Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Milla ärsyttää mua. Mitä ihmeellistä siinä on?
Onks toi Milla tosissaan :-D ei kyllä yhtään ajattele sanojaan
Milla mainostaa ettei oo koskaan jäkättänyt ja sitten jäkättää asiasta ihan liian kauan. Ärsyttävä! Toivottavasti Kimmo pääsee tosta eroon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ymmärrän kyllä Mikkoa täysin, en itsekään haluaisi asua jossain epämääräisessä vanhassa talossa.
Ei vanhan talon tarvitse epämääräinen olla, ne voivat olla viimeisen päälle rempattuja ja modernisoituja, mutta niissä on kuitenkin säilytetty se vanha puutalon charmi ja itse kyllä pidän ja arvostan sellaisia asuntoja.
Olen liian pihi laittamaan rahojani sellaiseen, talousalalla kuten Mikkokin. Ovat meinaan suhteellisen tai suhteettoman kalliita taloja.
Mikä ihme noita asiantuntijoita on vaivannut näitä pareja naittaessa!?
Mitä vittua Milla "ettei tarvi kuunnella mun jäkätystä" --blaa blaa blaa-- "Ei oo KUKAAN mies sanonut että mä jäkätän!"
Pitääkö heittää tuollaista typerää läppää mistä lopulta itse suuttuu.
Himpatti ku toi Milla on ärsyttävä. Ei ikimaailmassa ansaitse kimmoa. Luuleeko Milla olevansa joku oikea saalis? P*skan marjat.
Juppi ja hippi.... miten ihmeessä noi "asiantuntijat" on naittaneet nuo kaksi toisilleen?! Molemmilla akateeminen koulutus ja siinä ne yhteiset ominaisuudet sitten melkein olikin.
Kauhee ämmä tuo Milla! En ihmettele yhtään minkä takia edelliset suhteet ovat olleet räiskyviä. En kestäisi tuollaista vittuilua räjähtämättä minäkään.
Millan kroppa miesmäinen. Leveät hartiat. Ärsyttävä luonne
Millaa ahdisti jo etukäteen, kun joutuu olemaan Kimmon kanssa niin tiiviisti yhdessä roadtripillä.
Ärsyttää ku Kimmo joutuu monesti vitsailtuaan Millalle vakuuttelemaan että se oli (vittu) vitsi!! Milla vielä ite aloittaa vitsailemalla jäkätyksestä, ja kun Kimmo menee läppään mukaan, alkaa puolustelu "EN OO KYLLÄ IKINÄ JÄKÄTTÄNY!" aaaargh vitsit on vittu vitsejä ei niitä pitäis joutua anteeksipyytelemään
Eikä voi antaa Kimmon edes ajaa... Onko tolla millalla munat jalkovälis
Ajatteleeko Kimmo oikeesti edelleen, että ovat Millan kanssa hyvä match vai eikö vaan uskalla sanoa omaa mielipidettään?
Kimmo, älä heti ala korjailemaan sanojasi, kun Milla vähän sanoo vastaan!