Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
4301/8622 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärnäsen Lefa bongattu Salessa naapurin Irmelin kanssa 💝

Mä olen täällä yläkerrassa töllöttämässä Tähteet tähteetä ja ukko alakerrassa kattomassa mitä lie tsombiejuttujaan...

Vierailija
4302/8622 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty kirjoitti:

Mikko bongattu tänään Tampereen Prismassa naisen kanssa...ei Heidin..

Ihanko yksi Prisma Tampereelta löytyy...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4303/8622 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko brändää itseään. Kyselee Heidiltä lapsuuden ammattihaavetta, mutta odottaa selvästi, että ITSE pääsee kertomaan:"Pienenä halusin rekkakuskiksi", kuittaa nopeasti, "..mutta olen nykyään kiinnostunut johtamisesta asuntorahoitusbisneksessä." Että sellainenkin piti kameroiden kuvatessa sanoa.

Nythän on kiva nätti vaimokin hommattu. Helposti ja nopsaa.

Jotenkin haiskahtaa laskelmoidulta.

Vierailija
4304/8622 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha-akka kirjoitti:

Mikko brändää itseään. Kyselee Heidiltä lapsuuden ammattihaavetta, mutta odottaa selvästi, että ITSE pääsee kertomaan:"Pienenä halusin rekkakuskiksi", kuittaa nopeasti, "..mutta olen nykyään kiinnostunut johtamisesta asuntorahoitusbisneksessä." Että sellainenkin piti kameroiden kuvatessa sanoa.

Nythän on kiva nätti vaimokin hommattu. Helposti ja nopsaa.

Jotenkin haiskahtaa laskelmoidulta.

Tai sitten olivat saaneet tuotannolta aiheeksi keskustella lapsuuden haaveammateista... Kolmas kausi jo menossa ja jotkut eivät vieläkään ole hoksanneet homman juonta.

Vierailija
4305/8622 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pusuttelua, pitivät matalaa profiilia, mutta yhteiset ostokset..

Vierailija
4306/8622 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähty kirjoitti:

Mikko bongattu tänään Tampereen Prismassa naisen kanssa...ei Heidin..

Ihanko yksi Prisma Tampereelta löytyy...

Lielahden Prisma.

Vierailija
4307/8622 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähnyt Samuelin tällä viikolla kaksi kertaa... :D Ja molemmilla kerroilla Vantaalla! Molemmilla kerroilla Samuel on ollut yksin, vaikka kuinka kärppänä heti kärkyin ympärilleni, onko Tiinakin jossain :D Mutta ei kai Vantaa-vihaaja-Samuel hengailisi muuten vaan Vantaalla, ellei olisi edelleen Tiinan kanssa yhdessä, jee!

Vierailija
4308/8622 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nähnyt Samuelin tällä viikolla kaksi kertaa... :D Ja molemmilla kerroilla Vantaalla! Molemmilla kerroilla Samuel on ollut yksin, vaikka kuinka kärppänä heti kärkyin ympärilleni, onko Tiinakin jossain :D Mutta ei kai Vantaa-vihaaja-Samuel hengailisi muuten vaan Vantaalla, ellei olisi edelleen Tiinan kanssa yhdessä, jee!

Näin ne yhdessä Jumbossa viikko sitten.

Vierailija
4309/8622 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhä ne Tiina ja Samuel Vantaalle ole asettuneet, ainakin siksi aikaa kun Samuel löytää uuden työpaikan.

Vierailija
4310/8622 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäkää Samuel pois Kal... eiku Vantaalta.

Vierailija
4311/8622 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäkää Samuel pois Kal... eiku Vantaalta.

Wat? Mikä Kal.. Kallio?

Vierailija
4312/8622 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin Tiinan ja Samuelin Tikkurilan Alkossa viikonloppuna. Yhdessä ovat ihan varmasti!

Vierailija
4313/8622 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kirjoitettu paljon asiantuntijoiden epäonnistuneista parivalinnoista. Hakupapereihin on kuitenkin kiusaus vastata korostaen omia avuja, ja haastatteluissakin harva varmaan kertoo totuudenmukaisesti, kuinka esim. raivostuu kohtuuttomasti, jos ei toimita omien odotusten mukaisesti. Lemmikit voivat olla myös erikoisasemassa yksin eläneelle, ja tämä voi loukkaantua silmittömästi, jos sovituista asioista kumppani, vaikkakin vahingossa, on livennyt. Ehkä hakija myös on antanut turhan ruusuisen kuvan kannattavansa tasa-arvoista suhdetta, ja yhdessäelo osoittautuukin toista väheksyväksi ja kyvyttömyydeksi empatiaan. Uskoisin, että ainoastaan vanhemmat ja sisarukset pystyisivät antamaan totuudenmukaisen kuvan omaisestaan, mutta eivätköhän hekin sortuisi kaunisteluun...

Minä myös epäilen, että ehkä Mikon kohdalla on käynyt niin. Ekan jakson haastatteluissakin antoi itsestään hiukan erilaista kuvaa, mitä sarjan edetessä on ilmennyt.

Vierailija
4314/8622 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tehtäisiin katolisessa maassa, osallistujia tuskin saataisiin koska avioero on mahdoton. Mutta jos lähdetään tälle linjalle että huvin vuoksi pistetään epäsopivia ihmisiä yhteen, niin kuka tuonne enää hakee. Ei kai kukaan huvikseen halua siviilisäädykseen eronnut.

Välittääkö kukaan tuollaisesta asiasta kuin siviilisääty? Koko sanakin on vanhanaikainen puistattava kammotus. Ja niitä eronneita muutenkin alkaa olla joka toinen jo.

Tähän mennessä on yksi kolmesta liitosta onnistunut, ja minusta näyttää että tällä kaudella on sama tulos. Jos on 1/3 mahdollisuus saada päävoitto, eikä mitään olennaista menetä, niin miksei osallistuisi arpajaisiin?

Katolisissa maissa voisi olla ongelma, koska ei voisi erota, niinhän tuossa sanottiin. Kun sillä siviilisäädyllä on kuitenkin niitä juridisia vaikutuksia. Ihan samaa mieltä olen kyllä kanssasi, että romukoppaan joutaisi koko avioliitto yhteiskunnallisena instituutiona.

Mitä siitä katolisten systeemeistä veivaamaan, ei tällaista ohjelmaa katoliset järkkäisikään.

Mikä vika avioliitossa on instituutiona? Ei siihen ketään pakoteta ja avioelämän säännötkin voi pariskunta laatia ihan ilman kenenkään ulkopuolisen puuttumista. 

Avioliitto asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan verrattuna naimattomiin, siksi se ei mielestäni ole oikein nykyaikaa. Siis yhteiskunnallisena instituutiona. Sinänsä minusta on ihan ok, että ihmiset halutessaan menevät naimisiin, mutta siviilisäädyllä sillä ei pitäisi olla juridisia vaikutuksia esim. verotukseen.

Vierailija
4315/8622 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä tehtäisiin katolisessa maassa, osallistujia tuskin saataisiin koska avioero on mahdoton. Mutta jos lähdetään tälle linjalle että huvin vuoksi pistetään epäsopivia ihmisiä yhteen, niin kuka tuonne enää hakee. Ei kai kukaan huvikseen halua siviilisäädykseen eronnut.

Välittääkö kukaan tuollaisesta asiasta kuin siviilisääty? Koko sanakin on vanhanaikainen puistattava kammotus. Ja niitä eronneita muutenkin alkaa olla joka toinen jo.

Tähän mennessä on yksi kolmesta liitosta onnistunut, ja minusta näyttää että tällä kaudella on sama tulos. Jos on 1/3 mahdollisuus saada päävoitto, eikä mitään olennaista menetä, niin miksei osallistuisi arpajaisiin?

Katolisissa maissa voisi olla ongelma, koska ei voisi erota, niinhän tuossa sanottiin. Kun sillä siviilisäädyllä on kuitenkin niitä juridisia vaikutuksia. Ihan samaa mieltä olen kyllä kanssasi, että romukoppaan joutaisi koko avioliitto yhteiskunnallisena instituutiona.

Mitä siitä katolisten systeemeistä veivaamaan, ei tällaista ohjelmaa katoliset järkkäisikään.

Mikä vika avioliitossa on instituutiona? Ei siihen ketään pakoteta ja avioelämän säännötkin voi pariskunta laatia ihan ilman kenenkään ulkopuolisen puuttumista. 

Niinhän tuossa lainauksen ensimmäisessä viestissä sanottiin.

Vierailija
4316/8622 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan verrattuna naimattomiin, siksi se ei mielestäni ole oikein nykyaikaa. Siis yhteiskunnallisena instituutiona. Sinänsä minusta on ihan ok, että ihmiset halutessaan menevät naimisiin, mutta siviilisäädyllä sillä ei pitäisi olla juridisia vaikutuksia esim. verotukseen.

Tuloverotuksessa ei ole merkitystä siviilisäädyllä ja avioliitolla juuri voidaan saada aikaan verotuksellisia merkityksiä vaikka kuolemantapauksessa, koska muuten sitten ei olisi mahdollisuutta muodostaa perheyksikköä vaan jokainen henkilö olisi individuaali todellisesta statuksestaan huolimatta. En pidä ehdottamastasi maailmasta. 

Vierailija
4317/8622 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa Heidillä ei ollut isompia pusseja/kasseja. Esim. yksi lämmin takki (mikäs juhannus se oli, kun tuli räntää taivaan täydeltä) vie jo yhden pussin, hygieniatarvikkeet toisen jne.

Kai hänellä oli Pariisissa joku laukku, eikä yksittäisiä muovipusseja?

Mitä v*n väliä  kun menee autolla ovelta ovelle? Aivan sama onko kasseja 1 vai 15. Miten te jaksatte.

Mä en kanssa ymmärrä tätä vouhkausta. Mulla on itsellänikin tapana pakata eri asiat eri kasseihin kun lähden mökille. Eli omiin kasseihin esim ulkoiluvaatteet, petivaatteet ja juomat. Tai ns. ajanviete jos mukaan lähtee lehtiä, pelejä tms. Ei tulisi ihan mieleen pakata samaan kumppareita ja pyyhettä noin karrikoidusti.

Vierailija
4318/8622 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä katselin nyt tuon Mikon ja Heidin uusimman klipin, josta Mikkoa on kovin parjattu. Mulle tuo klippi näyttäytyi enemmän niin, että Heidi olisi pettynyt omaan käytökseensä. Mikko sanoo "me ei olla huudettu", tarkoittaen siis lähinnä itseään. Heidi sanoo "ollaan me kyllä vähän huudettu", puhuen jälleen enemmän omasta puolestaan. Mene ja tiedä. Riidelty selkeästi on, mutta en laittaisi kyllä syitä yksin Mikon niskoille.

Vierailija
4319/8622 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mä katselin nyt tuon Mikon ja Heidin uusimman klipin, josta Mikkoa on kovin parjattu. Mulle tuo klippi näyttäytyi enemmän niin, että Heidi olisi pettynyt omaan käytökseensä. Mikko sanoo "me ei olla huudettu", tarkoittaen siis lähinnä itseään. Heidi sanoo "ollaan me kyllä vähän huudettu", puhuen jälleen enemmän omasta puolestaan. Mene ja tiedä. Riidelty selkeästi on, mutta en laittaisi kyllä syitä yksin Mikon niskoille.

Musta taas toi epäuskoinen katse Mikon suuntaan oli enemmän sellainen mitäs ihmettä, miksi se sanoo noin, kyllähän meillä on todellakin huudettu. Mutta tulkintajuttuja, huomenna toivottavasti selviää.

Vierailija
4320/8622 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun nyt itsestäni, mutta siksi, että olen ollut tilanteessa, jossa näyttäydyin Heidinä. Siinä kulissien takana oli aivan sairasta käytöstä mieheltä. Nostin itseni syylliseksi mukaan jokaisessa keskustelussa, jotta olisin saanut hänet edes joskus mukaan myöntämään oma osuutensa. Näin ei kuitenkaan tapahtunut. Lisäksi hänen kanssaan käyttäydyin itsekin tasapainottomasti, huusin ja raivosin, sain hyperventilaatiokohtauksia ja pahimmillani olin myös aggressiivinen. Näin ei ole tapahtunut kenekään muun kanssa. Heidihän on myös sanonut jossain kohtaa, että tämä riitely on hänelle aivan uutta. Toivon, ettei heidän kulissiensa takana ole mitään noin rumaa kuin oma kokemukseni ja onneksi tämä on vain "kokeilu", josta on helppo poistua muutaman viikon kärsittyään. Asiantuntijoiden ihmistuntemus on kuitenkin täysin nolla tai sitten tehdään tahallaan "viihdettä", niin tai näin, moraalitonta toimintaa. 

Ketju on lukittu.