Mulle iskee kaikki pöpöt mut vauvalle ja miehelle ei!
Ennen synnytystä oon ollut ihan perusterve, mitä nyt pari flunssaa vuodessa yms. Nyt synnytyksen jälkeen mulla on ollut paha influenssa ja vatsatauti ja ne on sitä herkästi tarttuvaa sorttii niin ihmettelen ku vauva ja mies pysynyt terveenä! Oonkohan siirtänyt mun vastustuskyvyn mun vauvalle ja mulla ei oo enää mitään jäljellä? Onko mahdollista? :D
Kommentit (6)
sinkki on mulla auttanut, samoin runsas hedelmien ja marjojen syönti.aikasemmin olin joka toinen kuukausi kipeenä ja alkoi vointi mennä jo tosi huonoksi.nykyään pari kertaa vuodessa ja toivun melko nopeesti.sillon kun saan flunssan ja se on tosi kova niin jälkitauti tulee kyllä melko helposti..sen takia haluisin sairastaa vielä harvemmin :D
HIV/AIDS? Mene varmuuden vuoksi testiin.
Oikea kunnon ruoka, vitamiinilisä, vahvat maitohappobakteerit. Muista käsienpesu.
Eniten ihmetyttää vaan se kun muu perhe terveenä kun itse sairastaa. Poika täytti juuri 10kk eikä yhtään ripuli/kuume tai mitään muutakaan tautia ollut. Aattelin vaan että on saanut mun hyvän vastustuskyvyn ja ite sitten sairastan kaikki alta pois. :D
Vierailija kirjoitti:
HIV/AIDS? Mene varmuuden vuoksi testiin.
Suomessa testataan neuvolassa kaikilta odottavilta äideiltä (ellei äiti erikseen kiellä).
Imetät? Silloin kun olet kipeä, kehosi samalla alkaa tuottaa vastustuskykyä kyseiseen tautiin selättääkseen sen ja vauva saa silloin vastustuskyvyn maidon mukana:) mies ehkä on vaan hyvä vastustuskykyinen? T, toinen kipeä imettäjä jonka vauva on terve:)