Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
No eikö nää peräkylän maalaispojat oo luonteeltaan vähän tönkköjä, jurnuttajia, hiljaisia ja sisäänpäin lämpeneviä. Itse olen pienestä kaupungista ja siellä kyllä jotkut paikalliset miehet on juuri tuollaisia. Etenkin se sisäsiittoisuus. Ei voi tai osata olla ystävällisiä /kohteliaita kenellekään uudelle etenkään jos ei ole samoilta kyliltä. Ei sovi tuo Eelis tuon perusteella kyllä tonne Helsinkiin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti se keskustelu futismatsista.
"no millasta oli katsoa?"
"no oli kyllä aika tylsää"
"ai tylsää.. niin se toinen puoliaika oli aika tylsä"Ei tainnu ihan sitä tarkottaa. Heidi parka. Ei mennyt kyllä nappiin tämä parinvalinta.
Mikko parka. Nainen ei edes yritäkään ymmärtää miehen harrastuksia, kuten jalkapalloa. Silti miehen pitäisi olla kiinnostunut naisen vouhotuksista ja kotkotuksista.
Ei se haittaa, että kiinnostuksenkohteet ovat erilaiset. Heidihän puhui vielä ihan kivasti siinä, että oli nimenomaan kiva nähdä Mikko harrastuksensa parissa. Heidi parka siksi, että Mikko ei edes yrittänyt kuunnella ja ymmärtää sitä, mitä Heidi tarkoittaa. Aina toistuu tämä sama kaava. Heidi sanoo jotain, johon Mikko joko mumisee jotain joojoo, aijaa tai niinpä ja sitten vaan kumartuu pussaamaan mairea hymy kasvoillaan silmät puolitangossa ja asia on sillä käsitelty. Heidi ei tule ollenkaan ymmärretyksi tai edes kuunnelluksi ja tulee muutenkin kuva, että Mikkoa ei edes kiinnosta, kunhan pääsee lähelle. Tuota on tosi epämukava katsoa.
Kylläpä eilinen jakso oli tylsä. Tapetointia varmaan yli puolet ajasta. Eikö mitään muuta kuvattavaa olisi löytynyt. Ja kyllä olen sitä mieltä, että liian paljon Tiina komenteli. Jotenkin osasin sitä kyllä odottaa. Onkohan Tiinalla ollut liian helppo elämä, kun tiskiharjaankin on tyytymätön. Ja ne kengät. Joo miehillä ja lapsilla nyt on monta kertaa tapana jättää kengät siihen, missä heittää ne pois. Siitä voi tehdä ongelman tai sitten ottaa vähän rennommin. Harvoin kaksi siiteyskäsitykseltään täysin samanlaista pariutuu, mutta silloin on molempien tultava vastaan. Samuelilla nyt oli ihan siisti keittiö, pahempiakin nähty. Samuel on kiva tyyppi.
Mikko on vaan niin avuton kommunikoimaan. Ei saa selvää puheesta, ei mitään keskustelutaitoa. Todella ärsyttävä omahyväinen tyyppi. Heidi näyttäisi jo tietävän, ettei tästä mitään tule. Ja miksi näytetään koko ajan sitä pusuttelua, niin ällöä, että koko ohjelma jää kohta katsomatta.
Milla luulee olevansa jotain enemmän mitä onkaan. Tukka auki ollessaan, epäsiistin näköinen. Kimmo miellyttävä. Mulle tuli kanssa mieleen eilen, että mitenkähän Heidi ja Kimmo olisi parina onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta törkeä se Millan kaveri mies. Katselee vaan ikkunasta ulos, eikä edes yritä ottaa kontaktia Kimmoon. Kimmon vähän vaikea puhua toisen selälle. Ja ei edes onnitellut, kun Milla kertoi mennensä naimisiin, ei kysynyt mitään. Ihme tyyppi.
Mulla oli muutama tämmönen kaveri jotka ei koskaa ollut iloisia mun puolesta jos sain uuden työpaikan, kumppanin tms. Aina vaan "aijaa" ja keskustelu kääntyi takaisin tyypin omiin ongelmiin. Eelis vaikuttaa vähän samanlaiselta.
Ne vissiin olikin vain jotain ryyppykavereita. Voihan ryyppykaverikin olla hyvä ystävä, mutta nää taisi yleensä keskittyä vain ryyppäämiseen. Ihmetyttää vaan miksi Milla niin kamalasti jännitti juhlia, ihan hermona esitteli sille ryyppykaverille miestään. Ja muutenkin vieraita tuli kokonaiset 3, en ymmärrä jännittämistä.
Tai no taas, voihan olla että kavereita oli enemmän, tv:seen suostui vain 3. Tiedä häntä, oudolta kuitenkin vaikutti kun odotin isoja juhlia joita on jännitetty ja sitten paikalle könyää vain ryyppykaveri ja serkku puolisoineen.
Sosiologi kirjoitti:
Tässäkin keskustelussa vilisee termi white trash. Minkä ikäisiä te olette jotka tätä käytätte? Todella sivistymätöntä. Termi ei sovi suomalaiseen yhteiskuntaan ja sen käyttö osoittaa kirjoittajan tarvetta ylemmyyden tuntoon.Mielenkiintoista olisi tietää miten opitte ajattelemaan toisista ihmisistä tuolla tavalla? Onko lapsuuden perheessäsi arvioitu toisia ihmisiä kovaan ääneen? Tällaista ei ollut 90-luvulla. Ei vaikka some olisi ollut olemassa. Ihmisistä on tullut kovempia ja pinnallisia.
Naulan kantaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea kaikkia kommentteja, mutta törkeä se Millan kaveri mies. Katselee vaan ikkunasta ulos, eikä edes yritä ottaa kontaktia Kimmoon. Kimmon vähän vaikea puhua toisen selälle. Ja ei edes onnitellut, kun Milla kertoi mennensä naimisiin, ei kysynyt mitään. Ihme tyyppi.
Mulla oli muutama tämmönen kaveri jotka ei koskaa ollut iloisia mun puolesta jos sain uuden työpaikan, kumppanin tms. Aina vaan "aijaa" ja keskustelu kääntyi takaisin tyypin omiin ongelmiin. Eelis vaikuttaa vähän samanlaiselta.
Ne vissiin olikin vain jotain ryyppykavereita. Voihan ryyppykaverikin olla hyvä ystävä, mutta nää taisi yleensä keskittyä vain ryyppäämiseen. Ihmetyttää vaan miksi Milla niin kamalasti jännitti juhlia, ihan hermona esitteli sille ryyppykaverille miestään. Ja muutenkin vieraita tuli kokonaiset 3, en ymmärrä jännittämistä.
Tai no taas, voihan olla että kavereita oli enemmän, tv:seen suostui vain 3. Tiedä häntä, oudolta kuitenkin vaikutti kun odotin isoja juhlia joita on jännitetty ja sitten paikalle könyää vain ryyppykaveri ja serkku puolisoineen.
Tuskin mitään ryyppykavereita. Arvelen, että kyseessä sellainen lasillinen töiden jälkeen -tyyppinen kaveeraus.
Pidin etukäteen huonoimpana Kimmoa, mutta niin vain se ensivaikutelma pettää. hän on todella mukava, ehkä liiankin, mutta toki voi olla kameroiden takia ja koittaa huomioida Millaa. Milla on kyllä aika jännä valinta ohjelmana, miksihän asiantuntijat halusivat juuri hänet? Hän vaikuttaa olevan läpällä mukana, niinkuin joku sanoikin. Toivoi varmaan lottovoittoa, mutta Kimmo voisi olla oikein hyvä hänelle. Kimmo ansaitsisi kyllä jonkun mukavamman. Ne juhlat oli niiin kiusallista katsottavaa ja miten Milla sanoi kaveristaan " on sellainen kaveri jonka kanssa käydään bissellä" katse ylöspäin ja naurun remahdus eli antaisi olettaa että jotain muutakin ovat olleet.
Milla olisi voinut myös esitellä paremmin Kimmon. Milla halasi tätä kaveriaan tosiaan lujemmin kuin Kimmoa ja vaikutti läheisemmältä. Milla taitaa olla vielä siinä miehenhuomioiässä eli kaipaa sitä kehumista ja miesten huomiota. Harmi, koska nämä vaikutti jo ennen juhlia että voisi onnistua. no katsotaan, miten tässä käy ja toivotaan huonoa leikkausta.
Vierailija kirjoitti:
No eikö nää peräkylän maalaispojat oo luonteeltaan vähän tönkköjä, jurnuttajia, hiljaisia ja sisäänpäin lämpeneviä. Itse olen pienestä kaupungista ja siellä kyllä jotkut paikalliset miehet on juuri tuollaisia. Etenkin se sisäsiittoisuus. Ei voi tai osata olla ystävällisiä /kohteliaita kenellekään uudelle etenkään jos ei ole samoilta kyliltä. Ei sovi tuo Eelis tuon perusteella kyllä tonne Helsinkiin..
Haha. Siinä oli taas ennakkoluuloista vuodatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mitään ryyppykavereita. Arvelen, että kyseessä sellainen lasillinen töiden jälkeen -tyyppinen kaveeraus.
Ai niin siis nehän oli työkavereita myös, ja entisiä koulukavereita. Niijjuu. No, ehkä Eelis ajatteli, että v-u mitä pelleilyä joku tv:n naimisiinmeno-ohjelma. Vielä kun Milla vaikutti kertovan jutun vitsinä "hei silloin kun mä kännissä sanoin että mä oon hakenut telkkariin, niin tässä sitä ollaan ja toi on mun mies".
Usein junteilla on juntit kaveritkin, ei toki aina.
Eilinen jakso oli jotenkin vähän tylsä kyllä, vaikka siinä tavallaan tapahtuikin kaikenlaista. En vaan jaksa olla kauhean innostunut ja kiinnostunut siitä miten näille pareille käy. En tiedä miksi. Kyllästymistä ohjelmakonseptiin vai mitä lie? Ehkä myös parit ovat vähän tylsiä, paitsi Tiina ja Samuel, joiden välillä tosiaan on aitoa kommunikaatiota. Muilla tuntuu olevan vaan vähän tuollaista hengailua, suhde ei oikein etene mihinkään.
Musta tuntuu, ettei Millalla oo ollut vielä elämässään kunnon rakkaussuhdetta, vaan kaikki seurustelukumppanit on olleet enemmänkin teini-ihastuksia, joiden kans ollaan oltu vaan "silleen", ajeltu karvanoppa-Corollalla ja juotu pussikaljaa kylän raitilla. Ja tosiaan tuntuu, että hakenut ohjelmaan vain läpällä, kännipäissäänhän oli kuulemma Eeliksellekin asiasta kertonut. Liekö pikku sievissä hakemuksenkin lähettänyt..
Kimmollekin oluset tuntuu maistuvan, mutta selkeesti on enemmän tosissaan. Jännittää vaan kovasti kameroita ja sanomisiaan. On myös hieman miellyttäjä-tyyppisen oloinen eli myötäilee Millaa, ettei tulisi riitoja ja erimielisyyksiä. Kuoren alla on kuitenkin varmasti hyvinkin huumorintajuinen ja hyväsydäminen mies.
Omalla tavallaan tää pari sopii hyvinkin toisilleen, mutta toisaalta Millasta kaipaisi näkevän enemmän pehmeämpää puolta ja Kimmosta taas rohkeasti vaan omat mielipiteensä ja tunteensa näyttävää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kissa-parka oli ajatellut viettää elämänsä ihan vaan kaksin Mikon kanssa, ja nyt sit tällaista shaissee. Väkisinkin epäilyttää, parempi asettua tukevasti lähimmän vuoteen alle.
Jospa se olikin kissa, joka kuiskasi Mikolle että tuota akkaa et sitten ota?
Vierailija kirjoitti:
Hitto se Mikon sönkötys, melkein kuin Kimi Räikkönen "sit tulee futiksen em, sit olympialaiset, sit tulee mitälie (narinari) hehheh olinpas hauska," pusu pusu pusu.
ja hamp
Mä tartteisin Mikon kohdalla tekstityksen. yhdessä kohtaa kun kuvattiin ihan läheltä niin Mikkohan puhuu lähes suu kiinni hampaat yhdessä, ei ihme ettei puheesta saa selvää.
Heidi ei ole rakastunut Mikkoon, eikä ole ihmekään kun Mikko ei jotenkin tunnu olevan oma itsensä. Se yrittää olla ihana ja mukava ja huomaavainen, mutta jotenkin sillä on tuollainen outo rooli päällä. Joku kommentoija sanoikin, että Heidi yrittää viritellä keskustelua mutta Mikko ei lähde mukaan.
Tiina yrittää kontrolloida kaikkea ja Samuli näyttikin jo että se tympii. Näen kyllä niin paljon itseäni Tiinassa, juuri tuota kontrolloimista: Toisen pitää tehdä juuri niin kuin itsekin tekisi. Opettelen vielä itsekin tuosta tavasta eroon pääsemistä, joten vaikea sanoa miten hyviä neuvoja osaan antaa. Niissä asioissa missä sillä on oikeasti väliä kuten esim. likainen matkalaukku sängylle, niin olisi varmaan parempi vaan sanoa että hei laitetaan joku viltti sen matkalaukun alle ja lähteä etsimään sopivaa. (Sillä siis on mielestäni sen takia väliä että ei tietenkään kannata sotkea päiväpeittoa, ei niitä jatkuvasti jaksa pestä.) Mutta esim. suodatinpussin jättäminen keittimeen siksi aikaa että se kuivaa tai kenkien jättäminen keskelle eteistä ei ole sellainen asia. En tiedä millä muulla tavalla jostain voi tai kannattaa sanoa niin, että se ei tunnu vittumaiselta, mutta ainakin jotkut jutut mitä oma puolisoni tekee toimii ihan hyvin. Hän näyttää tunnustelevan hiljaa mielessään sitä jotain mun tapaa eikä sano vielä mitään, ja sitten jossain vaiheessa jos päättää että haluaa oikeasti että tekisin eri tavalla niin sitten ehdottaa että voisitko tehdä tämän näin. Silloin tulee sellainen fiilis että ok, se pyytää mua tekemään tämän jutun eri tavalla ja vaikka ei sitä joka kerta muistakaan tehdä niin ihan mielellään sen kuitenkin tekee kun se merkitsee toiselle sen verran että se viitsi pyytää.
Katselija kirjoitti:
Siitä lattian kastumis-jankkaamisesta. Olisin vain sanonut, että annas kun laitan siihen kunnon suojan, koska minua huolestuttaa että vettä menee listan väliin. Miksi katsoa vierestä ja päivitellä.
Niinpä!
Ennen kun puolisot oli tavanneet toisiaan niin ajattelin että Tiina ja Samuel ehdottomasti sopii toisilleen. Sitten häissä ahdisti se, miten Tiina oli ihan all over the place. Sitten tuli hyvä fiilis kun ne molemmat tykästyi toisiinsa niin paljon. Nyt niillä on toi aita ylitettävänä, Tiinan pitäisi tajuta että ei näin voi elää; ei se voi vaatia että Samuel tekee kaiken juuri niin kuin Tiina itse tekisi.
Kimmolla ja Millalla on hommat edenny hitaasti mutta kuitenkin edenny. Ei mun mielestä se ole ongelma että Milla ei osaa sanoa muuta kivaa Kimmosta kuin että tämä on hyvä hänelle. Mitähän erityistä hyvää Kimmokaan sanoisi Millasta? Osaan sanoa paljon hyviä ja joitain huonoja puolia miehestäni, mutta olennaisinta on kuitenkin se, miten hyvä olo minulla on hänen kanssaan ja miten ihana ja rakastava hän on. Hän taitaisi sanoa samat asiat minusta. Ihanaan arkielämään ei välttämättä liity sellainen että oi hän on niin ihana kun hän välittää eläimistä ja on vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Mikko haukuttu maanrakoon täältä, mutta heti kun löytyi kissa ja Audi pihasta niin kas kummaa kun fiilis muuttu.
Ai sillä oli joku Audi? Ihan sama, mulle ne on vain autoja kaikki. Enkä kiinnittänyt autoon mitään huomiota, katse liimautui vain siihen kissaan <3 <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan muu miettinyt, voisko Heidi ja Kimmo sopia toisilleen..? En tiiä, musta tuntuu että ne vois olla sopivan erilaisia mut kuitenki perusarvot samanlaisia :)
Ihan samaa mietin. Ja Millasta Mikko saisi todennäköisemmin bissekaverin lätkäpeliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa Heidillä kivan näköinen asunto!
Onkohan se Ruoholahden Villoissa, vai missä se asuu?
Turun Portsalta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Heidille voisi sopia espnajalainen mies. Toisaalta sopisiko hänelle sitten se machokulttuuri, voisi ehkä tykätäkin että mies vie, mutta kohtelee silti hyvin.
Juuri näin. Hieman espanjaa opiskelleelle suomitytölle heti espanjalainen mies, kyllähän Heidi on nyt niin espanjalainen ja paljon paremmin kotonaan sellaisessa kulttuurissa.
-Oliks kivaa kattoo jalkapalloo
-No oli aika tylsää
-Niin se toka puoliaika oli tylsä, plaaplaaplaa ... et oli ihan kivaa kuitenkin
-??
Tulkitsin niin että yritti puheen tasolla päättää Heidin puolesta, että tää oli sustakin ihan jees kuitenkin, ettei vain jäisi Mikon mieleen mitään ristiriitoja.