Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla raapimatta päänahkaa?

Vierailija
06.09.2016 |

Päänahka on verillä koko ajan, ei voi ajatellakaan esim hiusten värjäämistä. Stressi tähän kai vaikuttaa. Miten pystyisin pitämään näppini kurissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomat shampoot+hoitoaineet tms. Allergiatestatut!

Vierailija
2/5 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit pakko-oireesta. Googleta aiheesta (dermatillomania) ja habit reversal trainingista. Itse revin huuleni ja sormeni verille, yritän kouluttautua eroon. Jos ei auta niin psykiatrin juttusille vain, asiassa ei ole mitään noloa. Oma pakko-oireeni liittyy ahdistuneisuushäiriööni. Tsemppiä meille lopettamisessa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hilsettä? Hae apteekista selukos shampoota.

Pesethän tarpeeksi usein. Xz sarjassa esim rauhoittava suklaavanilja shampoo. Ei sis silikonia.

Vierailija
4/5 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homma. Ostin apteekista shampoota kuivalle päänahalle, käytin kortisonia kuurina ja lisäksi joku apteekin hiuksiin jätettävä hoitoaine, oli merkkiä System 4.

Välillä päänahka on parempi ja välillä taas raavin verille. Välillä iskee epätoivo, ettei tämä lopu koskaan. Ei kannata käyttää mitään muotoilutuotteita tms. Mulla ainakin pahentaa tilannetta.

Vierailija
5/5 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsit pakko-oireesta. Googleta aiheesta (dermatillomania) ja habit reversal trainingista. Itse revin huuleni ja sormeni verille, yritän kouluttautua eroon. Jos ei auta niin psykiatrin juttusille vain, asiassa ei ole mitään noloa. Oma pakko-oireeni liittyy ahdistuneisuushäiriööni. Tsemppiä meille lopettamisessa! :)

Olisiko syy lähempänä eli aiempi värjääminen aiheuttanut ongelman. Lääkäriin ja kortisonikuuri. Sen jälkeen kannattaa antaa unohtaa värjääminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä