Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
1321/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hirveä myötähäpeä siitä Heidin ja Mikon keskustelusta siitä mikä toisessa on parasta.... Mikon löpinöistä tuli mieleen lähinnä semmonen känniavautuminen. Ja rakastumisestakin puhuivat... jotenkin tuntuu siltä että kohta pudotaan ja korkealta. Noilla ei tunnu olevan muuta juttua pitämässä yhdessä kuin fyysinen vetovoima ja tuntuu että Heidi on alkanut jo huomatakin sen.

Tiina ja Samuel ovat ihanan luonteva pari, ihan kuin olisivat olleet vuosikaudet yhdessa! Ei tietoakaan Heidin ja Mikon teennäisen tuntuisesta hommasta. Tiina ja Samuel tuntuvat molemmat semmoisilta joiden kanssa on helppo olla ja keskustella ja tuntuvat näin ajattelevan toisistaankin. En itse kyllä huomannut vaivaantumista siinä nimikylttikeskustelussa, kysymys ehkä yllätti Samuelin mutta positiivisesti.

Milla ja Kimmo olivat silloin hääjaksossa vähän vaivaantuneiden tuntuisia mutta koko ajan menee rennommaksi ja tuntuu että "kasvavat" ihastumiseen vähitellen. Ihanat kommentit Millalta lopussa siitä kuinka on niin ihastunut Kimmoon. Näissä on potentiaalia! Ja tuntuu että molemmat ovat vähän arkoja kuvauksen suhteen, se lisää sitä vaivautuneisuuden tuntua, eli eivät välttämättä olleet vaivautuneita toisistaan vaan kameroista.

Jos pitäisi veikata ketkä pareista ovat vielä yhdessä vaikkapa viiden vuoden päästä niin ehdottomasti toivon että T&S ja M&K. Heidi taas ansaitsee parempaa kuin Mikon.

Vierailija
1322/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ne Heidin häämatkavaatteet!!! Todella mummotyyliä, mistä nykyaikana edes löytää tuollaisia hameita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Mikosta ei oiskaan paljastunut mitään asioita, niin ihan jo eilisen jakson perusteella en tykkää... Tulee mieleen yksi tyyppi, johon haksahdin joskus kauan sitten nuorena. Sellainen yli-innokas, liikaa liian pian. Ei tule oikein fiksua vaikutelmaa. Imelä ja muutenkin se puhetyyli... yyyyh, kylmiä väreitä.

Kaikki muut osallistujat on ok. Erityisesti Tiina ja Samuel ihania.

Millan ja Kimmon keskustelu oli hassu. Siis se, missä piti kehua toista. Tuntui, että Kimmo vaan toisti perässä kaikki samat asiat, mitä Milla oli sanonut. :)

Vierailija
1324/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Tiina ja Samuel ovat tällä kaudella se jatkava pari, ainakin nyt heidän suhteensa vaikuttaa todella hyvältä. Molemmat tuntuvat tosi samantyylisiltä esim. huumoriltaan ja toisaalta sopivan erilaisilta, Tiina vähän menevämpi ja Samuel sitten rauhallisemmin toppuutteleva. Tasaisen varma pari, ihan kuin olisivat olleet avioliitossa paljon pidempään kuin n. viikon. Se yhteinen sukunimikin viittaisi vahvasti että he ovat päättäneet jatkaa päätösjakson jälkeen, lisäksi tuo nimikylttiasia näin alkuvaiheessa kuulostaa että ovat todella sitoutuneet ja itsekin varmoja suhteen onnistumisesta. Jossain tulevan jakson kuvauksessa kai luki siitä heidän "seinäprojektistaan" Tiinan kotona (seinän maalaus ja jokin hääkuva-asia seinälle?) niin tuskin tekisivät sellaistakaan remonttia jos eivät olisi niin varmoja yhteenmuutosta.

Millasta ja Kimmosta on vähän ristiriitaiset fiilikset, alku vaikutti aika nihkeältä ja ajattelin jo ettei siitä tule mitään, mutta hääjaksossa molemmat tuntuivat kiinnostuneen toisistaan enemmän. Iltalehden uutisessahan eräs asiantuntija paljasti että heidän suhteen tullaan "näkemään kaunis kehityskertomus" joten viittaisiko parin jatkoon? Ihan hyvin suhde voi tuosta vahventua vaikkei alkuhuuma ollutkaan kovin suurta. Toisaalta tulevien jaksojen kuvauksien mukaan heillä ei kuulosta olevan läheisyyttä tarpeeksi sekä Milla pohtii intohimon merkitystä, joten ehkä tämä pari jää paremmin kaveriasteelle: tulevat hyvin juttuun muttei intohimoa sitten ole tarpeeksi suhteeseen. Milla ei varmaan loppupeleissä ole ihastunut niin paljon kuin Kimmo häneen?

Mikko ja Heidi nyt vaikuttaa vähiten lupaavalta parilta, liian fyysisen oloista meininkiä luultavasti alkuhuuman takia ja loppupeleissä luonteet eivät ehkä täsmää kovin hyvin yhteen. Mikko jatkuvasti pussailemassa ja Heidi näyttäisi haluavan vähän etäisyyttä ja ehkä enemmän keskustelua tuon kokoaikaisen lääppimisen sijaan? Mikko tuntuu vähän nössykältä menevälle ja itsevarmalle Heidille ja luultavasti yrittää kompensoida vähäpuheisuuttaan tuolla pussailulla. Veikkaan että tuon alkuhuuman jälkeen todellisuus iskee tajuntaan ja arkielämä ei sitten menekään tällä parilla kovin hyvin. Tulevien jaksojen mukaan ainakin kaksi kertaa riitelyä luvassa ja lisäksi Mikon ajankäyttö rassaa Heidiä. Ehkä heillä ei olekaan kovin paljon yhteistä vaikka molempia miellyttikin toistensa ulkonäkö, mutta eipä se fyysinen vetovoimakaan huonoa suhdetta pelasta. Uskon etteivät Mikko ja Heidi jatka, se Seiskalehden juttukin viittaa vahvasti siihen kun Mikko kerta heti eron jälkeen etsimässä uutta seuraa.

Tällä kaudella kaikki miehet vaikuttivat vähän hiljaisilta ja nössyköiltä kumppaneihinsa verrattuna, naiset taas menevämpiä ja aloitteellisempia miesten hieman jäädessä heidän jalkoihinsa.

Vierailija
1325/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää kattoo tätä kun Mikko on muutama viikko tän kuvaamisen jälkeen harrastanut seksiä toisen naisen kanssa. Sellasta "rakkautta"

Mutta jos kuvausten päätteeksi ovat päättäneet erota, niin ei tuo nyt niin paha juttu ole.

Vierailija
1326/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milla ja Kimmo: 5 vuotta yhdessä, ei lapsia

Samuel ja Tiina: 15 vuotta yhdessä, 2 lasta

Heidi ja Mikko: 1,5 vuotta yhdessä, ei lapsia

Mun vela-tutkani piippaa kyllä Tiinan kohdalla todella vahvasti, eli en usko heidän tekevän lapsia, vaikka jatkaisivatkin liittoaan ohjelman jälkeen.

Vela-tutka 😁 kaikkee höpöhöpöö sitä keksitäänkin

Ainakaan Clas Ohlosonin halpismalli piippailee miten sattuu.

Se on vissiin tää. Mun tutkain kun sanoo ihan toista Tiinan kohdalla!

Vierailija
1327/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee tuo tapa miten Heidi ja Mikko ''pusuttelee''. Jotenkin tosi väkinäistä, ei intohimoa :D

Vierailija
1328/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Samuelista mieleen Janne Mäkimaa (Mika Nirhamo) Kotikatu sarjasta.

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016020421069735_vi.shtml

Vierailija
1329/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee Samuelista mieleen Janne Mäkimaa (Mika Nirhamo) Kotikatu sarjasta.

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016020421069735_vi.shtml

Siis Misa :)

Vierailija
1330/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häämatkajakso ei jostain syystä juuri kirvoita kommentteja. Ei ole mitään herkullista spekuloitavaa.

Mikko ällöttää, edelleen. Hän vetää baaripelurin elkeillä joka tilanteessa. Veti noille linjoille senkin tilanteen, kun oli hankkinut Heidille kukkia. (Jos nyt oli itse hankkinut.) Heidi oli iloinen romanttisesta eleestä. Mutta sitten tuli Mikko maireana, kumartui heti suutelemaan pelimiehen elkein ja  puhui lakanoidenväliäänellään että "kiva kun mut päästettiin... sisälle...".

Heidi ja Mikkokaan eivät katsoneet toisiaan, kun keskustelivat ruokaravintolan pöydässä. Kumpikin katsoi lautastaan. Ehkä Heidi ei uskalla enää edes katsoa, kun jokainen katsekontakti keskustellessakin johtaa siihen, että Mikko suutelee.

Vierailija
1331/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu myös yksi, jota Mikon ja Heidin jatkuva pusutteleminen kuvottaa. Mikko on niin imelä, että iho nousee ällötyksestä kananlihalle, kun sitä täytyy katsoa. Lisäksi eilisessä jaksossa pisti silmään, kuinka Mikko koko ajan keskeytti Heidin täysin turhilla kommenteillaan, kun olivat syömässä. Yhdessäkin kohtaa Heidi ehti sanomaan, että "musta on kiva niinkuin..." johon Mikko totesi  "niin on", vaikka ei edes kuullut lausetta loppuun. Ja ei tosiaan vaikuta keskustelutaitoiselta mieheltä.

Sitten ihmettelin parissa kohtaa kuvauskulmia. Ei sillä, että itse olisin mikään videokuvaamisen asiantuntija, mut välillä kuvattiin häiritsevästi kävelevien Tiinan ja Samuelin takapuolia. Esimerkiksi silloin, kun olivat etsimässä ruokapaikkaa.

Vierailija
1332/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häämatkajakso ei jostain syystä juuri kirvoita kommentteja. Ei ole mitään herkullista spekuloitavaa.

Mikko ällöttää, edelleen. Hän vetää baaripelurin elkeillä joka tilanteessa. Veti noille linjoille senkin tilanteen, kun oli hankkinut Heidille kukkia. (Jos nyt oli itse hankkinut.) Heidi oli iloinen romanttisesta eleestä. Mutta sitten tuli Mikko maireana, kumartui heti suutelemaan pelimiehen elkein ja  puhui lakanoidenväliäänellään että "kiva kun mut päästettiin... sisälle...".

Heidi ja Mikkokaan eivät katsoneet toisiaan, kun keskustelivat ruokaravintolan pöydässä. Kumpikin katsoi lautastaan. Ehkä Heidi ei uskalla enää edes katsoa, kun jokainen katsekontakti keskustellessakin johtaa siihen, että Mikko suutelee.

Alkaahan noissa jaksoissa näkyä kuinka naiset ovat olleet sinkkuina kauemmin. Miesten "pehmeys" josta täällä valitettu voi olla enemmänkin parisuhteessa opittua kompromissiherkkyyttä. Tiina hoksasi itsekin kuinka tiedostamatta ei osaa huomioida toista (tilaa puolesta), Heidi ei edes huomaa omaa kompromissikyvyttömyyttään (tietää mielestään parhaat kävelyreitit jne, onko oikeasti lomalla tärkeintä löytää nopeasti reitti paikasta A paikkaan B vai onko tuo eksyily mahdollisuus nähdä uutta?). Jos elämä on nin tiukkaan "reititetty" muissakin asioissa on viereen hankala kenenkään tulla. Samanlaista sinkun tiukkuutta oli esim. Tanjassa jolla asunnossa vain ne yhdet oikeat tavat täyttää tiskikone, laittaa kengät eteiseen jne. Kun hoksaisivat miettiä mitkä ne oikeasti itselle tärkeät jutut on joissa ei kykene joustamaan ja hyväksyisi sitten noissa muissa välillä ne toisen tekemät "reitinvalinnat".

Vierailija
1333/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas ikävää kommentointia Mikosta. Aivan kuin en olisi katsonut samaa ohjelmaa kuin sinä. Oli Mikolta tosi söpöä ostaa Heidille kukkia. Heidi sen sijaan olisi voinut pakata koko kukkakimpun lopuksi mukaan matkaan, mutta varmaan tuntui hieman hankalalta. En edes kuullut mitään tuollaista repliikkiä kuin että kiva kun mut päästettiin sisälle, saatikka mitään merkitsevää taukoa sanojen välillä. Kaikkea sinä keksitkin. Mutta ihminen havainnoi tapahtumia sen mukaan, mitä oletuksia mielessä jo on. Eli kun on päättänyt, että tuo ihminen on sellainen, josta en pidä, niin sitten hänestä ei löydetä mitään hyvää. Ihminen haluaa myös toimia siten kuin muutkin toimivat. Täälläkin on usea nyt päättänyt kirjoitella kaikenlaista huonoa Mikosta. Itse näen hänet aivan tavallisena miehenä, joka on uudessa jännittävässä tilanteessa. 

Sen varalta, että arvelisit minun olevan peräti itse Mikko tai joku hänet tunteva, niin en ole, vaan olen nainen pk-seudulta.

Vierailija
1334/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä näissä kaikissa viimeaikaisissa Mikko ja Heidi -kommenteissa näkyy se uutisointi Mikon Tinder-seikkailuista. Mikon kaikki eleet tulkitaan ällöiksi ja Heidin ilmeet vaivaantuneiksi. Tunnistin tämän itsestänikin eilen jaksoa katsoessani, vaikka vielä hääjaksossa ajattelin pusuttelua katsoessani, että kylläpä heillä kemiat kohtasivat. Eilisessä jaksossa ärsytti jopa parin mieletön pituusero, vaikka en kiinnittänyt siihen negatiivista huomiota hääjaksossa.

Vierailija
1335/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderyhteys ei sinäänsä merkkaa, mutta jotenkin Mikon ja Heidin elosta näkyy se, kuinka tulenarkaa oleminen on. Molemmat ovat aika vahvoja luonteeltaan, mutta Mikko ei kyllä kovin älykkäälle vaikuta. Ainakaan parisuhdeasioissa. Kuhan vaan jänkkää vastaan. Olen tapaillut tuon tyyppisiä miehiä, jotka KOKO AJAN ovat iholla kiinni. Tykkään itsekin hellyydestä, mutta jossain vaiheessa käytös alkaa ahdistamaan. Heidi ei ole selvästikään mukana. Ja jos tuo olisi normaali suhde, riitaa olisi jo tullut. Sen vaan näkee, kun toista ärsyttää.

Vierailija
1336/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä näissä kaikissa viimeaikaisissa Mikko ja Heidi -kommenteissa näkyy se uutisointi Mikon Tinder-seikkailuista. Mikon kaikki eleet tulkitaan ällöiksi ja Heidin ilmeet vaivaantuneiksi. Tunnistin tämän itsestänikin eilen jaksoa katsoessani, vaikka vielä hääjaksossa ajattelin pusuttelua katsoessani, että kylläpä heillä kemiat kohtasivat. Eilisessä jaksossa ärsytti jopa parin mieletön pituusero, vaikka en kiinnittänyt siihen negatiivista huomiota hääjaksossa.

Minä en ainakaan ollut kuullut mistään tinder-jutuista, kun katsoin jaksoa, mutta silti tuntui etovalta se jatkuva nuoleskelu. Pituusero taas ei ärsyttänyt.

Vierailija
1337/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt ollut puhe noista pituuseroista. Kummalla mielestänne on "parempi" pituusero, Mikolla ja Heidillä (mies huomattavasti pitempi) vai Tiinalla ja Samuelilla (nainen ehkä sentin kaksi pitempi?) ?

Parinahan Tiina ja Samuel vaikuttaa huomattavasti luontevammalta. :)

Vierailija
1338/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ollut kuullut mistään tinder-jutuista, kun katsoin jaksoa, mutta silti tuntui etovalta se jatkuva nuoleskelu. Pituusero taas ei ärsyttänyt.

Mutta entä jos tämä jatkuvalta tuntuva pusuttelu on saatu aikaan editoidessa materiaalia? Joka ikinen pusu on päätetty ottaa mukaan ohjelmaan. 

Vierailija
1339/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sarja on ehdottomasti mun lemppari suomalaisista reality/viihde/pariutumisohjelmista ja tää kausi on ollut vähän erilainen ihan siitä syystä, että tiedän Mikon entuudestaan. Pientä sutinaa ollut joskus ja kyllä homma kaatui mun osalta siihen lääppimiseen ja "perskärpästelyyn". Varsinkin kännissä TODELLA rasittava. Ja vaivaannuttavaa tuota on ollutkin katsella. Fyysinen puoli on toki tärkeää suhteessa ja pelkkä fyysinen vetovoima voi joillain riittää pitkällekin,  mutta loppuelämän kumppania etsittäessä tarvitaan myös sitä syvällisempää yhteyttä - voiko toiseen lopulta edes rakastua ilman yhtäkään kunnon keskustelua? (Mikon kommentit rakastumisesta ihmetytti..) Toivon tietysti, että heillä toimisi Heidin kanssa asiat muutenkin kuin pussailupuolella. Nää jaksot on kuitenkin aika editoituja ja aika vähän saa loppupeleissä mitään tietoa siitä, että kuinka paljon parit juttelee keskenään ja minkälaista se meno todellisuudessa on. Omien kokemusten ja nyt jo nähdyn perusteella on kuitenkin suht hankala miettiä, että Heidi&Mikko olis mikään vuosisadan rakkaustarina - varsinkin, jos tähän yhdistää vielä nämä Tinder ym jutut, joiden todenperästä ei toki itsellä täyttä varmuutta ole, mutten niitä kyllä oikeastaan epäilekään.

Tiina&Samuel on ihania yhdessä, heillä näyttää olevan luontevaa ja mukavaa yhdessä. Häiritsevää on ainoastaan tuo Tiina jatkuva hihittely, mutta ehkä se menee jännityksen piikkiin :)

Milla&Kimmo yllättivät tuossa häämatkajaksossa ja myös heitä oli kiva seurata, ihan kivasti tuntui lähteneen homma käyntiin. Rauhallisesti, mutta luontevasti ainakin omasta mielestäni. 

Vierailija
1340/8622 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, sainpa katsottua jakson. Kommentoin aiemmin, että T&S on lempiparini, H & M peittävät keskusteluyhteyden puutetta pussailulla sekä fyysisyydellä ja Millan pitää vaan laskea ulkonäkörimaa niin voivat onnistua. Tämä jakso vahvisti näitä fiiliksiä entisestään.

Mikon pussailuhalukkuus oli tosiaan todella överiä, itse ahdistuisin tuosta tosi pahasti. Kiinnostaisi tietää, onko se vain leikattu noin vai onko näin, että M todella lähes aina keskeyttää puheet pussailulla. Joka tapauksessa tuota on vaivaannuttavaa katsoa, Mikko puhuu ihan tyhjänpäiväisyyksiä kuten "parasta sinussa on, että olet oma itsesi" - tuon voi sanoa ihan kenelle tahansa. Minusta tuntuu, että nämä kaksi eivät tunne toisiaan vielä ollenkaan, eikä ainakaan toista tunnu edes kiinnostavan ottaa selvää. Minusta myös pussailu alttarilla ennen toisen nimen tietämistä oli huono merkki, jäi Mikosta sellainen kuva, että olisi tehnyt saman ihan sama kuka ikinä siinä edessä olisi seissyt. Varmasti jokainen meistä haluaa tulla rakastetuksi oman itsensä takia, ei siksi, että sattui olemaan paikalla.

T & S: ei pahemmin kommentoitavaa tässä vaiheessa. Yhdessä olo näyttää helpolta, hassuttelevalta, välittömältä. Tiina on sen verran nokkela, että en saa hänestä tyhmää kuvaa, lähinnä kuvan höpsöttelijästä, joka ei ota itseään kovin vakavasti. Voi olla suojamekanismi, ettei halua näyttää kameroiden edessä sitä vakavampaa puolta itsestään, koska se on liian henkilökohtaista. Perustan tämän spekulaation siihen, että harrastan itse tuota vahingossa uusien ihmisten edessä, varsinkin ryhmätilanteissa käyttäydyn jännityksen takia hyvin eri tavalla kuin tuttujen kanssa ja annan itsestäni usein varmaan aika ärsyttävän ja tyhmän kuvan. Uskon, että kahdestaan Samuelin kanssa pääsevät kuitenkin niihin syvällisempiinkin juttuihin, koska heillä näyttää kommunikaatio sujuvan oikein hyvin.

M & K: Näillä kahdella on vielä aika paljon opittavaa parisuhteista, odotuksista toisiaan kohtaan ja varmaan omasta itsestäänkin. K vaikuttaa vähän jeesmieheltä, mitä vain M sanoo, niin K myötäilee. Pitkälti Millan vietävissä tällä hetkellä, toivottavasti kehittää sitä oman tahdon ilmaisua toisen tullessa kunnolla tutuksi. Muuten Kimmo kyllä vaikuttaa oikein kivalta mieheltä ja on varmasti hyvä ja huomioon ottava kumppani. Milla taas on brutaalin suora, mikä on toisaalta hyvä, toisaalta se voi kannustaa jo muutenkin myötäilevää Kimmoa syvemmälle tossun alle. Milla ilmaisee suoraan omat fiiliksensä, eikä odota toisen lukevan ajatuksia. Hän puhuu avoimesti tuntemuksistaan, peloistaan ja huolistaan, ja ainakin K pystyy pysymään kärryillä siitä, missä mennään. Tämä on kiinnostavin pari, koska tässä voi käydä mitä tahansa.

Ketju on lukittu.