsitelty tunnissa. Ja samoin nämä "meidän neiti, meidän Jontteri, meidän Milla-maaritti -sitä ja tätä -jaarittelijat.
Kyllähän siellä eniten vituttaa jokainen kusipää joka ei ymmärrä mistä on järkevää ko. tilaisuudessa puhua, vaan ryhtyy täysin tarpeettoman pitkäsanaisesti lässyttämään jotain sontaa.
Saatana että vihaan ihmisiä.
Nämä jotka innolla suunnittelee kaiken maailman luokkaretkiä, ja sitten samat ihmiset valittavat kun on ovelta ovelle myymistä tai kun jostain pitäisikin maksaa jotain.
Kaikki jotka sinne saapuu.