Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
6081/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se vitsi siinä oli? Musta se oli harvinaisen typerä juttu.

Sehän sanoi, että kattellaan vähän karttoja.. eli vihjaili palstasta. Ei mikään vitsi ollut siis.

Herraisä, olen blondien blondi! En ollenkaan tajunnut tuota, että Kimmo olisi saamassa metsää lahjaksi! Itse tulkitsin tuon niin, että tervetuloa raivaamaan appiukon perämetsiä, mutta mahtavaa jos antoi nuorille metsää lahjaksi.

Ja jotta pysyttäisiin edes vähän aiheessa, niin Millan vanhemmat oli ihania, samaten Tiinan. Mikon vanhemmat oli mukavia, mutta kovasti wt. Kyllä puistatti nähdä tatuointeja noin vanhalla naisella.

Vierailija
6082/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kimmo ja Milla eroaa, niin Kimmolla on takuulla ottajia!

Vierailija
6084/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähään tyytyvä thaikkuvaimo olisi Mikolle paljon parempi vaihtoehto. Ei selkeästi halua panostaa parisuhteeseen pätkäänkään, haluaa vaan jonkun kivan neiti näpsän sinnen kotiin laittamaan ruokaa ja odottamaan herraa kotiin töistä ja ties mistä menoista. Thainaiselle vastineeksi hyvä elintaso joten winwin.

Melkeinpä oltava samaa mieltä. Vaikea kuvitella tuota miestä keskustelmaan syvällisesti ja analyyttisesti mistään kun arkipäiväinen "keskustelukin" on tuota tasoa. Tietenkin pelkää tuota jyrää, joka kotonansa on, mutta jotenkin tulee hänestä sellainen jees-jees-vaikutelma muutenkin.

Thaimaasta oleva vaimohan on kaikkien suomalaismiesten unelma, jos vain lompakko kestää , mitäs ihmeellistä siinä on. Heidän kulttuuriinsa vain valitettavasti kuuluu elintason jakaminen koko suvulle ja tutuille, siinä monien pulma.

Mikon tavoittelemalla "kiinteistöjohtamisella" ei ehkä vielä koko klaania elätetä phuketiaanisillakaan hinnoilla. Mutta tsemppiä yrittämiselle, kyllä vielä onnistut jossain vaiheessa!

http://www.tori.fi/pirkanmaa/Edullinen_ja_kiva_kaksio_Parkanosta_313731…

Vierailija
6085/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämän piste.tyypin tarkoitus oikein on? Ärsyttää?

Vierailija
6086/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko laittaa pisteen keskustelulle :' D

Vierailija
6087/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei oo vielä oppinut, että vaihtamalla linkin sivunumeroa isommaksi saa näkyviin ne uusimmat kommentit, jotka jää nykyään aina hetkeksi teille tietymättömille.

Vierailija
6088/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimammat nalkuttaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähään tyytyvä thaikkuvaimo olisi Mikolle paljon parempi vaihtoehto. Ei selkeästi halua panostaa parisuhteeseen pätkäänkään, haluaa vaan jonkun kivan neiti näpsän sinnen kotiin laittamaan ruokaa ja odottamaan herraa kotiin töistä ja ties mistä menoista. Thainaiselle vastineeksi hyvä elintaso joten winwin.

Melkeinpä oltava samaa mieltä. Vaikea kuvitella tuota miestä keskustelmaan syvällisesti ja analyyttisesti mistään kun arkipäiväinen "keskustelukin" on tuota tasoa. Tietenkin pelkää tuota jyrää, joka kotonansa on, mutta jotenkin tulee hänestä sellainen jees-jees-vaikutelma muutenkin.

Thaimaasta oleva vaimohan on kaikkien suomalaismiesten unelma, jos vain lompakko kestää , mitäs ihmeellistä siinä on. Heidän kulttuuriinsa vain valitettavasti kuuluu elintason jakaminen koko suvulle ja tutuille, siinä monien pulma.

Mikon tavoittelemalla "kiinteistöjohtamisella" ei ehkä vielä koko klaania elätetä phuketiaanisillakaan hinnoilla. Mutta tsemppiä yrittämiselle, kyllä vielä onnistut jossain vaiheessa!

http://www.tori.fi/pirkanmaa/Edullinen_ja_kiva_kaksio_Parkanosta_313731…

Tää oli hyvä. Hahaa..!

Vierailija
6089/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain käsityksen että Heidi oli yrittänyt pyytää anteeksi edellisenä iltana (mitä?!), muttei se ollut Mikolle kelvannut. Aivan käsittämätön tyyppi mielestäni.

Kiistan aihe oli se, että olisiko Heidin pitänyt ottaa extempore-reissusuunnitelmansa aiemmin puheeksi, että kissan hoito ei jää herran haltuun ajankohtana, jona Mikko on ennalta sovitusti muualla.

Oliko se aito anteeksipyyntö, jos asiasta piti olla vihainen ja alkaa kinata vielä uudelleen Mikon tultua seuraavana päivänä kotiin?

Käsitin, että Mikko itse ei ollut aikaisemmin valmis kinaa lopettamaan.

Vierailija
6090/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain käsityksen että Heidi oli yrittänyt pyytää anteeksi edellisenä iltana (mitä?!), muttei se ollut Mikolle kelvannut. Aivan käsittämätön tyyppi mielestäni.

Kiistan aihe oli se, että olisiko Heidin pitänyt ottaa extempore-reissusuunnitelmansa aiemmin puheeksi, että kissan hoito ei jää herran haltuun ajankohtana, jona Mikko on ennalta sovitusti muualla.

Oliko se aito anteeksipyyntö, jos asiasta piti olla vihainen ja alkaa kinata vielä uudelleen Mikon tultua seuraavana päivänä kotiin?

Käsitin, että Mikko itse ei ollut aikaisemmin valmis kinaa lopettamaan.

Mitä järkeä pitkittää kinaa jos toinen haluaa sopia? En ymmärrä sellaisia ihmisiä jotka eivät ole valmiita sopimaan silloin kun toinen anteeksi pyytää tai sovintoa ehdottaa.

Vierailija
6091/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Mikolle tullut koskaan mieleen, että tehokas tapa rakentaa sovintoa on pyytää anteeksi? 

(Katson eilistä jaksoa uusintana Katsomosta ja Mikko sanoi juuri, että "Mä olen tässä nyt koko ajan yrittänyt rakentaa sovintoa siitä asti kun mä tulin kotiin, mutta jos sä et halua sitä tehdä niin en mä voi sitä yksinkään tehdä." Ja kuten tiedämme, hän on siis rakentanut sitä kertomalla millä tavalla toinen on toiminut väärin...)

Vierailija
6092/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miau!

Moi Äijä! Kertoisitko oman näkemyksesi kissagatesta?

Vierailija
6093/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä thainaiset voi myös tarvittaessa käydä töissä, jos mies tarvitsee pientä lisätienestiä. Reippaita työntekijöitä!

Sitä vastoin opettajien raskas puolipäivätyö vaatii toki yli 170 lepopäivää kokonaan ilman kotityöpaineita pienellä salsalla höystettynä.

Vierailija
6094/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sovinisti-Mikko nostaa taas päätään" :P

Mun mielestä Heidi ei tahallaan ollut unohtanut kertoa omista suunnitelmistaan, ja Mikon olisi pitänyt KYSYÄ ensin Heidiltä,että "hei mulla olis tämmöne meno, onko sulla mitään tiedossa, että ehtisitkö vahtia mun kissaa/ käydä ruokkimassa sen ja hetken pitää sille seuraa?" Siis EI HELVETTI YKS KATTI SIIHE KUOLE JOS SE JOKUSEN TUNNIN JOUTUU OLLA YKSINÄÄN! Kissathan viihtyy hyvinkin yksin, jotkut pitkiäkin aikoja. Olisi pyytänyt vaikka naapuria käväistä ruokkimassa tms, jos olisi (urpo!) kysynyt ensin Heidiltä hänen mahdollisista suunnitelmista, mut ei... minä minä minä ja eukko nyrkin ja hellan välissä  ):<

Vierailija
6095/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmaan poikkeus. Minusta Heidi on jankkaaja ja Mikko vähän reppana, mutta toisaalta Mikko kyllä tarttee, mitä varmaan hakeekin, pirteän kodinhengettären, ei harrastavaa itsenäistä naista. Heidi taas vaikuttaa ihmiseltä, joka saa kyllä riidan aikaan mistä vaan ja ei osaa lopettaa. Eroavat. 

Mulle tuli olo, että Kimmo ei halua jatkaa, Milla haluaa, kaikesta huolimatta. Eroavat, mutta jäävät kavereiksi. 

Tiina ja Samuel taas miettivät jo missä asuisivat, jatkossa, eli tämä pariskunta ainakin toistaiseksi jatkaa. 

Vierailija
6096/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkoa on kovasti haukuttu ketjussa, mutta mä näen asiat vähän toisin kuin moni muu. Olisi mielenkiintoista tietää, mitkä olivat ne syyt, joilla asiantuntijat valitsivat juuri Mikon ja Heidin pariksi. Nämä kaksi ovat kuin eri planeetoilta. Onko ajateltu, että vastakohdat täydentäisivät toisiaan?

Mikko on aivan tavallinennuori mies, jonka tavoitteet ovat hyvin korkealla. Hän haluaa tulla menestyväksi bisnesmieheksi. Kaiken, mitä Mikko ympärilleen haluaa, tulee tavalla tai toisella tukea tätä menestyvän bisnesmiehen imagoa. Heidi taas on elämäniloinen nainen, joka on uransa huipulla heti, kun saa vakipaikan jostain koulusta (en tiedä, joko hänellä jopa on sellainen). Siinä vaiheessa hän ehkä mielellään hankkisi muutaman lapsen ja olisi melko varmasti hoitovapaalla juuri niin pitkään kuin hoitovapaalla voi olla. Asuntoasiasta huomasi, että Heidi haluaisi romanttisen ja tunnelmallisen lemmenpesän, jonka he voisivat Mikon kanssa remontoida mieleisekseen, jossa Heidi voisi iltaisin käpertyä Mikon kainaloon ja aikanaan talon täyttäisi pienten jalkojen äänet. Mikko taas haluaisi kalliilla maulla sisustetun modernin kodin viinikylmiöineen, laadukkaine sohvakalustoineen sekä valtavan taulu-tv:n. Mustaa, valkoista ja kromia, uskoisin. Eikä takuulla yhtään mitään roosaa, kermanvalkoista tai ruusukuvioista, ei edes sellaista sohvatyynyä. Toinen asia, mikä pisti silmään oli Mikolle mieleiset harrastukset. Golf on oikein tyypillinen nuoren uransa alussa olevan miehen harrastus, kun mies haluaa tulla bisnesmaailmassa menestyjäksi. Golf-kentiltä kun voi löytyä tarvittavia verkostoja päinvastoin kuin lavatansseista. Heidiä taas kiinnostaa salsan lisäksi kulttuuri ja taiteet. Kotiinsa Heidi kutsuisi varmasti mielellään ystäviään rentoihin illanviettoihin, Mikko taas mielellään pomonsa ja tämän vaimon taidokkaasti valmistetulle kolmen ruokalajin  illalliselle. 

Monet sanovat, että Mikko tarvitsisi alistuvan vaimon. Jonkun thaimaalaisen. Minä olen eri mieltä. En usko, että Mikko on sellaista hakemassa. Mikko kaipaa urasuuntautunutta vaimoa. Vaimoa, joka ymmärtää uralla etenemisen vaatimukset. Vaimoa, joka ajoittaa vapaa-aikansakin kalenterin avulla ja joka ymmärtää, että kaikista menoista sovitaan etukäteen ja varmistetaan, että ajankohta sopii myös toisen kalenteriin. Vaimoa, joka ymmärtää, että se joka tulee töistä kotiin ensin, hoitaa tietyt hommat. Joskus kotona on ensin vaimo, jonain toisena päivänä ensin mies. Jos toinen on reissussa, toinen hoitaa silloin kodin velvollisuudet. 

Heidi on näiden yhdeksän jakson perusteella minusta pehmeiden arvojen nainen, mutta Mikko pikemminkin kovien arvojen mies. Heidi ajattelee tunteella, Mikko järjellä. Jo tapa käsitellä riitaa osoitti, että Heidillä asia otti tunteisiin ja Mikko taas yritti järkiperäistää ongelman ja siten hakea tilanteeseen ratkaisua. Järkeistäminen on kuitenkin turhaa, jos toinen osapuoli ottaa asiat tunteella. Mikon herkkyys on silti näkynyt monessa kohtaa ohjelmaa. Vaikeutena puhua tunteista ja kasvoista on näkynyt mielipaha ja jopa ponnistelu kyyneleiden pidättelemiseen. Herkkyys on näkynyt myös suhtautumisena kissaan ja kissan hyvinvointiin. Heidi on kuitenkin liian pehmeä ja kunnianhimoton ollakseen koskaan menestyvän liikemiehen menestyvä vaimo. 

Vierailija
6097/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen jakson jälkeen jo aikaisemmat ajatukseni ovat vahvistuneet - vain Tiina ja Samuel jatkavat, muut lähtevät eri teille.

Vierailija
6098/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies puhuisi tuolla tavoin kuin Milla, niin kyllä olisi moni nainen verisesti loukkaantunut: "aikaisemmat suhteeni ovat olleet intohimoisia toisin kuin nyt. Tämmöistäkö tää nyt sitten on".

Missä on ihan peruskäytöstavat ja empatia? Eikä ole ainut vastaava kommentti. Onko Millan mies sanonut mitään negatiivista Millasta? Milla sen sijaan mollaa koko ajan ja todella vyön alle lyöden.

Vierailija
6099/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity muuten aiheeseen, mutta miten hitossa tuossa linkatussa asunnossa voi olla noin korkea vesimaksu :O Vai onko ihan linjassa tuolla alueella? Kolmekymppiä per lärvi.

Vierailija
6100/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se on tullut selväksi, että ilman Mikkoa kommentointi olisi ollut paljon vähäisempää ja koko ohjelma huomattavasti tylsempi. Ihmiset tuntuvat rakastavan sitä kun  saavat vihata jotakuta.

Ketju on lukittu.