Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Apua toi autokeskustelu! "Sä oot niinkuin vaimo HAH HAH HAA" -Kimmo loukkaantuu "ei mun leivät sulle edes kelpaisi" "HAHH HAH HAA! Ja kiinnostus on kyllä karissut."
Kammottava toi Milla! En tykkää sen luonteesta yhtään eikä se ulkoisestikaan oo mikään kummonen vaikka ite niin kuvittelee.
Kimmo ansaitsee aivan eri tyyppisen, paremman naisen!
Milla: sä oot vaimo ja mä oon mies... Millaa selvästi ärsyttää Kimmon pehmeys, mutta ei missään vaihees sano suoraan. Ihan kamalia kommentteja Millalta, harmittaa Kimmon puolesta.
Toi Milla on kyllä ylimielinen, ilkeä ja antaa itsestään todella keskenkasvuisen kuvan. Kimmo on ihan liian kiltti.
Voi luoja tota Mikkoa. Heidistä näkee ettei kovin hyvin mene. Ja jätkä vaan jauhaa, hymyilee ja yrittää esittää että kaikki hyvin. Vähättelee, ei ymmärrä mistään mitään, mumisee.
Vierailija kirjoitti:
Milla: sä oot vaimo ja mä oon mies... Millaa selvästi ärsyttää Kimmon pehmeys, mutta ei missään vaihees sano suoraan. Ihan kamalia kommentteja Millalta, harmittaa Kimmon puolesta.
Onhan Kimmo täälläkin nimetty kodinhengettäreksi.
Jos Milla olisi mies, se olisi sovinistimacho ja vaimonalistaja. Ei mitään empatiaa ja hienotunteisuutta. Se on täysin pettynyt, pikkulapsi jolle äiti ei ostanut karkkipussia.
Mikko on aika eleetön aina noissa asiantuntijoiden tapaamisissa.
Tekis mieli sanoo Kimmolle "jätä se sika" :D
Miten Mikko ja Heidi on voinu olla mätsi?? Niin erilaisia ovat tyyliltään ja arvoiltaan.
Kaikista rasittavimmat ovat Tiina ja Kimmo! Tiina pompotteleva, lapsellinen, itsekeskeinen, pikkutarkka nipottaja. Teennäinen, kiero, ja löyhä moraali. Ei tainnut muuta kautta saada miestä...
Milla halveksii Kimmoa ja haluaa päästä eroon hänestä. Ihan varma eropari. Ei matchi ollenkaan. Kimmo raukka reppana. Yrittää uskotella Millalle, että he olisivat hyvä pari, oikein selvästi toivoo. Milla olisi varmasti halunnut puolison ohjelman kautta, mutta olisi tarvinut paljon maskuliinisemman. Milla ei halua olla perheen "mies", mutta valitettavasti joutuu ottamaan sen osan, kun Kimmo on niin nyssykkä.
Heidi vaikuttaa tosi onnettomalta.
Jos Millan aiemmat suhteet on olleet niin huippuja, miksi ne ei ole kestäneet? Miksi noin tyytymätön, heittäytymään kykenemätön ihminen on lähtenyt tällaiseen ohjelmaan? Ja miksi se on noin ilkeä Kimmolle - ilmeisesti kokee olevansa paljon parempi saalis, miltä näin ulkopuolisen silmiin ei kyllä yhtään vaikuta. Kimmo, juokse!!!
Voi että, kun tulee sääli tuota Kimmoa. Sen kerran kun haluaa vähän näpäyttää takaisin, tuleekin heti katumapäälle ja joutuu selittelemään. Ja tuo, kun Milla kysyi, ovatko he hyvä mätsi, huomasi selvästi, että olisi halunnut kertoa epävarmuudestaan heidän yhteensopivuudesta (kyllä mä oon oikestaan vähän ajatellut, että..), mutta ei löytänyt sanoja, joten lopulta sanoikin, että "ollaan me aika hyvä mätsi".
Tolle Mikolle voisi joku kertoa että "work smarter not harder". Aina toi työselitys vaikka ei ton jäbän panoksesta jää Suomen kansantalous riippumaan. Säälittävä tyyppi joka tulee eroamaan. Kannattaa seuraavan kerran mennä naimisiin golf-mailan, audin ja työläppärin kanssa.
Mä huomaan itsessäni Mikko ja Millamaisia piirteitä. Kun heidi puhui golf kentällä niin se kolahti jotenkin että miten itse saattaa aiheuttaa toiselle tuollaista fiilistä. Itse kanssa harratsan paljon ja poikaystävä ei oikein harrasta mitään ja poistu kotoa. Millan puhe tästä intohimosta puhutteli myös. Itse "kamppailen" asian kanssa että onko oikea rakkaus tappavan tylsää (hyvällä tavalla) vai onko mikko-heidimäisesti vaan ei niin paljoa yhteistä?
Mielenkiintoinen jakso
Käy Heidii vähän sääliks. Vaikka omalla tavalla vähän ärsyttävä niin voin kuvitella kuin kauhee toi Mikko on..
Käy sääliksi Kimmoa. Ansaitsisi parempaa :(