Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Kånken-reppu!!!! Missä meidän Kånken-hullu on?!!? :D
No nyt alkaa Milla lämmetä :D
Millassa ja Kimmossa on potentiaalia! On todella,jeee!!
Eivätkö asiantuntijat lainkaan selvittäneet Millan miesmakua?
Tässä on se vaivaannuttavaa, että kaikki parit on kuitenkin liikkeellä jotenkin toiveikkaana. Mutta katsoja tietää, että alamäki lähtee käyntiin seuraavassa jaksossa...
Vierailija kirjoitti:
Tulee muuten aika ryminällä Heidin ja Mikon suhde alas, jos päätyvät eroon lopussa.
Minusta näillä kahdella on selvästi vähiten oikeaa yhteyttä toisiinsa ja eniten esittämistä.
Oliko Heidin ilmeet jo häämatkalla vähän "hohhoijjaa" joillekin Mikon jutuille?!?
Mitä Kimmo sanoi? "Etkö sä tienny että mä..." ??? Ja milla hautasi kasvot käsiinsä
Vierailija kirjoitti:
En ota muuhun kantaa, mutta Elina Tanskanen on kuin ilmetty Sykkeen Johanna (Pirjo Pöysti) tummahiuksisena!!!
ja lihavempana.
Heidi ja Mikko eivät näköjään voi ylittää kynnystäkään ilman pusua...
Miks Samuel valehteli olevansa tossu? Hirveä määräilijä. Kauankohan Tiina jaksaa mielistellä?
Mikon ja Heidin pussailu on sen takia vaivaannuttavaa, koska muhun ainakin iskee ihan järkyttävä myötähäpeän aalto niiden ilmestyessä ruutuun! Ihan kun Mikko epävarmuuttaan pussailisi Heidin hiljaiseksi. Sellaista inhottavaa lässytystä "ai niinkö?" *pus* "niinkö sä ajattelet?" *pus*
AAARGH . Tiinan ja Samuelin jutusteluissa on sentään sisältöä ja pusut tuntuvat luontevilta. Ei tule sellaista reaktiota että tekisi mieli piilottaa kasvonsa häpeältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Kimmo sanoi? "Etkö sä tienny että mä..." ??? Ja milla hautasi kasvot käsiinsä
On 31.
Vierailija kirjoitti:
Oon 31.
On ollut Millalla helppo elämä.
Vierailija kirjoitti:
Milla sanoi jotain että "nelikymppisen kaa" :D täh
Mikko ja Heidi kovasti yrittävät vakuutella itselleen olevansa salamarakastuneita ja slurps slurps päälle. Milla ja Kimmo vaikuttavat nyt varmemmalta parilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vasta tänään ekat kaksi jaksoa. Vähän särähti korvaan kun Milla sanoi ensimmäisessä jaksossa, että toivottavasti tuleva aviomies hyväksyy minut sellaisenaan ja toivottavasti aviomies on sellainen kuin minä haluan. Aika itsekäs ja yksisilmäinen ajattelutapa mun mielestä. Tyyliin minulla on tarkat kriteerit mitä toisen tulee täyttää, mutta toisella vastaavat tiukat kriteerit on pahasta. Voi olla että on vain omaa spekulaatiota, mutta tuntuu olevan yleisemminkin kyseisen naisen ajattelutapa.
Kuka EI halua, että aviomies ei hyväksy sinua semmoisena kuin olet? Haluatko miehen, joka haluaa muuttaa sinua mieleisekseen? Ja haluatko miehen, joka ei ole sellainen mistä itse tykkäät?
Tää on iso syy parisuhdeongelmiin: Toisen pitää hyväksyä minut sellaisena kuin olen ja olla itse sellainen kuin olen. Sinä haluat että sinut hyväksytään sellaisena kuin olet, mutta kumppania et hyväksy sellaisena kuin tämä on, vai? Toiselta vaaditaan täydellisyyttä samalla kun vaaditaan, että toinen ei vaadi täydellisyyttä itseltä. Mieti nyt vähän, mikä ristiriita.
Eli sinun mielestä pitäisi ottaa ensimmäinen mies joka tulee vastaan vaikka hänestä ei tykkäisi? En ole vaatimassa täydellisyyttä vaan miestä, joka on minulle täydellinen kaikkine _vikoineen_ ja joka hyväksyy minut tämmöisenä kuin olen. Mutta ennemmin olen yksin kuin otan jonkun sen takia, että pitää olla joku. Kyllä minä haluan parisuhteeseen miehen kenestä tykkään täysillä (eikä se tarkoita että vaatisin täydellisyyttä tai miljoonan rivin kriteerilistaa). Onko itselläsi mies kuka mollaa sinua päivittäin kenestä et oikein itsekkään pidä?
Vierailija kirjoitti:
"Eksä tienny et mä oon kolkyty..." En saanyt selvää kolmekymmentäyksi vai -yhdeksän vaikka kelasin ja kuuntelin monesti.
Paljonko se siis on? Onko Milla vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en kuullu, mitä se sano?
Jotenkin supertylsä jakso, en tiedä miksi ja mitä sitten odotin. Tiina kikattaa, Heidi on ylikonservatiivinen ja... no se Milla on ihan kiinnostava kun ottaa rauhassa ja syttyy hiljalleen ... Miehet on jotenkin peesaajan roolissa kaikki. Samulista tykkään.