Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
6001/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi oli jo aiemmin pyytänyt Mikolta anteeksi sitä, ettei kertonut omasta reissusuunnitelmastaan ajoissa, ja pyysi uudestaan tuon keskustelun aikana. Sillä ei ollut mitään vaikutusta Mikkoon. Minusta tuo kertoo paljon siitä, kumpi tuossa oikeasti yritti rakentaa jotain ja kumpi hajottaa. Ja ilmaisihan Heidi muutenkin ettei ole vielä halukas lyömään hanskoja tiskiin, kun taas Mikko vaikutti olevan. Tai sitten hän vain antoi ymmärtää niin, että Heidille tulisi mahdollisimman paha olo ja hätä, ja siinä hän taisi onnistuakin.

Mua häiritsi tuossa jaksossa se, että me kuultiin Heidin näkemys tilanteista ja tuo vaivaannuttava yhteiskeskustelu. Mikko ei selvästikään ole halunnut puhua riidasta kameroille ja oli muutenkin kameroiden läsnäollessa hyvin vaitonainen.

Olen aikaisemminkin kiinnittänyt huomiota että Mikko ei oikein mitään sano suoraan vaan mutisee vaan jotain ympäripyöreää että kaikki on ihan jees, vähän riidellään mutta ei siinä mitään, emmäänytiiiä. Eikö hänestä vaan saada irti mitään syvällisempää ja rakentavaa. Nyt kun katsoin tuota Mikon riitelyä, niin ei ilmeisesti. Ei halua kameralle sanoa suoraan että kaikki on Heidin vika, vaikka niinhän hn tuntuu ajattelen.

Vierailija
6002/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikolla varmaan stressaa, ei eläkeläiset laita kymppejä pankin "asiantuntijoiden" riistorahastoihin automaattisesti näinä aikoina. Opettejalla voi olla aika tylsää vetää lonkkaa vankina Ylöjärvellä. Heidi on varmaan ihan Tiltissä.

Minkä takia se Mikko on hommannut mokoman katin riesakseen? Elukka on monen menon esteenä. Heidin on nostettava mirri pöydälle kuten livautti, äijä voi tosin lähteä.

Terve puna kertonee pienestä tissuttelusta. Mutta kuka säilyttää viinapulloja tiskipöydällä? Onko pulloja niin paljon, ettei kaappiin mahdu vai onko arkipäivää tankata vähän joka pullosta?

Tosi asianharrastajalta toki viinaa ei löydykään kotoa, kun kaikki menee viimeistään viikonloppuna, ei tässä vielä siellä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6003/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmassahan on tullut esille, että Mikon ajankäyttö on aiheuttanut riitoja Mikon ja Heidin välille. Eli siis se että Mikolla ei ole aikaa Heidille. Nyt kun vielä selvisi että Heidi on sen ajan tosiaan ollut ihan yksin hänelle vieraassa paikassa, ei ihme että riitoja on tullut. Ei varmaan ole tuntunut kivalta avioliitolta Heidin näkökulmasta, ja epäilemättä hän on ihmetellyt miksei Mikko ole antanut enempää aikaa tutustumiselle ja yhdessäololle. Nyt kun sitten Mikko on vieläpä lähdössä kokonaan pois paikkakunnalta, Heidinkö pitäisi sekin aika olla siellä yksin? Aivan järjetön oletus Mikolta. Aivan järjetön!

En sano että Mikko on narsisti, mutta sanon että hän on hyvin itsekeskeinen ja itsekäs. Joku sanoi että varmaan Mikko on oppinut tästä ohjelmasta jotain. En oikein jaksa uskoa. Korkeintaan hän on oppinut sen, että tarvitsee myötäilevän naisen jolla ei ole omia tarpeita ja intressejä. Sellaisen naisen kanssa hän varmasti tuleekin oikein hyvin toimeen. Muunlaisen kanssa ei ole mahkuja.

Vierailija
6004/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokohan hän kovin paljon? Kasvot punoittavat reippaasti ja haastatteluosuudessa näkyi paljon alkoholipulloja keittiön tasolla. Alkoholiongelmaisen puolisona on monesti aika vaikea elää, teet niin tai näin niin aina menee väärin...

Kesällä kasvot voivat punottaa myös auringon takia, ja jotkut ihmiset punottavat muutenkin ilman eri syytä. Mikko voi olla myös ujouksissaan punastella, kun kamerat pyörivät.

Pulloja näkyi joo, mutta eivät olleet edes tyhjiä. Sitä paitsi oikea alkkis laittaisi varmasti pullot piiloon kameroiden ajaksi.

Vierailija
6005/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan ja Kimmon lapsisuunnitelmissa ei minun mielestäni ole mitään ylitsepääsemätöntä ristiriitaa, jos suhde muuten toimii. Kumpikaan ei halua lapsia nyt, eikä vielä ensi vuonnakaan, mutta joskus tulevaisuudessa kuitenkin. Kun on tunnettu vasta muutaman viikon ajan, sillä ei ole käytännössä merkitystä, halutaanko ne lapset 2 vai 5 vuoden kuluttua. Mieli voi tässä asiassa muuttua sen kahden vuoden aikana paljonkin. 

Vierailija
6006/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miau!

Vierailija
6007/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoimpa minäkin... Kokonaisuudesta on vaikea sanoa,kun leikkaamalla voi tehdä minkä tahansa vaikutelman asioihin.

Mutta mulla on itselläni myös koira,jonka olen hankkinut ex-mieheni kanssa. Nykyinen mieheni hyväksyy koiran,koska tein alusta asti selväksi,että mulla on koira ja piste. Alkuun mies suhtautui koiraan tosi viileästi,mutta nykyään ovat todella tykästyneitä toisiinsa. Koira hurmaantui heti,mies hitaammin. On asuttu 1,5v yhdessä. En ole kertaakaan olettanut,että mies ottaisi vastuuta koirasta. Mulle riittää,että kohtelee koiraa hyvin. Kaikki muu on mun vastuulla alkaen vesikupin täyttämisestä lenkkeilytykseen ja eläinlääkärikäynteihin. Kun tarvitaan hoitopaikkaa niin minä hoidan jne.

Haluaisit varmaan silti tietää ajoissa, milloin hoitopaikkaa tarvitaan. 

No tuota... Enköhän minä tiedäkin. Sitä tarvitaan,kun olen itse estynyt. Kuten kerroin niin en oleta miehen tekevän mitään.

Vierailija
6008/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse lähtee töihin ennen kuin riita on selvitetty ja sitten kotiin tulessa tulee toisen luo kysymään mitä kuuluu. Heidi oli ollut koko päivän itku kurkussa niin olisiko sen pitänyt esittää että tosi hyvää kuuluu ja alkaa puhua asiaa vasta puolen tunnin päästä? Ei todellakaan, tässä tilanteessa Mikko hyvin tiesi että riita on kesken joten jos hän kaipasi hengähdystaukoa niin olisi ilmoittanut että tulee puoli tuntia myöhemmin koska käy vähän kävelyllä hengähtämässä ensin.

Vierailija
6009/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomatonta että jotkut olettaa Heidillä olisi jotenkin yhtäläinen hoitovastuu tuosta Mikon kissasta. Tunnen monia lemmikin omistajia, jotka ovat aloittaneet seurustelun ja muuttaneet yhteen lemmikittömän iihmisen kanssa. Enkä ole koskaan törmännyt tuollaiseen asenteeseen. On ihan itsestäänselvää että se lemmikki on sen omistajan vastuulla. Vasta kuukausien tai jopa vuosien kuluttua se lemmikki on alkanut tuntua siinä määrin yhteiseltä, että jotain tuollaista automaattista hoitovastuuta voisi olettaa.

Eikö tässä vielä ollut tosiaan niin, että kissa oli Mikon siskon ja Mikko oli lupautunut hoitamaan sitä siskon reissun ajan, mikä puolestaan oli se syy että heidän piti siirtyä Turusta Ylöjärvelle. Kaiken kaikkiaan ihan käsittämätöntä, miten alas Mikko on priorisoinut tämän ohjelman ja avioliittonsa - voisi nyt ajatella että yrittäisi saada kesäloman sille ajankohdalle, himmailisi vähän muita harrastuksia eikä nyt ainakaan antaisi jonkun toisen ihmisen lemmikin määrätä elämästä sen aikana...

Vierailija
6010/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikolla varmaan stressaa, ei eläkeläiset laita kymppejä pankin "asiantuntijoiden" riistorahastoihin automaattisesti näinä aikoina. Opettejalla voi olla aika tylsää vetää lonkkaa vankina Ylöjärvellä. Heidi on varmaan ihan Tiltissä.

Minkä takia se Mikko on hommannut mokoman katin riesakseen? Elukka on monen menon esteenä. Heidin on nostettava mirri pöydälle kuten livautti, äijä voi tosin lähteä.

Terve puna kertonee pienestä tissuttelusta. Mutta kuka säilyttää viinapulloja tiskipöydällä? Onko pulloja niin paljon, ettei kaappiin mahdu vai onko arkipäivää tankata vähän joka pullosta?

Tosi asianharrastajalta toki viinaa ei löydykään kotoa, kun kaikki menee viimeistään viikonloppuna, ei tässä vielä siellä olla.

Mirrin "pöydällenosto" varmaan auttaa asiaa...Mikkohan voisi kiinnostua siitä

Vierailija
6011/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÄykö tossa nyt tosiaan niin että katsojia vedätetään ja Mikko ja Heidi jatkavat muka avioliittooaan. Noi ensi jakson klipit oli vähän pelottavia että näin kävisi.

No ei tosiaan käy. Onhan se nyt tullut selväksi, että tuotanto haluaa vedättää katsojia, ei ne nyt mitään loppuratkaisuja teasereissa paljasta. Tässä nimenomaan halutaan antaa ymmärtää, että Heidi ja Mikko jatkaisivat näyttämällä pätkä, jossa Heidi sanoo: "Mikko on monessa suhteessa tosi tosi hyvä aviomies" ja näytetään, kun kävelevät käsikkäin lautalta, mutta todellisuudessa ilmoittavat eroavansa. (Myös Mari ja Jouni kävelivät käsikkäin ilmoittamaan lähtevänsä eri teille). Sen sijaan Millasta ja Kimmosta annetaan etukäteen ymmärtää, että eroaisivat, kun näytetään Millan itkevän, mutta todellisuudessa jatkavat yhdessä. Kimmohan sanoo iloisena sen "Kyllä me ollaan nyt kaikkemme tähän annettu." Jos olisi kertomassa, ettei tästä mitään tullutkaan, ilme olisi vakava ja pettynyt. Eli Milla ja Kimmo kyllä jatkavat, Heidi ja Mikko eivät.

Vierailija
6012/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUUKAUTISpäivää :Dddd mäkin haluan miehen joka kilistelee mun kanssa menkoille!

Mä kans niin repesin tälle! 😂😂😂 Ihana Kimmo!

Ja eikös alkoholin mainostaminen pitänyt olla laitonta ja nyt oikein zoomattiin pullon etikettiä.

Vierailija
6013/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeliskin vilahti taas.  Kun Tiina ja Samuel ruokailivat Samuelin siskon ja tämän miehen kanssa, pöydän päässä istui viides henkilö.

Vierailija
6014/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tulin tänään lukemaan ketjua ja aloin jo vähän tuskastua kun täällä on joku 20 sivua pelkkää Mikon haukkumista - narsisti, väkivaltainen naisia kohtaan, kontrolloiva ja sairaalloisen mustasukkainen, alkoholisti, mulkku, ottanut kissansa vain, että voisi sillä kontrolloida tulevaa puolisoaan (?!) ja kaikilla kauheasti yläpeukkua. Vähän tulee lynkkausmieliala mieleen.

Kyllä kansa tietää. Pulinat pois. Mitäs läks? Kikkelis kokkelis.

Vierailija
6015/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko vaikuttaa tosi introvertiltä ja sosiaalisesti kömpelöltä. Ei varmaan osaa tavallisessa elämässä lähestyä naisia. Ajatteli varmaan, että ohjelman myötä asiantuntijat hoitavat hälle vaimon ja homma on siltä osin paketoitu. Paitsi että nyt vaimo teettääkin työtä ja parisuhteen eteen joutuu näkemään vaivaa. En usko että Mikko on narsisti tai huono ihminen, vaan vain aika juro ja sopeutumaton, varsinkin Heidin kaltaiselle ihmiselle. Mikolle sopisi hyvin vaikka joku thaimaalainen vaimo, ja tämä ei ole sanottu yhtään ilkeydellä.

Vierailija
6016/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6065: :D Se oli niiden poika (valilla osui kuvaan). Mutta kylla Eeliskin siella varmasti jossain oli, veikkaan etta laiturin alla.

Vierailija
6017/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jason siis av-mamma? :)))

Vierailija
6018/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän Iltasanomien viihdetoimittaja Katri Utula on samaa mieltä Ensitreffit-pareista kuin parin viikon takaisessa pitkässä analyysissään, jossa syyllisti suhteen vääriä osapuolia...?

Vierailija
6019/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toisaalta tässä kameroille näytetyssä riitatilanteessa Mikko meni kyllä itse kyselemään Heidin fiiliksiä heti kotiin tultuaan, vaikka olisi voinut itse mennä hetkeksi lataamaan akkujaan ennen riidan ratkomista.

Eiköhän sen fiiliksen kyselyn tarkoitus ollut, että Mikko osoittaisi sillä, ettei enää ole hyökkäyskannalla ja toisaalta huolenpitoaan Heidistä, ja toisaalta Heidi - jos omaisi sosiaalista pelisilmää - voisi myös osaltaan hyvitellä aiempia riitaisia tunnelmia. Heidi ei kuitenkaan tarttunut siihen toivotulla tavalla, vaan osoitti, että on edelleen vihainen aiemmasta.

Vierailija
6020/8622 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko vaikuttaa tosi introvertiltä ja sosiaalisesti kömpelöltä. Ei varmaan osaa tavallisessa elämässä lähestyä naisia. Ajatteli varmaan, että ohjelman myötä asiantuntijat hoitavat hälle vaimon ja homma on siltä osin paketoitu. Paitsi että nyt vaimo teettääkin työtä ja parisuhteen eteen joutuu näkemään vaivaa. En usko että Mikko on narsisti tai huono ihminen, vaan vain aika juro ja sopeutumaton, varsinkin Heidin kaltaiselle ihmiselle. Mikolle sopisi hyvin vaikka joku thaimaalainen vaimo, ja tämä ei ole sanottu yhtään ilkeydellä.

En tiedä ovatko nämä sarjan naisetkaan sosiaaliselta pelisilmältään kovin huippuunsa viritettyjä :D Miehenä vaikeaa olla sosiaalinen ja smooth jos toinen ei nappaa lainkaan.

Ketju on lukittu.