Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Vierailija kirjoitti:
50-vuoden avioiliiton ja ystäväpiirin liittojen perusteella sanoisin, että ne parit, jotka jatkuvasti nuolevat toistensa naamaa, ovat eronneet ekan viiden vuoden aikana ja ne, jotka tietävät, että kell' onni on se onnen kätkeköön, ovat edelleen yhdessä. Kyseessä ei ole wedes vain yksi pariskunta, vaan erittäin monta.
Tarpeeksi kun naamaa nuolee ja pussaillee, niin alkaa sisäinen paska maistua.
Joo, nähty on.
Mustasukkainen puolisko haluaa tuolla nuolemisella näyttää muille seurassa, että tämä on mun, ja toinen raukka haluaa kuvitella sitä rakkaudenosoitukseksi.
Jos lemmikin hankkii niin on vastuussa siitä. Vastuussa siitä, että sille on hoitaja sovittuna jos haluaa lähteä matkalle. Ja jos lemmikin hankkii niin tietää ettei matkalle ole helppoa lähteä, joskus ei pääse reissuun ollenkaan jos lemmikille ei hoitajaa ole. Ihan järkyttävää suuttua toisille siitä, että itse on itsensä lemmikillä sitonut.
Minusta Heidi suhtautuu yllättävän positiivisesti koko kissaan ottaen huomioon ettei häntä vielä neljä viikkoa aikaisemmin kiinnostaneet kissat tuon taivaallista. Kuvitteli varmaan, ettei koskaan asuisi yhdessä kissan kanssa. Mikkona pitäisin jokaista kissan ruokkimista tai silitystä bonuksena ja hiekkalaatikkoon en edes odottaisi toisen koskevan. Eli todellakin pitäisi sopia hoitoajatuksista selvästi.
Olisiko kissalle löytynyt hoitopaikka Mikon vanhemmilta? En katsonut koko jaksoa, mutta äkkiseltään nähtynä vanhemmat näyttivät asuvan Hervannassa? Eli ei mahdoton matka viedä kissaa, jos golffaamassakin käytiin Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä naurata. Miksi olisi jäänyt väliin? Kissa hoitoon ja polttareihin. Heidi sillä aikaa Turkuun, problem solved.
Ohis, mutta sinulla ei taida olla eläimiä? Minulla on, ja tiedän omasta kokemuksesta että ei ole helppoa löytää sille viime hetkellä hoitopaikkaa. Vaikka moni sanoo, että voi joskus auttaa lemmikin hoidossa, niin useimmiten ihmisillä on jotain omaa menoa, joka estää sen juuri haluttuna ajankohtana. Osa myös lupaa, mutta ei sitten otakaan, kun "pitää käydä salilla" tms. olennaista. Toisin sanoen paikka on syytää sopia jo viikkoja ennen, ja sittenkin saa olla sydän syrjällään, tuleeko viime hetken tekstari, että "sori, en nyt pystykään ottamaan X:ää, hauskaa matkaa silti :)"
Mitä hittoa? Tuo on sitä lemmikin omistajan vastuuta kun on ottanut lemmikin itselleen. On sinun ja vain sinun asia järjestää se lemmikin hoito. Jos jollekin ei käy juuri sinun ilmoittamanasi ajankohtana tai joku pitää salilla käyntiä olennaisempana niin hänellä on siihen ihan täysi oikeus olla hoitamatta sinun lemmikkiäsi. En tunnista tuollaista "sydän syrjällään" olemista ollenkaan. Se hoito sovitaan hyvissä ajoin ja jokunen varavaihtoehtokin vielä. Ja maksetaan tietenkin tuosta vaivasta sille hoitajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä naurata. Miksi olisi jäänyt väliin? Kissa hoitoon ja polttareihin. Heidi sillä aikaa Turkuun, problem solved.
Ohis, mutta sinulla ei taida olla eläimiä? Minulla on, ja tiedän omasta kokemuksesta että ei ole helppoa löytää sille viime hetkellä hoitopaikkaa. Vaikka moni sanoo, että voi joskus auttaa lemmikin hoidossa, niin useimmiten ihmisillä on jotain omaa menoa, joka estää sen juuri haluttuna ajankohtana. Osa myös lupaa, mutta ei sitten otakaan, kun "pitää käydä salilla" tms. olennaista. Toisin sanoen paikka on syytää sopia jo viikkoja ennen, ja sittenkin saa olla sydän syrjällään, tuleeko viime hetken tekstari, että "sori, en nyt pystykään ottamaan X:ää, hauskaa matkaa silti :)"
Mitä hittoa? Tuo on sitä lemmikin omistajan vastuuta kun on ottanut lemmikin itselleen. On sinun ja vain sinun asia järjestää se lemmikin hoito. Jos jollekin ei käy juuri sinun ilmoittamanasi ajankohtana tai joku pitää salilla käyntiä olennaisempana niin hänellä on siihen ihan täysi oikeus olla hoitamatta sinun lemmikkiäsi. En tunnista tuollaista "sydän syrjällään" olemista ollenkaan. Se hoito sovitaan hyvissä ajoin ja jokunen varavaihtoehtokin vielä. Ja maksetaan tietenkin tuosta vaivasta sille hoitajalle.
Osa lemmikin omistajista ei tuota kuitenkaan tajua. Minun aviomiehellä oli koira kun tapasimme. Itse tykkään kyllä koirista, mutta olin aikoinaan tehnyt selkeän päätöksen että en koiraa koskaan tule ottamaan enkä halua ottaa, koska en halua olla sidottuna siihen enkä pysty ulkoiluttamaan sitä niin paljon kuin pitäisi koska on työmenoja ja harrastusmenoja. Mutta koirarakkaana ihmisenä miehen koira ei tietysti minua yhtään haitannut. Paitsi että heti yhteenmuutettuamme kävikin ilmi, että hän olettaa minun hoitavan ulkoilutukset aina jos hänellä on menoa (eli tinkimään omista menoistani koiran takia) ja jos hänellä on jokin reissu tiedossa niin hän pitää itsestään selvänä että minun tulee olla kotona silloin koiran takia. Eli yhtäkkiä olenkin tilanteessa, jollaisesta olin nimenomaan päättänyt, että en sellaiseen koskaan halua ottamalla koiran. Ja minunkin mies suuttuu, jos en automaattisesti aina ole käytettävissä koiran hoitajana.
Hitto kun niitä ensimmäisiä jaksoja ei näy enää Katsomossa. Olisi ollut mielenkiintoista katsoa että miten Mikko kuvailee esim. keskustelutyyliään ja riitelyään nyt kun on nähnyt totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Kulissit - oi ihanat kulissit ne tuollainen Mikon kaltainen ihminen osaa pitää tiukasti pystyssä. On harrastuksia, luottamustoimia, hyvää työtä, laajaa ystäväpiiriä.
Anteeksi mutta mitkä ihmeen "kulissit"? Mikolla harrastukset, luottamustoimet, hyvä työ ja laaja ystäväpiiri ovat jotain kielteiseksi miellettävää "kulissia", kun taas naisella näitä pidettäisiin varmasti osoituksena aktiivisuudesta ja kunnianhimosta.
Tässä Mikon haukkumisessa ei ole järjen hiventäkään. Kaikki mitä Mikko tekee, on joillekin kielteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa lemmikin omistajista ei tuota kuitenkaan tajua. Minun aviomiehellä oli koira kun tapasimme. Itse tykkään kyllä koirista, mutta olin aikoinaan tehnyt selkeän päätöksen että en koiraa koskaan tule ottamaan enkä halua ottaa, koska en halua olla sidottuna siihen enkä pysty ulkoiluttamaan sitä niin paljon kuin pitäisi koska on työmenoja ja harrastusmenoja. Mutta koirarakkaana ihmisenä miehen koira ei tietysti minua yhtään haitannut. Paitsi että heti yhteenmuutettuamme kävikin ilmi, että hän olettaa minun hoitavan ulkoilutukset aina jos hänellä on menoa (eli tinkimään omista menoistani koiran takia) ja jos hänellä on jokin reissu tiedossa niin hän pitää itsestään selvänä että minun tulee olla kotona silloin koiran takia. Eli yhtäkkiä olenkin tilanteessa, jollaisesta olin nimenomaan päättänyt, että en sellaiseen koskaan halua ottamalla koiran. Ja minunkin mies suuttuu, jos en automaattisesti aina ole käytettävissä koiran hoitajana.
Minulla oli koira enkä kertaakaan yhdessäolomme aikana olettanut yhtäkään ruokintaa, lenkkiä, rahallista panosta tai muuta ajankäyttöä kumppanilta, joka kuitenkin todella piti koirasta ja leikki sen kanssa jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos lemmikin hankkii niin on vastuussa siitä. Vastuussa siitä, että sille on hoitaja sovittuna jos haluaa lähteä matkalle. Ja jos lemmikin hankkii niin tietää ettei matkalle ole helppoa lähteä, joskus ei pääse reissuun ollenkaan jos lemmikille ei hoitajaa ole. Ihan järkyttävää suuttua toisille siitä, että itse on itsensä lemmikillä sitonut.
Näinpä. Ihmettelen vähän että Mikko on päätynyt ylipäätään ottamaan lemmikin. Kun kuvailujen mukaan on tosi paljon pois kotoa ja kaikenlaista harrastusta ja muuta. Kissat on kaiketi aika itsenäisiä mutta kuitenkin.
Voi Mikko ja Heidi tai Heidi ja Mikko. He luulevat olevansa niin älykköjä kumpikin, verrataan ohjelman muihin pareihin jotka touhuavat yhdessä arkisia asioita, nämä kaksi vain keskustelevat ja keskustelevat. Kumpikaan heistä ei taida olla pahemmin käytännön ihminen. Ja yksi kissanhoito kans, kuinka siitä on saatu niin suuri ongelma. Heistä ei kumpikaan tunnu ottavan vastuuta suhteesta tai edes omasta osuudesta siihen. Mikon luona ollessaan olisi Heidi voinut, ottaa paikkansa ja kokkailla, leipoa, lenkkeillä, tutustua ympäristöön, lukea, kirjoittaa tms. Mikko taas olisi voinut kertoa mitä nähtävyyksiä paikkakunnalla on, miten bussit kulkee jne. Oikeasti aika tylsä pariskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulissit - oi ihanat kulissit ne tuollainen Mikon kaltainen ihminen osaa pitää tiukasti pystyssä. On harrastuksia, luottamustoimia, hyvää työtä, laajaa ystäväpiiriä.
Anteeksi mutta mitkä ihmeen "kulissit"? Mikolla harrastukset, luottamustoimet, hyvä työ ja laaja ystäväpiiri ovat jotain kielteiseksi miellettävää "kulissia", kun taas naisella näitä pidettäisiin varmasti osoituksena aktiivisuudesta ja kunnianhimosta.
Tässä Mikon haukkumisessa ei ole järjen hiventäkään. Kaikki mitä Mikko tekee, on joillekin kielteistä.
Sopivastipa leikkasit lainaamastasi kommentista sen olennaisimman pois. Siinähän puhuttiin tuosta että julkisetsi ollaan niin mahtavaa seuramiestä ja rakastavaa puolisoa mutta sitten kotioven sisäpuolella puolisolle raivotaan ja suutataan ihan kaikesta epäolennaisestakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Ihmettelen vähän että Mikko on päätynyt ylipäätään ottamaan lemmikin. Kun kuvailujen mukaan on tosi paljon pois kotoa ja kaikenlaista harrastusta ja muuta. Kissat on kaiketi aika itsenäisiä mutta kuitenkin.
Niin, jollain tasolla tämäkin kuvaa sitä, että jotkut olettavat muiden olevan häntä varten eikä itsensä muita varten.
Kaikkein paras suhdehan syntyy silloin, kun molemmat kokevat olevansa olemassa toistaan varten, silloin molemmat voittavat.
Ajattelinvaan kirjoitti:
Voi Mikko ja Heidi tai Heidi ja Mikko. He luulevat olevansa niin älykköjä kumpikin, verrataan ohjelman muihin pareihin jotka touhuavat yhdessä arkisia asioita, nämä kaksi vain keskustelevat ja keskustelevat. Kumpikaan heistä ei taida olla pahemmin käytännön ihminen. Ja yksi kissanhoito kans, kuinka siitä on saatu niin suuri ongelma. Heistä ei kumpikaan tunnu ottavan vastuuta suhteesta tai edes omasta osuudesta siihen. Mikon luona ollessaan olisi Heidi voinut, ottaa paikkansa ja kokkailla, leipoa, lenkkeillä, tutustua ympäristöön, lukea, kirjoittaa tms. Mikko taas olisi voinut kertoa mitä nähtävyyksiä paikkakunnalla on, miten bussit kulkee jne. Oikeasti aika tylsä pariskunta.
Se lamauttaa aika lailla, kun huomaa olevansa naimisissa ja vieraalla paikkakunnalla eikä kumppanin kanssa löydy yhteistä säveltä vaan joka päivä on hajottavia riitoja, joita ei saada käsiteltyä. Onneksi Heidi ei kuitenkaan lamaantunut liikaa vaan pakkasi kassinsa!
Minulle on ihan selvää, että jos kumppanilla on tärkeä meno kuten polttarit, jään kotimieheksi. Oli sitten eläin tai lapsi. Polttarit ovat kerran elämässä jestas entään.
Kyllä ne kaverit siellä Turussa pysyvät.
Ajattelinvaan kirjoitti:
Mikon luona ollessaan olisi Heidi voinut, ottaa paikkansa ja kokkailla, leipoa, lenkkeillä, tutustua ympäristöön, lukea, kirjoittaa tms. Mikko taas olisi voinut kertoa mitä nähtävyyksiä paikkakunnalla on, miten bussit kulkee jne. Oikeasti aika tylsä pariskunta.
Heidi vaikuttaa juuri sellaiselta naiselta, joka kuolee nälkään, jos kilometrin säteellä ei ole sushibaaria. Heidi ei varmasti kokkaa tai leivo, tuskin edes osaa.
Ja ne Ylöjärven nähtävyydet, ne on nopeasti kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivastipa leikkasit lainaamastasi kommentista sen olennaisimman pois. Siinähän puhuttiin tuosta että julkisetsi ollaan niin mahtavaa seuramiestä ja rakastavaa puolisoa mutta sitten kotioven sisäpuolella puolisolle raivotaan ja suutataan ihan kaikesta epäolennaisestakin.
No julkisiako niistä riidoista pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No julkisiako niistä riidoista pitäisi tehdä?
No siinä mielessä kyllä ettei yritä esittää ulkopuolisille jotain sellaista mikä ei ole totta. Eikä siis kaadeta sen puolison niskaan kaikkea paskaa mikä johtuu jostain aivan muusta.
Ai että Tiina ei ois saanut esiintyä bikineissä mutta Samuelin esiintyminen on ok vaikka Samuelilla on ihan selkeästi korkeampi painoindeksi kuin Tiinalla??!!
Olisi kiehtovaa, jos elämässä olisi palikat sellaisessa järjestyksessä, että keskittyminen kohdistuisi toisten (ja omien) ihrojen vihaamiseen.