Uusi vegaani
Aloin vegaaniksi hiljattain, mutta ongelmana on kauheat mieliteot. Esimerkiksi ravintolan ohi kulkiessa kunnon pihvin tuoksu houkuttaa ihan liikaa tai jos kotona mies tekee jotain lihapataa niin vesi on kielellä heti. Kuuluuko tämän mennä näin ja kuinka kauan kestää, että mieliteot hälvenevät?
Kommentit (42)
Jätä tuollainen hömpötys. Vain hullut ja lesbot ovat viffaaneja, ja syövät jotain saatanan heinää.
Hae pihvi, ja ala elämään normaalia, kunnollista elämää. Miehesikin on varmasti tyytyväisempi.
Vierailija kirjoitti:
Ohi menee, liha alkaa ällöttämään. Syö jotain soijapullia tai seitania, maistuvat ihan lihalta.
No nuo ei kyllä maistu lihalta, mutta jatkakaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi menee, liha alkaa ällöttämään. Syö jotain soijapullia tai seitania, maistuvat ihan lihalta.
No nuo ei kyllä maistu lihalta, mutta jatkakaa...
Riippuu kai toki siitä miten on valmistettu / mikä tuote. Itse en näe soija"liha"pullan ja normi lihapullan välillä mitään eroa.
En muuten ole vegaani vaan "pelkkä" vegetaristi, olen niin ruokarajoitteinen jo muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aloin vegaaniksi hiljattain, mutta ongelmana on kauheat mieliteot. Esimerkiksi ravintolan ohi kulkiessa kunnon pihvin tuoksu houkuttaa ihan liikaa tai jos kotona mies tekee jotain lihapataa niin vesi on kielellä heti. Kuuluuko tämän mennä näin ja kuinka kauan kestää, että mieliteot hälvenevät?
Mitä sinä sitten tavoittelet tuolla vegaaniudella, kerran liha kuitenkin maistuisi?
Kateelliset taas heti ulisemassa kun eivät itse jaksa panostaa terveellisesti syömiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä sitten tavoittelet tuolla vegaaniudella, kerran liha kuitenkin maistuisi?
voi jeesus kristus, luuletko että ihmiset ovat vaan vegaaneja jos eivät satu pitämään lihasta?
Mieheni uhkesi ruveta leguaaniksi, jos ryhdyn vegaaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset taas heti ulisemassa kun eivät itse jaksa panostaa terveellisesti syömiseen.
Höpsis, ei vegaani ole synonyymi terveelliselle syömiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä epäterveellistä on syödä monipuolista ruokaa, jonka ansiosta ei tarvitse vetää pillereitä korvaamaan puuttuvia vitamiineja ja hivenaineita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voi jeesus kristus, luuletko että ihmiset ovat vaan vegaaneja jos eivät satu pitämään lihasta?
Silloin he ovat lähinnä järjettömiä.
Mutta jospa ap. osaisi vastata omiin motiiveihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit eivät kyllä ruuan terveellisyydestä tajua.
Mulla teki alussa joskus mieli jotain hesen kerroshampurilaista tai vastaavaa, mutta se kyllä meni nopsaa ohi kun söin hyvää vegaanista ruokaa kotona ja muuallakin. Nykyään liha lähinnä ällöttää.
Kai se on yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko, miksi typeryyttä pitäisi kadehtia?
Taitaa olla ap vegaani lähinnä vain siksi, että se on nyt trendikästä.
Eettisistä syistä vegaaneiksi ryhtyvät pitäytyvät vegaaniruokavaliossa helpoiten, koska pelkän lihan näkeminen aiheuttaa niin vastenmielisen olon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä aloit vegaaniksi?
Voi elämät kevät, se mitä syöt on jokaisen _OMA_VALINTA_ joten te kaikki ''lihansyöjät'' jotka tulette kertomaan omia mielipiteitänne toisen eettisistä syistä niin vetäkää se pää perseestä oikeesti.
Terveisin: Sekasyöjä
Kysytään neuvoja kuinka päästä yli mieliteoista niin miksi kyselette miksi on alkanut vegaaniksi? :D
Suosittelen härkis pitsaa ja siihen fajita maustesekoitus. Olen itse kasvissyöjä mutta em. on täysin vegaaninen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin he ovat lähinnä järjettömiä.
Mutta jospa ap. osaisi vastata omiin motiiveihinsa.
Oletko kuullut sanasta eettisyys?
Mä "jätin" lihan pois ruokavaliostani noin vuosi sitten. "Jätin" siksi, koska kun tulin raskaaksi, niin mieliteot oli niin järkyttävät että lihaa oli saatava. Nyt olen muutamaan otteeseen syönyt pihvin ravintolassa aivan järkyttävän huonon omatunnon saattelemana.
Kun muksu syntyy niin palaan ruotuun.