Miksiköhän Usain Boltin tyttis ei jättänyt sitä sikaa?
Bolthan suorastaan nöyryytti julkisesti tyttistään koko maailman edessa erilaisilla herustusvideoilla, joissa hän on lähes vaatteet päällä nu##inut muita naisia. Mutta nyt, Kihlat?? Wtf? Jokainen AV-mamma olisi tämän palstan juttujen perusteella välittömästi jättänyt tämän sian. Siksi kysynkin, miksi?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutama teoria:
1. Jamaikalla saattaa olla vähän erilainen kulttuuri pettämisen suhteen, siellä kai herkemmin ajatellaan, että "pojat on poikia, heh heh".
2. Tyttö rakastaa Usain Boltia.
3. Tyttö rakastaa olla Usain Boltin tyttöystävä/morsian/vaimo.
4. Tyttö rakastaa Usain Boltin rahoja ja suunnittelee jo, miten kaappaa erossa mukavat kipurahat.
5. Tyttö kuvittelee, että kyllä se siitä asettuu, kunhan on sormus sormessa.
6. Tyttö ei piittaa Usain Boltista paskaakaan ja hurvittelee samaan aikaan muiden kanssa, eikä viitsi vaivautua perumaan hääsuunnitelmia.
7. Tyttö hautoo veret seisauttavaa kostoa.
...Vain Usain Boltin tyttöystävä itse tietää syyn. Itse jättäisin tuollaisen ukon saman tien, mutta minä en olekaan jamaikalainen malli. Ap, ole ystävällinen äläkä kuvittele, että ihan jokainen nainen olisi valmis sietämään mitä hyvänsä paskaa mieheltä, kunhan pääsee loisimaan kukkarolla. Ei näin ainakaan Suomessa, missä nainen voi elättää itsensä ja hankkia oman uran ja oman elämän omilla ansioillaan. Meillä tuollaiset naiset ovat marginaali-ilmiö, väittäkööt palstan lompakkolois-asiamiehet mitä hyvänsä.
Niinpä. Ei kovin vahva ihminen, joka omaa tällaisen luonteenpiirteen. LIHAVAoitu.
Olisit siis aivan samanlainen toisessa kulttuurissa? Kunhan rikas mies..
No tietysti siksi, että on imartelevaa, että Usainia vonkaa muutkin naiset ( ja tietysti alfauros auttaa puutteessa olevia naispoloisia).
Ja kaikkein imartelevinta, että haluttu Usainpusain haluaa kaikesta suosiosta huolimatta naimisiin juuri MINUN kanssani.
Siksi, my answer is YES.
Fiksu omalla laillaan! Laskelmoi hyötyvänsä?
Mallitkin vanhenee joskus.
Noh, jos jättäisi Boltin, vajoaisi varmaan tavikseksi. Nyt on helpompi tehdä tiliä, eli sovitaan ja riidellään julkisuudessa, pusi pusi ja avioehtoon, joka varmasti tehdään, morsmaikun puolelta vaaditaan, että jos pettää, se on sitten niin ja niin monta miljoonaa kipukorvausta. Bolt ei ilmeisesti ole uskollista tyyppiä, eli varmasti erehtyy vieraille vesille soutamaan. Erotaan sitten vuoden parin päästä häiden jälkeen ja sulle jää ainainen titteli ex-mrs Bolt, ja poseeraat lehtien kansissa vähäpukeisena taskut pullollaan kipukorvausta, ei rahahuolia, jos mallin hommat loppuu.
Eli raha.
Koska vaimo tietää että Boltin doubing aineet ovat tuhonneet miehen erektion, eikä se pysty oikeasti pettämään. Ja raha on ihan kiva ominaisuus miehen lompsassa tämän naisen mielestä, vaikka mies olis kuinka tapiiri.
Ei kannata keuhkota päivän selvästä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Oisko raha, kuuluisuus ja tiedätte varmaan mitä mustista miehistä puhutaan...
Se satunnaispano brasseissa tyrmäsi kyllä Usainin osalta tuon mitä mustista miehistä puhutaan.
Koska Bolt ei pettänyt. Kondomi vain sattui nousemaan pyttyyn viemäristä, eikä Boltilla ollut mitään tekemistä asian kanssa. Turhaa kateellisten panettelua.