Miten monta kertaa käytätte urh.vaatteita pesemättä?
Kommentit (23)
En todellakaan käytä pesemättömiä urheiluvaatteita! Käyn crossfitissa 5 kertaa viikossa ja joka kerran jälkeen pesen treenivaatteet.
Yleensä menevät pesuun yhden käytön jälkeen..jos jostain syystä en ehdi pesemään heti ja seuraavana päivänäkin lähden lenkille,niin haen pyykkikorista samat kamat päälle..
Kerran, sitten pesuun.
Mä olen tosi kova hikoilemaan, enkä voisi kuvitellakaan, että urheilusuorituksen - jumpan tai lenkin - jälkeen laittaisin ko. vaatteet vielä uudestaan päälle!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä menevät pesuun yhden käytön jälkeen..jos jostain syystä en ehdi pesemään heti ja seuraavana päivänäkin lähden lenkille,niin haen pyykkikorista samat kamat päälle..
omistat vain yhdet?
4-5 kertaa käytän. Vaatteeni eivät haise vielä silloinkaan hielle, koska en lähde haisevana liikkumaan.
Käyn reenaamassa 4 krt/vko ja sitten pesen ne. Jatkuva peseminen kuluttaa liian nopeasti muuten.
Jokaisen treenin jälkeen. Joskus poikkeus, jos vain käyn salilla venyttelemässä yms.
Treenejä 6-8 viikossa.
Pesen jokaisen käyttökerran jälkeen.
Te, jotka väitätte ettei treenikamat haise, olette vaan tottuneet omaan käryynne. Vanhat treenihiet ei haise edes hielle vaan ihan todella järkylle
Salilla käytettyjä treenihousuja en pese jokaisen kerran jälkeen, mutta urheilurintsikat aina.
Ja luonto kiittää näitä himopesijöitä.
Riippuen reenistä max 2 kertaa. Jos käyn kävelyllä/joogassa tms vastaavassa ei hikijumpassa niin voin käyttää toisen kerran. Jos hikoilen kunnolla nii menee suoraan pesuun.
Pesen vaatteet joka käyttökerran jälkeen, koska ne ovat aivan vettyneet hiestä. Samoin minun on pakko pestä hiukset aina liikunnan jälkeen, koska pääni hikoilee todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
4-5 kertaa käytän. Vaatteeni eivät haise vielä silloinkaan hielle, koska en lähde haisevana liikkumaan.
No et kyllä taida tosissaan liikkuakaan, jos ei muka haise. Et vaan itse haista sitä.
Jos on hikiset pesen. Käytännössä menee niin, että jonkun venyttelyn tai pilateksen jälkeen voin pitää toisenkin kerran, mutta hikijumpassa vain kerran.
Ratsastushousuja pesen mahdollisimman harvoin. Salivaatteet joka toisen kerran.
Varsinkin kontaktilajeissa on ihan todella epäkunnioittavaa muita kohtaan jos tulee treenaamaan pesemättömissä vaatteissa. Oman hien lisäksi vaatteisiin tarttuu myös muiden hikeä, nam. Ja näihin ikävä kyllä törmää aina välillä, aika aromaattisia komboja.
Ihmettelen vaan miten kukaan tahtoo olla haisuli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et kyllä taida tosissaan liikkuakaan, jos ei muka haise. Et vaan itse haista sitä.
Hiki ei itsessään haise miltään. Pesemätön bakteeripesä haisee. Ihmiset taitaa pestä vain vatteitaan, ei itseään.
27 kertaa. Aiemmin 28 mutta sitten aloin huomioida kanssaihmisiä enemmän ja totesin että jonkun mielestä paitani ja sukkani voivat haista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiki ei itsessään haise miltään. Pesemätön bakteeripesä haisee. Ihmiset taitaa pestä vain vatteitaan, ei itseään.
Hiki alkaa reagoimaan kainoloissa (ja ihon pinnalla olevien) bakteereiden sekä ilman kanssa. Ja kaikki päätyy sinne vaatteiden kuituihin. Kannattaa pestä itsensä lisäksi myös ne treenivaatteet eikä uskotella itselleen että tuoksuu hikoilun jälkeen ruusuilta
Kerran.
Minulla ei ole koskaan ollut finnejä.