Miten ehdottaa seksisuhdetta?
Olen parikymppinen nainen ja tällä hetkellä elämäni on niin hektistä ettei vakituinen parisuhde kuulosta hyvältä idealta. Olen tavannut nyt erästä miestä muutaman kerran seksin merkeissä, eli käytännössä meillä on jo pelkkä seksisuhde. Ollaan ihan eri maailmoista (ikäero, elämäntilanne, tuttavapiiri, tulevaisuudensuunnitelmat....) eli molemmille on kyllä selvää mitä tämä on ihan puhumattakin. Haluaisin kuitenkin jotenkin ottaa esille tämän aiheen ja laittaa mutkat suoriksi, sillä nyt aina kun laitan hänelle viestiä oloni on jotenkin tosi typerä. Jos meillä olisi selvä kuvio (FWB), minun ei tarvitsisi tuntea häpeää.
Mies on ihan mahtava, meidän keskinäinen kemia toimii seksissä loistavasti ja oloni on hyvin turvallinen hänen lakanoissaan. Miten siis muotoilisin kysymykseni? Sen täytyy olla aika selvästi esitetty, sillä mies on ruotsinkielinen ja ruotsi ei ole mun vahvuus eikä suomi hänen. :D
Kommentit (4)
En nyt tajunnut? Teillä on jo seksisuhde. Tyypillistä naiselta että tuostakin pitää puhua, puhua ja puhua.
Ei tarvitse ottaa mitään puheeksi. Ole vaan ja nauti niin kauan kuin sitä kestää.
Ja lisäyksenä, en oleta mieheltä "uskollisuutta" vaan hän saa kyllä tapailla ja panna kunhan ei tartuta muhun tauteja.
Ap