Miksi lihalientä sanotaan lihaliemeksi, vaikka se ei sisällä lihaa?
Kommentit (30)
Lihapiirakka
Hampurilainen
Kevätrulla
Ranskanleipä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kipugeeliä sanotaan kipugeeliksi, eihän se edes tuota kipua?
NO hei sun pitää käyttää kipukoukkua ensin!
Mutsilla oli joskus selkä kipeä ja sille laitettiin kipupiikki jonka jälkeen ei pystynyt enää edes kävelemään.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tulee kertomaan tähän miten lihaliemi tehdään.
Kertokaa nyt miten se juuri teidän perheessänne tehdään.
Muistuttakaa samalla miten juuri teidän perheessänne letut syödään, kun en muista.
Meillä se tehdään kuten useimmissa perheissä nykyään. Ostetaan kaupasta lihaliemikuutioita ja sulatetaan ne kuumaan veteen. Laiskuus jyllää, vaikka maku on kaukana aidon oikean lihaliemen mausta.
Meillä ei syödä lettuja. Sen sijaa lättyjä syödään laittamalla ne suuhun, pureskelemalla ja nielemällä. Useimmiten omena- tai mansikkahillon kanssa, jos on viitseliäisyyttä, niin lisäksi kermavaahtoa tai kesällä vaniljajäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kyllä tyhmyys tiivistyy. Taas mua hävettää että mä roikun tällä imbesillipalstalla.
Älä nyt, mulla on ollut monta hauskaa hetkeä. Täällä on niin tyhmää porukkaa, niitä voi jallittaa miten vaan. Eikä ne edes tajuu. :D:D
Miten Karjalasta voi tehdä piirakan tai muikuista kukon?
Vierailija kirjoitti:
Entäs siskon makkara,löytyykö siskoa hä?
No tuohan on aivan selvä, siinähän on omistusliite. Et saa syödä sitä kysymättä lupaa. Omaa lihalientä saat syödä vaikka se ei sisältäisi sitä lihaa.
Sisältääkö muuten keittoliemi keittoa?
Kohta väitätte ettei neekerinsuukoissa ole afrikkalaistaustaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Kohta väitätte ettei neekerinsuukoissa ole afrikkalaistaustaisuutta?
Tuossahan toistuu tuo omistusliite. Eikös joku kuuluisa sanonut "anna keisarille se, mikä on keisarin omaa"? Samalla tavalla se suukko pitää antaa neekerille. Moniko on noudattanut Jeesuksn opetusta?
Entäs Koskenkorva, puuttuu koski eikä siinä ole korvaakaan.