Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään, miten joihinkin naisiin vetoaa äärimmäisen hyvin tuollainen yli-imelä lipevyys ja ihan suoranainen lääppiminen.
Stereotypioita kyllä, mutta niin vaan näyttää, että naisen itsetunto ja ns "rakastamisen halu" korreloituu suoraan saatujen lahjusten määrään.
Mies vielä täysi vässykkä ja mielistelijä, aika etovaa.
Kommenttien perusteella vähemmistoon vetoaa moinen.
Vierailija kirjoitti:
Milla ja Kimmo muka kumpikin rakasti matkustelua, mutta kyllä heitä katsoessa tuli mieleen Ummikot ulkomailla. Ei ollut mitään ajatusta mihin mennään ja mitä tehdään. Ostoksilla kävivät jossain turistikrääsäkaupassa.
En siis sano, että heidän tapansa lomailla oli millään tavalla "väärin", mutta vaikea kuvitella heidän matkustaneen paljon. Lentokentällä ovat töissä, mutta ovatko sen pidemmälle päässeet?
Mikä on sitten oikea paikka käydä ostoksilla paljon matkustelleelle? Minäkin matkustan paljon ja sen verran olen oppinut, että helpoiten ja nopeiten jonkun pienen matkamuiston ja postikortteja saa nimenomaan noista turistikrääsäkapoista. En näe järkeä shoppailla vaikka vaatteita tai tavaroita joissain valtavissa kansainvälisissä kauppaketjuissa, joissa voin käydä koto-Suomessakin tai tilata samat tavarat netistä. Voin kuvitella etten itsekään osaisi yhtään luontevasti ehdotella tekemisiä ja menemisiä ihmiselle, jonka olen tuntenut kaksi päivää. Praha on mahtava paikka maistella hyviä oluita, mutta en tiedä onko toinen oluiden ystävä laisinkaan, museoita löytyy mutta tykkääkö toinen museoissa kiertelystä jne.
En kyllä ymmärrä että millä perusteella Heidi ja Mikko on matchattu. Heidistä huokuu se, että hän tykkää keskutella ja pohdiskella asioita ja käydä jopa filosofisiakin keskusteluja. Viljelee kielessään myös paljon hienostuneita ja korkealentoisia sanoja. Mikosta taas huokuu se, ettei hän juuri tykkää keskustella, jotakin niitä näitä voi joutessaan rupatella. Esim. se lentokonekohtaus jossa Heidi sanoi jotain että "tätä olisi mielenkiintoista pohtia psykologian näkökulmasta..." Mikko on ihan hiljaa ja pusu.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ymmärtänyt väärin, että osa noista klipeistä on kuvattu siten, että osapuoli puhuu yksin kameralle. Ja ettei Mikosta ja Heidistä ollut juuri ollenkaan tällaista materiaalia. Molemmat ovat ammattiensa puolesta ihmisiä, joilla pitäs olla sosiaalisia taitoja, mutta voi surkeus tuota niiden keskinäistä kommunikaatiota. Sanallista ei ole ja tuolla pus, pus jutulla nyt ei pitkälle pötkitä. Ihan tinder jutuista riippumatta, minun piti melkein jättää eilen kesken katsominen, kun tuli niin ahdistava olo Mikkoa ja Heidiä katsoessa. Hei asiantuntijat, miten ihmeessä Mikko on mennyt teidän seuloista läpi?????????????Enpä usko, että seuraaville kausille on tunkua, kyllä tämä niin varoittava esimerkki on monelle katsojalle. Asiantuntijatkin ovat erehtyväisiä näköjään. Minä tykkään Kimmosta, komea, luonnollinen, itsestään huolta pitävä. Ja ne kauniit silmät. Voi kun kumppani olis ollut hieman toisenlainen. Näinhän se on, että jos on sopeutuvainen, niin se on liian jees ja jos on oma tahto, niin sekin on meistä liian voimakas. Mikään ei ole hyvä. Mutta jos parisuhteen haluaa, niin se on aina jonkinasteista sovittelemista puolin ja toisin.
Millainen kumppani olisi mielestäsi ollut sopivampi Kimmolle?
Mikko tosiaan on kova poika pussaamaan, mutta kyllä Heidikin on monessa kohtaa aloitteellinen. Hotellihuoneesta lentokentälle lähtiessä esimerkiksi pysäyttää Mikon eikä päästä ovesta ulos ennen kuin on pussattu. Nätti nainen mutta pukeutuminen on jotenkin todella mummomaista. Voisin kuvitella että Mikon kaltainen playboy tykkäisi erityyppisestä pukeutujastakin. Kaiken kaikkiaan Mikko vaikuttaa vähän tyhmältä ja tyhjältä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä että millä perusteella Heidi ja Mikko on matchattu. Heidistä huokuu se, että hän tykkää keskutella ja pohdiskella asioita ja käydä jopa filosofisiakin keskusteluja. Viljelee kielessään myös paljon hienostuneita ja korkealentoisia sanoja. Mikosta taas huokuu se, ettei hän juuri tykkää keskustella, jotakin niitä näitä voi joutessaan rupatella. Esim. se lentokonekohtaus jossa Heidi sanoi jotain että "tätä olisi mielenkiintoista pohtia psykologian näkökulmasta..." Mikko on ihan hiljaa ja pusu.
Mä mietin samaa! Tuo Mikko on sellainen perusjuntti, mistään ei saa kunnon keskustelua aikaiseksi. Sekin kun Heidi jotain selitti ja Mikko kommentoi koko ajan "joo, niimpä, niin on" vaikka Heidi ei lausetta kerennyt loppuun asti sanoa...
Mä en ole oikeen vakuuttunut Millasta ja Kimmosta vieläkään... En tiedä johtuuko vain jännityksestä, mutta Milla ei vaikuta aidosti kiinnostuneelta. "Jooo ehe ehe, onhan se komee eh eh"
Ottaisin Kimmon oitis miehekseni, ellen olisi naimisissa.Muut miehet aika surkeita.
Ekan jakson jälkeen olin aivan fiiliksissä Mikosta ja Heidistä. Monen muun tavoin, en ole enää! Täyskäännös ekasta jaksosta, Heidille sopis enempi joku hipsterimäisempi mies, eikä "aletaaks olee"- Mikko. Kuten moni jo sanonut, tuntuu että kunnon keskustelut vältetään jatkuvalla pussailulla. Romantiikka on söpöä ja ihanaa, ja olen itsekin romanttikko, mutta en kestäsi hetkeäkään Mikon tyylistä miestä..
Peukku ylös, jos annatte kumppanillenne enemmän suukkoja ja hellyyttä. Peukku alas, jos kumppaninne antaa enemmän suukkoja ja hellyyttä.
Mua häiritsee aika paljon Mikon ja Heidin lähes puolen metrin pituusero. Siis onko Mikko jotain 190 cm + miehenä halunnut noin 150 cm pituisen naisen, Heidin?? Jo heidän pussailun katseleminen on vaivaannuttavaa. Heidi joutuu naksauttamaan niskat 90 asteen kulmaan naama kohtisuoraan taivasta ja Mikolle ei riitä pelkkä kumartuminen vaan joutuu myös vähän kyykistymään. Majakka ja perävaunu-osastoa toi pari.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee aika paljon Mikon ja Heidin lähes puolen metrin pituusero. Siis onko Mikko jotain 190 cm + miehenä halunnut noin 150 cm pituisen naisen, Heidin?? Jo heidän pussailun katseleminen on vaivaannuttavaa. Heidi joutuu naksauttamaan niskat 90 asteen kulmaan naama kohtisuoraan taivasta ja Mikolle ei riitä pelkkä kumartuminen vaan joutuu myös vähän kyykistymään. Majakka ja perävaunu-osastoa toi pari.
Itse miehenä kiusaannun samasta asiasta joka kohtauksessa. Tietysti on selvää että molempien pituuspreferenssit on kartoitettu eikä se heille ole ongelma koska fyysistä vetovoimaa ilmiselvästi. Kummalta vain näyttää...
Miksi täällä on, niin paljon negatiivisia kommentteja! Olisi kiva nähdä enemmän positiivisia kommentteja pareista :) Vai ovatko ihmiset kenties vain epätyytyväisiä omiin suhteisiinsa hellyyden puutteen, keskustelutaitojen tai "yesman" puolisoiden takia, että täällä on hyvä purkaa ajatuksiaan?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on, niin paljon negatiivisia kommentteja! Olisi kiva nähdä enemmän positiivisia kommentteja pareista :) Vai ovatko ihmiset kenties vain epätyytyväisiä omiin suhteisiinsa hellyyden puutteen, keskustelutaitojen tai "yesman" puolisoiden takia, että täällä on hyvä purkaa ajatuksiaan?
Se, että näen ongelmia noissa suhteissa ei tarkoita, etten haluaisi heidän onnistuvan. Tietenkin näkemäänsä peilaa itse kokemaansa, mutta noin helpolla en lähtisi tekemään oletuksia kanssakeskustelijoiden parisuhteen tilasta.
Toivoisin, että Milla ja Kimmo onnistuisivat. Ehkä Kimmo on vähän liian särmätön Millalle.
Samuelilla ja Tiinalla on paljon puhuttavaa ainakin, olisivat hyvä pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että näen ongelmia noissa suhteissa ei tarkoita, etten haluaisi heidän onnistuvan. Tietenkin näkemäänsä peilaa itse kokemaansa, mutta noin helpolla en lähtisi tekemään oletuksia kanssakeskustelijoiden parisuhteen tilasta.
Heidi varmasti on kyllin viisas itse näkemään ja sanomaan Mikolle, jos hän on liian painostava tai huono keskustelija, että suhdetta kannattaisi enää jatkaa. En näe pointtia tai syytä, miksi mollata toisia ihmisiä täällä. Haluaisin kuulla mitä hyviä puolia ihmiset mahdollisesti näkisivät Mikossa?
Mikko vaikuttaa toisaalta myös epävarmalta. Hän on ehkä kovasti etukäteen miettinyt miten ottaa vastaan uuden vaimonsa, miten käyttäytyy ja miten toimii eri tilanteissa. Ehkä hän on itsekseen päättänyt että ainakin näyttää hellyyttä ja tunteita. Sitten telkkarissa tuo näyttääkin vain ällöttävältä. Ja ehkä hän on epävarmuuksissaan suunnitellut oman käytöksensä hyvin valmiiksi, eikä sitten osaakaan enää sovittaa käytöstään tilanteen mukaan, vaan menee vaan sillä mallilla, jonka on ennalta ajatellut. Tuntuu ettei hän oikein kohtaa Heidiä, vaan vain jonkun jota on mielessään kuvitellut. Ja mielestäni Heidi pukeutumisen perusteella näyttää jotenkin tosi konservatiiviselta. Voisiko hänellä olla romanitaustaa?
Ei siinä Millassa ole yhtään enempää särmää kuin Kimmossakaan
Mikko on ahdistava, jopa ällöttävä. Mitä se yrittää todistella ja kenelle? Heidille, katsojille vai itselleen?
Samuelilla ja Tiinalla on hyvä meininki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi varmasti on kyllin viisas itse näkemään ja sanomaan Mikolle, jos hän on liian painostava tai huono keskustelija, että suhdetta kannattaisi enää jatkaa. En näe pointtia tai syytä, miksi mollata toisia ihmisiä täällä. Haluaisin kuulla mitä hyviä puolia ihmiset mahdollisesti näkisivät Mikossa?
Onhan se söpön näköinen ja suht hyvät hampaatkin.
Olenko ymmärtänyt väärin, että osa noista klipeistä on kuvattu siten, että osapuoli puhuu yksin kameralle. Ja ettei Mikosta ja Heidistä ollut juuri ollenkaan tällaista materiaalia. Molemmat ovat ammattiensa puolesta ihmisiä, joilla pitäs olla sosiaalisia taitoja, mutta voi surkeus tuota niiden keskinäistä kommunikaatiota. Sanallista ei ole ja tuolla pus, pus jutulla nyt ei pitkälle pötkitä. Ihan tinder jutuista riippumatta, minun piti melkein jättää eilen kesken katsominen, kun tuli niin ahdistava olo Mikkoa ja Heidiä katsoessa. Hei asiantuntijat, miten ihmeessä Mikko on mennyt teidän seuloista läpi?????????????Enpä usko, että seuraaville kausille on tunkua, kyllä tämä niin varoittava esimerkki on monelle katsojalle. Asiantuntijatkin ovat erehtyväisiä näköjään. Minä tykkään Kimmosta, komea, luonnollinen, itsestään huolta pitävä. Ja ne kauniit silmät. Voi kun kumppani olis ollut hieman toisenlainen. Näinhän se on, että jos on sopeutuvainen, niin se on liian jees ja jos on oma tahto, niin sekin on meistä liian voimakas. Mikään ei ole hyvä. Mutta jos parisuhteen haluaa, niin se on aina jonkinasteista sovittelemista puolin ja toisin.