Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet pelkäävät vihaisia naisia

Vierailija
06.09.2016 |

Kieltävät kaiken, valehtelevat, pakoilevat, vaikenevat, jättävät.. Mitä tahansa ettei tarvitse kohdata suututtamaansa naista. Miksi?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole minun tehtäväni rauhoitella tai lepyttää silmittömän raivon villitsemää henkilöä. Tuollaisesta suhteesta olen lähtenyt ja tulen jatkossakin lähtemään.

Sama. 

Kehtasi raivotautinen mielipuoli vielä ulista, kun kimppuuni käytyään laitoin pariksi minuutiksi otteeseen joka on kivulias ainoastaan jos rimpuilee.

Oli kyllä tavallaan mukavaa nähdä se täysin yhtä tyhjän kanssa oleva raivoaminen, kun itsenäisellä ja vahvalla prinsessalla eivät ihan kyvyt yltäneet luulojensa tasolle. =D  

Samana päivänä lähetin matkoihinsa.  

Vierailija
62/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kysymys ei ole mies/nais -kysymyksestä, esimerkiksi soldiers of odin Helsingin kerhopäällikkön ex-vaimo pelkäsi vihaista ex-miestään kun tämä odinisti hakkasi ja potki häntä raivon vallassa, murskaten hänen kasvonsa pysyvästi.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016032421309567_uu.shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät siis osaa muuta kuin vetää turpaan eikä keskustella? Opetelkaa kertomaan tunteistanne ja perustelemaan teot/valinnat mitkä teette. Miksi se on niin vaikeaa?

Käypä joskus ulkona ja tutustu ihmisiin. Ainakin 90 % aikuisista miehistä kykenee hoitamaan konfliktitilanteet ilman väkivaltaa about 99 % ajasta. Kyllä esim. miesporukassa tai työelämässä on tyypillisesti erimielisyyksiä tämän tästä eikä miehillä ole mitenkään naisia heikompi kyky hoitaa asioita. Moni mies kyllä pelkää vaimoaan ja ajattelee "parempi tossun alla kuin taivasalla", mutta tämä ei tarkoita sitä etteivät miehet osaisi keskustella.

Oikein hienot populaarikulttuurin stereotypiat kirjoitit tuohon.

Jos kerran osaisivat, miksi eivät keskustele? Tiedän tähän kykeneviä miehiä monta, mutta paljon enemmän tiedän tähän kykenemättömiä. Usko pois, mulla on todella laaja otanta.

Miksi jonkun mielestä on parempi tossun alla kuin taivasalla?

Monesti asia X on ongelma naiselle, mutta ei miehelle. Nainen selvittäköön ongelmansa yksin jos kerran päässä naksuu.

On hieno asenne. Jos et ole sinkku niin ainakin olet pian.

Suurin osa naisista sanoo, ettei todellakaan ota mitään riippakiveä suhteeseen, ei ala kenenkään terapeutiksi eikä halua olla laastarisuhde. Mutta kun naisilla onkin miehelleen aina niin paljon "puhuttavaa" ja "meidän pitäisi vähän keskustella", "sä et kuuntele mun huolia" jne jne. Naiselle se onkin niin, että mies hylkää jos ei toimi olkapäänä vähintään puolukkapäivien aikaan.

Kyllä se on huomattu miljoonasti, että naiset saavat jutun juurta vaikka hammastikusta ja aina voisi vähän keskustella tunneälyn voimalla.

Vierailija
64/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahanmuuttokriittisten raivokohtaukset eivät aina kohdistu pelkästään vastakkaiseen sukupuoleen, esimerkiksi maahanmuuttokriittisten pääjohtaja kemiläinen natsiluuseri "Tappi" Ranta on naisten lisäksi hakannut kainalosauvoilla kulkineen ramman ja kymmenenvuotiaan lapsen.

Vierailija
65/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
66/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kykene kohdata omaa vihaansa terveesti, ei kykene kohdata kenenkään toisenkaan vihaa. Ja mainittakoon nyt tarkennukseksi, ettei mitään tunneimpulssikontrolli ongelmaisen ihmisen vihaa tarvitse kenenkään sietää. Siis väkivaltaisia ihmisiä yms.

Vierailija
67/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maahanmuuttokriittisten raivokohtaukset eivät aina kohdistu pelkästään vastakkaiseen sukupuoleen, esimerkiksi maahanmuuttokriittisten pääjohtaja kemiläinen natsiluuseri "Tappi" Ranta on naisten lisäksi hakannut kainalosauvoilla kulkineen ramman ja kymmenenvuotiaan lapsen.

Tappi on kova jätkä, Kanallinen Vatsarintaliikke joutui pyytämään apuvoimia Ruotsista hakatakseen yhden jyväskyläläisen naisen.

Vierailija
68/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulkeutuminen ja tunteiden vähättely (kuittaaminen nalkutuksena) on henkistä väkivaltaa.

Höpö höpö, tiedätkö mitä? Sä voit aina ottaa vastuun itsestäsi ja omasta elämästäsi ja lähteä litomaan? Vai etkö vellihousu muija pysty? Oletko lapsen lailla antanut miehelle valtaa ja ohjaksia ja nyt itket ja uliset, kun et saakaan määräillä, niin että se toinen on sun marionettisi?

t. Nainen

Vierailija
69/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulkeutuminen ja tunteiden vähättely (kuittaaminen nalkutuksena) on henkistä väkivaltaa.

Höpö höpö, tiedätkö mitä? Sä voit aina ottaa vastuun itsestäsi ja omasta elämästäsi ja lähteä litomaan? Vai etkö vellihousu muija pysty? Oletko lapsen lailla antanut miehelle valtaa ja ohjaksia ja nyt itket ja uliset, kun et saakaan määräillä, niin että se toinen on sun marionettisi?

t. Nainen

Olet tympeä yksilö :)

Vierailija
70/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

Olen itsenäinen nainen, joka en ole tuollainen typerä nyyhkijä kuin sinä. Vastaan itse itsestäni, ei mies. Olen perheellinen.

t. Nainen

Vierailija
71/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

Olen itsenäinen nainen, joka en ole tuollainen typerä nyyhkijä kuin sinä. Vastaan itse itsestäni, ei mies. Olen perheellinen.

t. Nainen

Olet ilkeä etkä tiedä kenelle puhut. Päätit millainen olen, millaiset arvot minulla on ja teit minusta olkiukon johon purat vihaa jota sinulla näyttää riittävän. Herää pahvi ja jätä turha ja epärakentavia negatiivisuus :) Näytä lapsillesi hyvää esimerkkiä.

Vierailija
72/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriköivä naikkonen pelkää varmasti vihaista miestä.

Vierailija
73/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ei sovi naiselle.

Vierailija
74/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltävät kaiken, valehtelevat, pakoilevat, vaikenevat, jättävät.. Mitä tahansa ettei tarvitse kohdata suututtamaansa naista. Miksi?

En minä ainakaan. Tule tänne niin tapellaan ja lopuksi suudellaan ja nussitaan intohimoisesti lattialla.

Vierailija
75/92 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

t. Nainen

Olet ilkeä etkä tiedä kenelle puhut. Päätit millainen olen, millaiset arvot minulla on ja teit minusta olkiukon johon purat vihaa jota sinulla näyttää riittävän. Herää pahvi ja jätä turha ja epärakentavia negatiivisuus :) Näytä lapsillesi hyvää esimerkkiä.

Mitä hyvää esimerkkiä on syytää vihaa omaan mieheen?

t. Nainen

Vierailija
76/92 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
77/92 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin heitä pelottaa ja nolottaa raivohuutava lapsi.

Vierailija
78/92 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät siis osaa muuta kuin vetää turpaan eikä keskustella? Opetelkaa kertomaan tunteistanne ja perustelemaan teot/valinnat mitkä teette. Miksi se on niin vaikeaa?

Käypä joskus ulkona ja tutustu ihmisiin. Ainakin 90 % aikuisista miehistä kykenee hoitamaan konfliktitilanteet ilman väkivaltaa about 99 % ajasta. Kyllä esim. miesporukassa tai työelämässä on tyypillisesti erimielisyyksiä tämän tästä eikä miehillä ole mitenkään naisia heikompi kyky hoitaa asioita. Moni mies kyllä pelkää vaimoaan ja ajattelee "parempi tossun alla kuin taivasalla", mutta tämä ei tarkoita sitä etteivät miehet osaisi keskustella.

Oikein hienot populaarikulttuurin stereotypiat kirjoitit tuohon.

Jos kerran osaisivat, miksi eivät keskustele? Tiedän tähän kykeneviä miehiä monta, mutta paljon enemmän tiedän tähän kykenemättömiä. Usko pois, mulla on todella laaja otanta.

Miksi jonkun mielestä on parempi tossun alla kuin taivasalla?

Monesti asia X on ongelma naiselle, mutta ei miehelle. Nainen selvittäköön ongelmansa yksin jos kerran päässä naksuu.

On hieno asenne. Jos et ole sinkku niin ainakin olet pian.

Suurin osa naisista sanoo, ettei todellakaan ota mitään riippakiveä suhteeseen, ei ala kenenkään terapeutiksi eikä halua olla laastarisuhde. Mutta kun naisilla onkin miehelleen aina niin paljon "puhuttavaa" ja "meidän pitäisi vähän keskustella", "sä et kuuntele mun huolia" jne jne. Naiselle se onkin niin, että mies hylkää jos ei toimi olkapäänä vähintään puolukkapäivien aikaan.

Kyllä se on huomattu miljoonasti, että naiset saavat jutun juurta vaikka hammastikusta ja aina voisi vähän keskustella tunneälyn voimalla.

Eli katkera sinkku olet.

Vierailija
79/92 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Nainen

Aivan näin. Joillakin (monilla?) naisilla tuntuu olevan pahemmanlaatuinen prinsessasyndrooma sen suhteen miten miehen tulisi herkeämmättä kuunnella akan itkut ja tunteilut kuinka se ja se asia on perseellään ja kirstikin töissä kiusaa. Ja lapsilla on ihan vääränväriset vaatteet päällä jos mies on ollut vastuussa.

Nainen ei osaa ottaa itsestään vastuuta ja ottaa kumppania huomioon tasapuolisesti, jos naisella on tarve puhella mutta miehellä ei niin kuka on väärässä? Eikö nainen voi puhua kaverinsa kanssa tai terapeutille? Miehen kanssa sitten nussitaan.

Vierailija
80/92 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pelkään minäkin, vaikka olen nainen :P