Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
7281/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin suhtaudun kriittisesti koko "nalkuttaa"-verbiin, sillä sitä käytetään tavan takaa yhteyksissä, mihin se ei ollenkaan kuulu. Lisäksi se liitetään yleensä vain naisiin, ihan normaalin puheen ja itseilmaisun yhteydessäkin. Se on usein leimakirves, jota heilutellen voi mitätöidä aiheellisenkin viestinnän silloin, kun sen sisältö ei jostain syystä miellytä.

Täällä ilmoittautuu toinen, joka tajuaa Millan jutuissa paljon huumoria. Ongelma on kuitenkin se, että Kimmo ei näytä tajuavan.

Tuo nalkutus-juttu on niin totta. Ainakaan naisten ei pitäis käyttää tuota leimakirvestä niin innokkaasti toisistaan mitä täällä on tehty.

Olen yleensä tosi huumorintajuinen, mutta Millan ja isänsä huumori ei vaan avaudu mulle. Ihan kuin vittuilisivat vaan kaiken aikaa muille ihmisille.

Joo sarkasmi onkin yleensä sellaista, mitä älykkäät ihmiset tajuaa, joten no worries, pysy vain omanlaistesi joukossa.. :)

Vierailija
7282/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Samuel vaihtelee LinkedIn:issä sukunimeään? Alunperin oli Pirinen, sitten vaihtoi nimensä Svanhströmiksi, nyt on jälleen Pirinen...

KIITOS! Koko kauden olen kaipaillut pariskuntien sukunimiä, hyvä että edes viimeisen jakson äärellä selvisi yksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7283/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ei osaa riidellä ja on tosi itsekäs, kyllä. Lisäksi kissan omistajana sillä on täysi vastuu omasta kissastaan. MUTTA: jos on sovittu että ollaan tietyssä kaupungissa ja tulee oma lyhyt meno siihen, niin kyllä sitä helposti olettaa et (jos toinen ei erikseen edes kerro lähtevänsä mihinkään!) et se kissan hoito onnistuu kun yhdessä ollaan samassa paikassa. MUTTA: toki Mikon olisi pitänyt hoitaa asia eri tavalla eikä alkaa syyllistää Heidiä ja kääntämään asioita niin et ite on aina vaan se uhri.

Kun on tunnettu pari viikkoa ja toinen on ollut muutenkin päivät vankina asunnossa, on ihan aiheellista tiedustella, aiotko olla täällä ja voitko katsoa kissaa vai onko muita suunnitelmia. Toinen voi sitten siihen kertoa, onko niitä suunnitelmia vai ei tai onko suunnitelmissa yrittää suunnitella suunnitelmia. 

Miksi se suunnitelman tekijä ei voi kertoa? Miksi toisen pitää arvuutella? Onko oikeesti reilua? Vai johtuuko tuo mielipide siitä että ällöttävä Mikko ei voi olla minkään suhteen oikeassa? On vaan musta Mikko ja puhtaan valkoinen Heidi...

Miksi Heidin olisi ollut noin tärkeää kertoa suunnitelmistaan? Mikko on jokatapauksessa itse poissa tuon viikonlopun, joten ei vaikuta hänen elämäänsä että istuuko Heidi sen ajan Mikon olkkarissa vai käykö jossain muualla.

Niin, olisihan Mikkokin voinut jättää kertomatta siitä polttarireissustaan. Vaikka soittaa vasta sieltä reissusta, että ei ole tulossa illalla kotiin. Tai ehkä niin, että kotiin olisi varoittamatta astunut Mikon järkkäämä kissanhoitaja (sillä sellainenhan hänen tietysti on pitänyt järjestää). Mitäpä tuollaisista pienistä ilmoittelemaan.

Mikko oli jokatapauksessa itse poissa koko viikonlopun joten mitä ihmettä se häntä liikuttaa että missä Heidi sen ajan viettää?

Lue se kommentti, johon vastasit. Siinä se kerrotaan. 

Kissanhoitajahan hänen pitäisi järjestää joka tapauksessa, ei Heidin läsnäolo vaikuta asiaan mitenkään. Jos Mikko ei lemmikin omistajana ymmärrä sitä, että sille eläimelle on järjestettävä hoito aina kun itse on poissa niin pitkään ettei eläin selviä sitä aikaa yksinää, niin kannattaa antaa se kissa parempaa kotiin.

Hoitaja oli jo järjestetty. Se on se ihminen, joka on kotona. Jos se ihminen, jonka molemmat olettavat olevan kotona ja josta on varmaan puhuttukin tyyliin "olen täällä xx päivästä yy päivään", päättääkin olla olematta, vähintä mitä voi tehdä, on ilmoittaa siitä ajoissa. Tämä oli ainoa asia, mitä Mikko toivoi: ilmoittamista ajoissa. Hänellä ei ollut mitään sitä vastaan, että Heidi lähtee jonnekin.

Sinun piireissäsi toimitaan varmaan toisin. Onnea sille tielle.

Minkäs takia Heidi ei sitten tiennyt asiasta mitään ja sopi muuta menoa? Ei se ole hoitajan järjestämistä, jos ajatuksissasi mietit että tuo ja tuo voisi hoitaa mun kissaa. Kyllä siitä pitää ääneen sopia sen kaavaillun hoitajan kanssa.

Jos Heidi on niitä ihmisiä, joiden mielestä kissan voi ihan hyvin jättää viikonlopuksi yksin, no big deal? Ehkä hän oli aiemmin sanonut Mikolle, että voi olla kissan kanssa, eikä hoksannut, ettei se sitten olekaan ihan yhdentekevää, jos hän viime tipassa keksiikin muuta tekemistä?

Vierailija
7284/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkin suhtaudun kriittisesti koko "nalkuttaa"-verbiin, sillä sitä käytetään tavan takaa yhteyksissä, mihin se ei ollenkaan kuulu. Lisäksi se liitetään yleensä vain naisiin, ihan normaalin puheen ja itseilmaisun yhteydessäkin. Se on usein leimakirves, jota heilutellen voi mitätöidä aiheellisenkin viestinnän silloin, kun sen sisältö ei jostain syystä miellytä.

Täällä ilmoittautuu toinen, joka tajuaa Millan jutuissa paljon huumoria. Ongelma on kuitenkin se, että Kimmo ei näytä tajuavan.

Tuo nalkutus-juttu on niin totta. Ainakaan naisten ei pitäis käyttää tuota leimakirvestä niin innokkaasti toisistaan mitä täällä on tehty.

Olen yleensä tosi huumorintajuinen, mutta Millan ja isänsä huumori ei vaan avaudu mulle. Ihan kuin vittuilisivat vaan kaiken aikaa muille ihmisille.

Joo sarkasmi onkin yleensä sellaista, mitä älykkäät ihmiset tajuaa, joten no worries, pysy vain omanlaistesi joukossa.. :)

Olen tottunut siihen, että myös ironiaan ja sarkasmiin (jotka muuten rankkaan huumorin huonoimmaksi lajiksi poislukien satunnaisen itseironian) laitetaan mukaan joku täky tai sitten ilmeellä tms. osoitetaan, että ei olla tosissaan eikä etenkään jätetä kuulijaa epätietoisuuden valtaan, mikäli hän ei hoksannut asiaa (huonoksi) huumoriksi. 

Vierailija
7285/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän Samuel vaihtelee LinkedIn:issä sukunimeään? Alunperin oli Pirinen, sitten vaihtoi nimensä Svanhströmiksi, nyt on jälleen Pirinen...

KIITOS! Koko kauden olen kaipaillut pariskuntien sukunimiä, hyvä että edes viimeisen jakson äärellä selvisi yksi..

Mitä niillä sukunimillä tekee? Aletaan jo päästämään irti noista ihmisistä, tekivät diilin julkisuudesta vain sarjan ajaksi. Arvelenpa ettei kukaan tämänkertaisista jää notkumaan julkisuuteen yhtään kauemmaksi aikaa, ainakin MIkko, Heidi ja Kimmo häviävät hiljaisuuteen - Tiinaa voi joku saada höynäytettyä mukaan haastatteluihin ja Milla voi tykätäkin siitä, eikö se edellisten kausien lentoemokin bloggaa?

Vierailija
7286/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googleta nyt 2 min ensin, jos ei löytynyt niin hanki opaskoira jouluksi.

Vierailija
7287/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko ei osaa riidellä ja on tosi itsekäs, kyllä. Lisäksi kissan omistajana sillä on täysi vastuu omasta kissastaan. MUTTA: jos on sovittu että ollaan tietyssä kaupungissa ja tulee oma lyhyt meno siihen, niin kyllä sitä helposti olettaa et (jos toinen ei erikseen edes kerro lähtevänsä mihinkään!) et se kissan hoito onnistuu kun yhdessä ollaan samassa paikassa. MUTTA: toki Mikon olisi pitänyt hoitaa asia eri tavalla eikä alkaa syyllistää Heidiä ja kääntämään asioita niin et ite on aina vaan se uhri.

Kun on tunnettu pari viikkoa ja toinen on ollut muutenkin päivät vankina asunnossa, on ihan aiheellista tiedustella, aiotko olla täällä ja voitko katsoa kissaa vai onko muita suunnitelmia. Toinen voi sitten siihen kertoa, onko niitä suunnitelmia vai ei tai onko suunnitelmissa yrittää suunnitella suunnitelmia. 

Miksi se suunnitelman tekijä ei voi kertoa? Miksi toisen pitää arvuutella? Onko oikeesti reilua? Vai johtuuko tuo mielipide siitä että ällöttävä Mikko ei voi olla minkään suhteen oikeassa? On vaan musta Mikko ja puhtaan valkoinen Heidi...

Miksi Heidin olisi ollut noin tärkeää kertoa suunnitelmistaan? Mikko on jokatapauksessa itse poissa tuon viikonlopun, joten ei vaikuta hänen elämäänsä että istuuko Heidi sen ajan Mikon olkkarissa vai käykö jossain muualla.

Niin, olisihan Mikkokin voinut jättää kertomatta siitä polttarireissustaan. Vaikka soittaa vasta sieltä reissusta, että ei ole tulossa illalla kotiin. Tai ehkä niin, että kotiin olisi varoittamatta astunut Mikon järkkäämä kissanhoitaja (sillä sellainenhan hänen tietysti on pitänyt järjestää). Mitäpä tuollaisista pienistä ilmoittelemaan.

Mikko oli jokatapauksessa itse poissa koko viikonlopun joten mitä ihmettä se häntä liikuttaa että missä Heidi sen ajan viettää?

Lue se kommentti, johon vastasit. Siinä se kerrotaan. 

Kissanhoitajahan hänen pitäisi järjestää joka tapauksessa, ei Heidin läsnäolo vaikuta asiaan mitenkään. Jos Mikko ei lemmikin omistajana ymmärrä sitä, että sille eläimelle on järjestettävä hoito aina kun itse on poissa niin pitkään ettei eläin selviä sitä aikaa yksinää, niin kannattaa antaa se kissa parempaa kotiin.

Hoitaja oli jo järjestetty. Se on se ihminen, joka on kotona. Jos se ihminen, jonka molemmat olettavat olevan kotona ja josta on varmaan puhuttukin tyyliin "olen täällä xx päivästä yy päivään", päättääkin olla olematta, vähintä mitä voi tehdä, on ilmoittaa siitä ajoissa. Tämä oli ainoa asia, mitä Mikko toivoi: ilmoittamista ajoissa. Hänellä ei ollut mitään sitä vastaan, että Heidi lähtee jonnekin.

Sinun piireissäsi toimitaan varmaan toisin. Onnea sille tielle.

Olen samaa mieltä kanssasi, mielestäni oli varsin normaalia että Mikko oletti Heidin hoitavan kissaa. Ja riita tuli siitä, ettei Heidi ollut ilmoittanut lähtevänsä pois, ei siitä että Heidi lähtee. Heidi ei varmaankaan lemmikittömänä sinkkuna ymmärrä sitä, mitä se on kun on toisesta vastuussa - yleensä noi eläintenhoitajat halutaan varmistaa hyvissä ajoin ja ihan normaaliahan se on olettaa, että puoliso hoitaa.

Mikko on mielestäni todella rasittava tyyppi, mutta tässä keississä kyse ei mielestäni ollut mistään alistamisesta ja silkasta pahuudesta. Pariskunnat yleensä auttaa toisiaan puolin ja toisin, ilman että siitä tehdään mitään erikoisempaa numeroa - ehkä Heidi ei vaan ajattele näin.

Omituinen ajattelutapa. Meillä ei edes 14 vuotta kestäneessä avioliitossa vain oleteta että toinen tekee jotain. Kaikki kaupassa käynnitkin, lasten hakemiset jne. keskustellaan ääneen/ viesteillä, eikä vain ajatella itsekseen että "jaaha, maito on näköjään loppu, no pekka varmaan käy tullessaan hakemassa."

Esimerkkisi liittyvät siihen, miten toimitaan - ei esim. siihen onko ukkosi edes maisemissa. 

Jos minä lähtisin tästä nyt vaikka ystäväni luokse viikoksi ja sovitaan, että olen siellä ensi keskiviikkoon asti, niin on kyllä erittäin tympeä veto lähteä menemään ja kertoa siitä viime tipassa. Sehän on juuri sitä ajoissa etukäteen kertomista liittyi tähän kissanhoitoa tai ei. Se, että maidon voi pyytää hakemaan kaupasta lyhyelläkin varoitusajalla on taas ihan eri tapaus.

Tästä aiheesta on sanottu kaikki mahdollinen jo kymmenen kertaa. Toki jos asutaan yhdessä, mutta jos toinen menee kotiinsa sillä aikaa kun itse lähden vierailulle, olisin vähemmän yllättynyt. Itseasiassa epäilen että suurin osa lähtisi omaan kotiinsa, eikä jäisi vieraaseen paikkaan yksinään.

Vierailija
7288/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kausi on viimeistä jaksoa vaille valmis, niin ajattelin  kysyä,

1. Mitä jäätte kaipaamaan tältä kaudelta?

2. Millaisia toiveita teillä on mahdolliselle tulevalle kaudelle?

Omat vastaukseni:

1. Jään kaipaamaan sarjasta

- Tiinan ja Samuelin hersyvää yhteiselämää. Aiemmilla kausilla ei ole ollut ketään näin hauskaa paria.

2. Toivon, että jatkossa

- asiantuntijat ovat päteviä ja rankkaavat pois henkilöt, joilla ei ole aikaa tai joustavuutta sopeutua viiden viikon avioliittokokeiluun

- otetaan paremmin huomioon henkilöiden kiinnostuksenkohteet, arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat (esim. mahdolliset lapsihaaveet). Vain pinnallisesti ihmisiä yhdistävät asiat (esim. samantyyppiset harrastukset) eivät saisi määrittää, keitä laitetaan yhteen.

- sarjaan hakisi enemmän myös miehiä, jotta ei jouduta väkisinmätsäämään heitä naisten kanssa, joille he eivät sovi

- ei laitettaisi yhteen ihmisiä "vastakohdat täydentävät toisiaan" aka. "toivotaan toivotaan" -periaatteella

- asiantuntijat puuttuvat varhaisessa vaiheessa tilanteeseen, jos parien yhteiselo menee riitelyksi (en tosin tiedä, onko näin ollut tällä kaudella)

- (mies)asiantuntijat suhtautuvat osallistujiin asiallisesti, ei setämäisen vitsikkäästi tai ylemmyydentuntoisesti

Vierailija
7289/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko pohtii mitä tässä kantsis tehdä. Ei ole turhaan käynyt kauppakorkeeta. 

Vierailija
7290/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsomon klipin ja ohjelman nettisivun juttujen perusteella Heidi ja Mikko eivät päätä tänään yhtään mitään, vaan jäävät miettimään.

Miten niin, jos eivät päätä erota, niin sehän on KYLLÄ jatkamme.

Ei ole välimuotoa, naimisissa tai ei.

Huoh. Tarkoitan yksinkertaisesti että tämä on todennäköisesti se mainostettu ennennäkemätön loppu- molemmat vastaavat asiantuntijoille en tiedä ja poistuvat paikalta. Heidän päätöksensä joudumme luultavasti lukemaan myöhemmin tänään nettisivuilta.

Eli jatkavat, ei mitään ennennäkemätöntä. Ei siinä kysytä, muuta kuin eroatteko nyt vai jatkatteko? Moni eroaa myöhemmin, eri asia. En ole nähnyt mainosta. Ehkä jos toinen kyseenalaistaisi liiton juridisuuden voitaisiin olla tuossa välitilassa. Se olisi kyllä kieltämättä ennennäkemätöntä.

Raskaanakin ollaan tai ei olla, ei ole mitään siitä välistä.

Harkinta-aika on eräänlainen välimuoto, ja sellaisiakin pariskuntia löytyy joiden yhteiselämä on loppunut vuosia sitten mutta jotka ovat vielä virallisesti naimisissa. Menee nillittämiseksi tämä- biologisen prosessin selkeä alku ja loppu on yleensä helpompi määrittää kuin ihmisten välisen suhdeprosessin. Juridisesti asia voi tosin olla jopa toisin päin.

Vierailija
7291/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa-gatesta tuli mieleen.. Olen itse ollut joskus sellainen että suutuin aina jos kumppani ei heti ajoissa kertonut minulle suunnitelmistaan tai ottanut minun menoja huomioon kun suunnitteli omia menojaan. Luulin että se oli kumppanin puolelta itsekkyyttä tai välinpitämättömyyttä, ja riitahan siitä tuli kun pahoitin mieleni ja sanoin aika kärkkäästi.

Nyt uudessa parisuhteessa ja vähän vanhempana olen tajunnut että kun kerran omistan herkästi tulistuvan temperamentin niin minun kannattaa laskea kahteenkymmeneen ennen kuin sanon mitään jos joku asia ärsyttää. Ja ennen kuin toimin oman tulkintani pohjalta kannattaa minun ystävällisesti kysyä kumppanilta että mitä oli mielessä kun et tullut maininneeksi suunnitelmistasi. Useimmiten toinen ei ole tarkoittanut pahaa :) .

Vierailija
7292/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa matkalla kaukomaille. Ilmassa on vähän turbulenssia ja kone on heittelehtinyt jonkin aikaa. Penkissä istuu levottoman näköinen mies rystyset puristaen käsinojista kasvot valkeina. Paikalle saapuu kopean ja kyllästyneen näköinen lentoemo. "Säkö painoit kutsunappulaa? Niin, voisitteko istua hetkeksi viereeni, koska olen lentopelkoinen ja... , no johan on, aikuinen mies, kyllä olisi parasta pysytellä maan pinnalla, jos tällaiset pikku ravistelut ottaa noin koville. Kuule on mulla muutakin tekemistä, kuin pidellä kädestä kaiken maailman pelkääjiä!"

Vierailija
7293/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee enää tunti!

Vierailija
7294/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kausi on viimeistä jaksoa vaille valmis, niin ajattelin  kysyä,

1. Mitä jäätte kaipaamaan tältä kaudelta?

2. Millaisia toiveita teillä on mahdolliselle tulevalle kaudelle?

Omat vastaukseni:

1. Jään kaipaamaan sarjasta

- Tiinan ja Samuelin hersyvää yhteiselämää. Aiemmilla kausilla ei ole ollut ketään näin hauskaa paria.

2. Toivon, että jatkossa

- asiantuntijat ovat päteviä ja rankkaavat pois henkilöt, joilla ei ole aikaa tai joustavuutta sopeutua viiden viikon avioliittokokeiluun

- otetaan paremmin huomioon henkilöiden kiinnostuksenkohteet, arvot ja tulevaisuudensuunnitelmat (esim. mahdolliset lapsihaaveet). Vain pinnallisesti ihmisiä yhdistävät asiat (esim. samantyyppiset harrastukset) eivät saisi määrittää, keitä laitetaan yhteen.

- sarjaan hakisi enemmän myös miehiä, jotta ei jouduta väkisinmätsäämään heitä naisten kanssa, joille he eivät sovi

- ei laitettaisi yhteen ihmisiä "vastakohdat täydentävät toisiaan" aka. "toivotaan toivotaan" -periaatteella

- asiantuntijat puuttuvat varhaisessa vaiheessa tilanteeseen, jos parien yhteiselo menee riitelyksi (en tosin tiedä, onko näin ollut tällä kaudella)

- (mies)asiantuntijat suhtautuvat osallistujiin asiallisesti, ei setämäisen vitsikkäästi tai ylemmyydentuntoisesti

Käsi sydämelle: tietäen millaisen höykytyksen osallistujat saavat netissä, eikä ainoastaan siellä, uteliaita katseita junissa, ravintoloissa, naapureilta, suoraa kettuilua kavereilta, stalkkaamista työpaikkaa myöten, tahdotko ilmottautua seuraavalle kaudelle? Uskoisin erityisesti miesten vastaavan vakaasti EI IKINÄ, EN TAHDO! Niin vastaisin kyllä itsekin jos sinkku olisin. TV-deittaus on aika rankka laji, nettideittaus tai ihan livenä ihmisiin tutustuminen taitaa olla kuitenkin paljon helpompaa ja toimivampaa.

Vierailija
7295/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni voisi jo todeta, että tämä "tieteellinen" "rakkauskokeilu", millaisena tätä ensimmäisellä kaudella markkinoitiin, on epäonnistunut. Parien eroprosentti on normaaleja liittoja suurempi eli asiantuntijoiden työ ei ole mitenkään edesauttanut onnen löytämisessä. 

Vierailija
7296/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni voisi jo todeta, että tämä "tieteellinen" "rakkauskokeilu", millaisena tätä ensimmäisellä kaudella markkinoitiin, on epäonnistunut. Parien eroprosentti on normaaleja liittoja suurempi eli asiantuntijoiden työ ei ole mitenkään edesauttanut onnen löytämisessä. 

Ei kai tätä suoraan voi tavallisiin avioerotilastoihin verrata? Ihan oudot ihmiset jotka naitetaan? Enemmän johonkin nettideittiprosentteihin, moniko niistä jotka vakavissaan etsii löytää sieltä sopivan?

Vierailija
7297/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tätä suoraan voi tavallisiin avioerotilastoihin verrata? Ihan oudot ihmiset jotka naitetaan? Enemmän johonkin nettideittiprosentteihin, moniko niistä jotka vakavissaan etsii löytää sieltä sopivan?

Olen sen verran konservatiivinen, että avioliitto ja deittailuohjelmat pitäisi erottaa toisistaan. Eli tämä on liian rajua, että mennään juridisesti naimisiin. Lisäksi sillä ei tunnu olevan todellisuudessa mitään merkitystä, koska se ei juurikaan hidasta eroamasta. 

Vierailija
7298/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jaksossa oli kivoja valokuvia Mikon kissasta jaa Äijällä oli hoidetun näköinen turkki.

Vierailija
7299/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin Tinderin iha vaan Mikon takia mut eihän se edes ole siellä :/

Vierailija
7300/8622 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latasin Tinderin iha vaan Mikon takia mut eihän se edes ole siellä :/

Tai sit pitää vaa oottaa puoltoista tuntia