Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten monta kertaa käytätte urh.vaatteita pesemättä?

Vierailija
06.09.2016 |

? Minun iho on finniherkkä niin kyselisin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran.

Minulla ei ole koskaan ollut finnejä.

Vierailija
2/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käytä pesemättömiä urheiluvaatteita! Käyn crossfitissa 5 kertaa viikossa ja joka kerran jälkeen pesen treenivaatteet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menevät pesuun yhden käytön jälkeen..jos jostain syystä en ehdi pesemään heti ja seuraavana päivänäkin lähden lenkille,niin haen pyykkikorista samat kamat päälle..

Vierailija
4/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, sitten pesuun.

Mä olen tosi kova hikoilemaan, enkä voisi kuvitellakaan, että urheilusuorituksen - jumpan tai lenkin - jälkeen laittaisin ko. vaatteet vielä uudestaan päälle!

Vierailija
5/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä menevät pesuun yhden käytön jälkeen..jos jostain syystä en ehdi pesemään heti ja seuraavana päivänäkin lähden lenkille,niin haen pyykkikorista samat kamat päälle..

omistat vain yhdet?

Vierailija
6/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 kertaa käytän. Vaatteeni eivät haise vielä silloinkaan hielle, koska en lähde haisevana liikkumaan.

Vierailija
7/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn reenaamassa 4 krt/vko ja sitten pesen ne. Jatkuva peseminen kuluttaa liian nopeasti muuten.

Vierailija
8/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen treenin jälkeen. Joskus poikkeus, jos vain käyn salilla venyttelemässä yms.

Treenejä 6-8 viikossa.

Vierailija
9/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen jokaisen käyttökerran jälkeen.

Te, jotka väitätte ettei treenikamat haise, olette vaan tottuneet omaan käryynne. Vanhat treenihiet ei haise edes hielle vaan ihan todella järkylle

Vierailija
10/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käytettyjä treenihousuja en pese jokaisen kerran jälkeen, mutta urheilurintsikat aina.

Vierailija
11/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luonto kiittää näitä himopesijöitä.

Vierailija
12/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen reenistä max 2 kertaa. Jos käyn kävelyllä/joogassa tms vastaavassa ei hikijumpassa niin voin käyttää toisen kerran. Jos hikoilen kunnolla nii menee suoraan pesuun.

Vierailija
13/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen vaatteet joka käyttökerran jälkeen, koska ne ovat aivan vettyneet hiestä. Samoin minun on pakko pestä hiukset aina liikunnan jälkeen, koska pääni hikoilee todella paljon.

Vierailija
14/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4-5 kertaa käytän. Vaatteeni eivät haise vielä silloinkaan hielle, koska en lähde haisevana liikkumaan.

No et kyllä taida tosissaan liikkuakaan, jos ei muka haise. Et vaan itse haista sitä.

Vierailija
15/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hikiset pesen. Käytännössä menee niin, että jonkun venyttelyn tai pilateksen jälkeen voin pitää toisenkin kerran, mutta hikijumpassa vain kerran. 

Vierailija
16/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastushousuja pesen mahdollisimman harvoin. Salivaatteet joka toisen kerran.

Vierailija
17/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kontaktilajeissa on ihan todella epäkunnioittavaa muita kohtaan jos tulee treenaamaan pesemättömissä vaatteissa. Oman hien lisäksi vaatteisiin tarttuu myös muiden hikeä, nam. Ja näihin ikävä kyllä törmää aina välillä, aika aromaattisia komboja.

Ihmettelen vaan miten kukaan tahtoo olla haisuli

Vierailija
18/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä taida tosissaan liikkuakaan, jos ei muka haise. Et vaan itse haista sitä.

Hiki ei itsessään haise miltään. Pesemätön bakteeripesä haisee. Ihmiset taitaa pestä vain vatteitaan, ei itseään.

Vierailija
19/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 kertaa. Aiemmin 28 mutta sitten aloin huomioida kanssaihmisiä enemmän ja totesin että jonkun mielestä paitani ja sukkani voivat haista

Vierailija
20/23 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiki ei itsessään haise miltään. Pesemätön bakteeripesä haisee. Ihmiset taitaa pestä vain vatteitaan, ei itseään.

Hiki alkaa reagoimaan kainoloissa (ja ihon pinnalla olevien) bakteereiden sekä ilman kanssa. Ja kaikki päätyy sinne vaatteiden kuituihin. Kannattaa pestä itsensä lisäksi myös ne treenivaatteet eikä uskotella itselleen että tuoksuu hikoilun jälkeen ruusuilta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän