Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
1401/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zena kirjoitti:

Mä uskon että Mikon Tinder-hommat on vähän sama kuin edelliskauden Antin psykopaattiläpät. Tässä harjoitellaan medialukutaitoa: kaikkea ei pidä uskoa mitä täältä lukee!

https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ensitreffit-alttarilla-sulhanen-ets…

Av-mamman järjenjuoksua: puhutaan mediakriittisyydestä -> linkkaanpa lähteeksi Seiska-juorun.

Vierailija
1402/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskahan se myös on totta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zena kirjoitti:

Mä uskon että Mikon Tinder-hommat on vähän sama kuin edelliskauden Antin psykopaattiläpät. Tässä harjoitellaan medialukutaitoa: kaikkea ei pidä uskoa mitä täältä lukee!

https://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Ensitreffit-alttarilla-sulhanen-ets…

Av-mamman järjenjuoksua: puhutaan mediakriittisyydestä -> linkkaanpa lähteeksi Seiska-juorun.

No niin juuri. Aamen. Huh mitä järjenjuoksua.

Vierailija
1404/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa sillä silmällä Heidiä ja Mikkoa, että se onkin Heidi, joka niitä nuolemisia kerjää katsellaan. Itse tulin siihen tulokseen.

Vierailija
1405/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, etteivät asiantuntijatkaan osanneet ennustaa Mikon yltiömäistä läheisyydenkaipuuta. Tuskin olisivat häntä ottaneet ohjelmaan, jos olisivat tienneet, mitä tuleman pitää. Heidille Mikko on ainakin aivan väärä mies.

Vierailija
1406/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua ne Heidin häämatkavaatteet!!! Todella mummotyyliä, mistä nykyaikana edes löytää tuollaisia hameita?

Kirpputoreilta, missä on mummojen kuolinpesiä myytävänä ja vaatteita löytyy vuodesta 1952 alkaen. Itse ajattelin samaa, vaikka en edes itse ole kovin muotitietoinen, mutta tuo tyyli meni minullakin jo yli, en pitäisi eikä vaatteet sovi yhtään yhteen. Opettajan pitää olla ehkä hillitty, mutta ei sentään tartte isoisoäitinsä tyyliin pukeutua. 

Vierailija
1407/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla ei olis halunnu pussata kun tapasivat lentokentällä, kimmo pussas ja milla taas vetäyty taakse.

Läheisyyttäkin kuitenkin vielä jostain ilm. löytyy (ja aika pian) kun jo jaksossa 6/10 "Parit tapaavat seksuaaliterapeutti Elina Tanskasen. Milla ja Kimmo pohtivat, onko läheisyys kadonnut heidän väliltään"

Minua ärsyttää, kun seksistä käytetään kiertoilmaisua "läheisyys".

Eihän tuo ole mikään kiertoilmaus, vaan sillä tarkoitetaan kaikkea läheisyyttä ja kosketusta. Myös ei-seksuaalista. Läheisyys voi kadota parin väliltä, vaikka he eivät olisi koskaan harrastaneet seksiä. 

Miksi seksistä ei kertaakaan käytetä sanaa "seksi"?

Vierailija
1408/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zena kirjoitti:

Viime kaudella Anttia oli täällä mollaamassa mitä todennäköisimmin pettynyt eksä, niin överiä se haukkuminen oli.

Minusta Antti oli AIVAN TÄYDELLINEN MIES, sellainen, joita ei tule kovin montaa kertaa elämässä vastaan. Jos olisi tullut livenä, olisin sekunnissa ajatellut, että siinä on loppuelämän Mies. Niin komea, niin symppis, niin fiksu. Jutteli, hymyili ja jopa kävelikin aivan ihanasti!

Antti jäi kyllä lopullisesti mieleen, luulisin, että aika monellekin. Ja olisipa ihanaa, jos jotain kuulumisia saisi tietää. Ovat kai Sarin kanssa täysin kadonneet julkisuudesta.

Vierailija
1409/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä palstalaisten kauhistelua parien pituuseroista. Ovatko jotkut tosiaan niin tarkkoja siitä, että mies ei missään nimessä saa olla lyhyempi, mutta liian pitkäkään ei sovi? Itse en ole koskaan valikoinut kumppaniani pituuden perusteella. Monet muut (myös ulkonäölliset) seikat ovat pituutta tärkeämpiä. Mitä väliä? Oma kumppanini on minua 30cm pitempi, eikä pituuseromme ole koskaan tuottanut minkäänlaisia ongelmia. Enkä usko että tuottaisi silloinkaan, jos mies olisi minua lyhyempi.

Vierailija
1410/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua ne Heidin häämatkavaatteet!!! Todella mummotyyliä, mistä nykyaikana edes löytää tuollaisia hameita?

Kirpputoreilta, missä on mummojen kuolinpesiä myytävänä ja vaatteita löytyy vuodesta 1952 alkaen. Itse ajattelin samaa, vaikka en edes itse ole kovin muotitietoinen, mutta tuo tyyli meni minullakin jo yli, en pitäisi eikä vaatteet sovi yhtään yhteen. Opettajan pitää olla ehkä hillitty, mutta ei sentään tartte isoisoäitinsä tyyliin pukeutua. 

Musta Heidillä on kiva tyyli! Tuo tietty "mummomaisuus" on ihan harkittua, Heidi on selvästi ohjelman naisista tyylitietoisin, jopa lievästi hipsterihkö :).  (Eikä opettajan erityisen hillitty tarvisi olla, kyseessä lienee Heidin henkilökohtainen maku.)

Vierailija
1411/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät Antti ja Sari ole täysin kadonneet julkisuudesta, vasta viime viikolla vierailivat Ylen lisääntymisillassa. Oikein onnellisilta vaikuttivat edelleen, ja ihan terveellistä että eivät itseään tyrkytä joka paikkaan :)

Vierailija
1412/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla ei olis halunnu pussata kun tapasivat lentokentällä, kimmo pussas ja milla taas vetäyty taakse.

Läheisyyttäkin kuitenkin vielä jostain ilm. löytyy (ja aika pian) kun jo jaksossa 6/10 "Parit tapaavat seksuaaliterapeutti Elina Tanskasen. Milla ja Kimmo pohtivat, onko läheisyys kadonnut heidän väliltään"

Ootpa yksinkertainen

Vierailija
1413/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidillä on kohta niskat niin jumissa ku suutelee koko ajan Mikon kans ja toinen niiin paljo pitempi :D

Tasan sama vaivaantunut tunne meillä monilla. Pituusero ei saisi olla noin suuri. Heidi on vain 153cm. Muutenkin Heidi ja Mikko vaikuttaa parilta , joka sopii vähiten yhteen. Heidi muistuttaa "naamansa" puolesta viime kauden Saria. Suun ja leuan seutu just samantyyppinen. Heidi vaikuttaa luonteeltaan aika kipakalta ja määrätietoiselta ja halunnee sanoa viimeisen sanan monessa asiassa tai kaikissa.

Tiina ja Samuel vaikuttavat sopivan parhaiten yhteen. Peukutan myös Millan ja Kimmon puolesta sen suhteen, että Milla ehkä huomaa ( merkkejä on jo) että Kimmo on aika mukavan näköinen ja toivottavasti luonnekin osoittautuu mieluisaksi. 

Vierailija
1414/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä toi on tosi kuumaa tollanen pituuserp. ihana :)

Vierailija
1415/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin huvittavaa kun on itse nähnyt Mikon profiilin Suomi24:ssä ja jengi väittää että huhupuheita on ja ei se ole mitään seuraa hakenut :) Mä olin se joka kirjoitti heti parien julkaisun jälkeen johonkin ketjuun että Mikko on tuttu mies, tullut treffipalstalla vastaan. EI olla viestitelty mutta viimeisen vuoden aikana hän on tuolla Suomi24:ssä pyörinyt. Tarkempaa ajankohtaa en muista koska en kiinnostunut hänestä.

Vierailija
1416/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole mikään kiertoilmaus, vaan sillä tarkoitetaan kaikkea läheisyyttä ja kosketusta. Myös ei-seksuaalista. Läheisyys voi kadota parin väliltä, vaikka he eivät olisi koskaan harrastaneet seksiä. 

Miten niin ei käytetä?

Vierailija
1417/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi, että ohjelman tarkoitus ei ole puida julkisesti toisten seksielämää? Onhan noilla osallistujilla oikeus pitää edes intiimiasiansa yksityisenä, vaikka ovat tällaiseen ohjelmaan lähteneetkin.

Vierailija
1418/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään häirinnyt Tiinan minäminä-asenne? Jotenkin tosi itsekeskeisen oloinen. Samuli selkeästi kaipaa myös enemmän keskustelua, mutta näyttää, että Tiinalla ei ole innostusta eikä ehkä kypsyyttä siihen.

Eiköhän noilta pyydetä analyysia oman suhteen ja tunteiden tilasta. Inhottaa, miten moni haluaa nähdä Millan jotenkin huonossa valossa. Söpö tyttö sekä ulkoisesti että sisäisesti.

Ja en oo Milla.

Vierailija
1419/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin huvittavaa kun on itse nähnyt Mikon profiilin Suomi24:ssä ja jengi väittää että huhupuheita on ja ei se ole mitään seuraa hakenut :) Mä olin se joka kirjoitti heti parien julkaisun jälkeen johonkin ketjuun että Mikko on tuttu mies, tullut treffipalstalla vastaan. EI olla viestitelty mutta viimeisen vuoden aikana hän on tuolla Suomi24:ssä pyörinyt. Tarkempaa ajankohtaa en muista koska en kiinnostunut hänestä.

Sehän siinä onkin, että jonkun satunnaisen palstakirjoittelijan sanomisia on vaikeaa ellei järjetöntäkin uskoa todeksi ilman todisteita. Täällä voi kuka tahansa sanoa mitä vaan.

Vierailija
1420/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on koko perheen ohjelma.

Ketju on lukittu.