Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
4041/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina sanoi, että joutuisi heräämään tunnin aikaisemmin jos muuttaisi Etu-Töölöön. Tuosta Samuelin kämpästä pääsee 30-40 minuutissa Tikkurilaan. Jos Tiina on Vantaalla duunissa ja Samuel keskustassa, niin joku Käpylä voisi olla tarpeeksi hipster Samuelille ja tarpeeksi lähellä Tiksin Prismaa Tiinalle. :)

Mutta eik Käpylässäkään ole joka korttelissa mukavia kapakoita ja kahviloita, ja sieltä pitää lähteä varta vasten jollain kulkuneuvolla ostoksille tai vaikka merenrantaan. Mielestäni juuri se kaikkien palveluiden saavutettavuus ja että kaupunkielämä "tapahtuu" lähes kotiovelta oli Samuelille se juttu. Henkisesti se tietty on silti lähempänä ydinkeskustaa kuin lähiömäinen Tiksi. Ymmärrän hyvin Samuelin pointin, itsekin tykkäsin samasta syystä asua Punavuoressa, kunnes tuli ajankohtaiseksi vaihtaa isompaan - siihen eivät rahat enää siellä riittäneet, vaan piti siirtyä kantakaupungin rajoille.

Vierailija
4042/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina: ku asuminen on niinku pakko, niin jos on mahollista et siitä vois saada tuottosan ratkaisun itelleen niin että se a) tuottaa jotain ja b) ei ois liian kallista, niin jäis rahaa muuhunkin

Samuel: mä olin ihan samas modes ku mellunmäes asuin

Mitä Tiina muuten tarkoittaa tuolla, että asuminen "tuottaa jotain"? Ei asuminen kyllä tuota yhtään mitään. Se on pelkkä menoerä.

Mä ymmärsin tuon niin, että Tiina katsoo tuotoksi, että ollaan alueella, jossa asunnon arvo nousee, ja ei ole liian kallista tarkoittaa, ettei tarvitse ottaa nykyistä suurempaa lainaa/lyhennystä/velkaa kontolleen.

Samuli taas sitä, että on joskus perustellut itselleen asuntoa, joka on ollut "vain asunto" rahansäästöllä, mutta sitten muutettuaan keskemmälle kokenut ahaa-elämyksen, että sen vaatima lisäraha on tuonut hänelle paljon enemmän elämänlaatua kuin ottanut. Ehkä jopa, että on harrastanut itsepetosta kääntäessään perimmältään tyytymättömiä fiiliksiään parhain päin, että on ihan ok asua meltsissä, kun kerran rahaa jää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4043/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilassa on oven lähellä enemmän palveluita kuin Helsingin lähiöissä, jotka eivät ole kantakaupunkia. Mutta toki tunnelma on ihan eri. 

Vierailija
4044/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa etupenkillä. Repesin ihan tyystin. Heidi Mikon takana takapenkillä... =D

Voihan kissan etupenkillä olo johtua kuvausryhmän vaateesta. Tai kissa tottunut olemaan vain etupenkillä kuskin ja tutumman henkilön vieressä , monet kissat ovat aika ongelmallisia  automatkustajia. Myös kuljetuskoppa voi olla helpompi kiinnittää eteen kuin taakse.

Vierailija
4045/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tästä nyt oikeesti voida jättää ihmisten ulkonäön arvostelut pois? Äärimmäisen ilkeää ja epäkypsää kun ulkonäölleen ei kukaan mitään voi.

Ulkonäölleen voi yhtä paljon tai vähän kuin monelle muullekin piirteelle ihmisessä. Pukeutuminenkin on ulkonäköä ja sille voi tehdä paljonkin. Ruumiinrakenteeseen liittyvien asioiden kommentointi taas on ikävää ja turhaa. 

Joo. Mä tarkoitin ainakin yhtä Velociraptor-kommenttia. Enpä haluaisi omaa ulkonäköäni verrattavan eläimeen enkä kyllä puhu muistakaan niin.

Vierailija
4046/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina: ku asuminen on niinku pakko, niin jos on mahollista et siitä vois saada tuottosan ratkaisun itelleen niin että se a) tuottaa jotain ja b) ei ois liian kallista, niin jäis rahaa muuhunkin

Samuel: mä olin ihan samas modes ku mellunmäes asuin

Mitä Tiina muuten tarkoittaa tuolla, että asuminen "tuottaa jotain"? Ei asuminen kyllä tuota yhtään mitään. Se on pelkkä menoerä.

Ehkä Tiina ei tarkoita sitä mitä sanoi, vaan asuntosijoittamista. Tiina ja Samuel voisivat asua edullisesti Tikkurilassa ja antaa Samuelin asunnon vuokralle. Voisi muuten olla taloudellisesti kaikkein järkevin ratkaisu. Samuelin vain pitäisi olla "samas modes".

Mä ymmärsin että Samuelilla vuokrakämppä keskustassa, eivätkä halua sijoittaa kalliiseen keskustakämppään. Tiinalla omistusasunto lähiössä. Voi olla että ymmärsin väärin.

Vierailija
4047/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerän näköistä muuten kun pitää autoa ajaessakin pitää kädestä, kädet siinä "automaattikepin" päällä. Ehkä Heidi meni taakse siksi ja Mikko piti kissaa tassusta.

Vierailija
4048/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa mitä puhutte, mutta kun Mikko lähtee baariin niin tytöt ja rouvat jonottavat hänen seuraansa. Sata kertaa rumemmillekin miehille riittää ottajia. Naiset ja nuorena etenkin ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä. On se niin nähty että pitkä ja komea mies joutuu baarissa (yökerho, tanssiravintola) hätistelemään naikkosia ympäriltään. Mikolla on selvät, ripeät tavoitteet työelämän ja vaurastumisen suhteen. Mikko ehkä kokee puolisokandidaattien valkkaamisen työläänä. En ymmärrä yhtään Mikon kodin arvostelua. Hyvä ja hieno koti.

Vierailija
4049/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole merkitystä jonotetaanko seuraa baarissa, jos haluaisi elämänkumppanin. Sen kanssa pitäisi viihtyä iltaa tai viikkoa pidempään. 

Vierailija
4050/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei niin vakavaa, onko kissa etu- vai takapenkillä. Mutta muuten olen kyllä ihmeissäni tuosta suhteesta. About kk yhdessäoloa ja kuinka monta suuttumista jo Mikolta? Onko ne edes ns. suuttumisia vai onko kenties kyse raivoamisesta. Heidi ainakin on niin varuillaan koko ajan, että epäilen jopa viimeistä vaihtoehtoa. Ja puhun kokemuksesta. Ex avokki oli ihminen,  joka raivostui aivan mitättömistä asioista ja siitä hetken päästä oli, niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Itse käsittelin asiaa vielä pitkään ja oli paha mieli. Mutta jotenkin sitä luotti, ettei jatkossa enää vastaavanlaista tule. Ja aivan varmasti tulee, nimittäin se on luonteenpiirre ja sitä ei noin vain korjata, jos edes haluakaan on. Nyt jos voisin antaa Heidille neuvon; lähde pian!(toivottavasti on jo lähtenyt). 

Vierailija
4051/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objektiivinen sotilastarkkailija kirjoitti:

Puhukaa mitä puhutte, mutta kun Mikko lähtee baariin niin tytöt ja rouvat jonottavat hänen seuraansa. Sata kertaa rumemmillekin miehille riittää ottajia. Naiset ja nuorena etenkin ovat hyvin ulkonäkökeskeisiä. On se niin nähty että pitkä ja komea mies joutuu baarissa (yökerho, tanssiravintola) hätistelemään naikkosia ympäriltään. Mikolla on selvät, ripeät tavoitteet työelämän ja vaurastumisen suhteen. Mikko ehkä kokee puolisokandidaattien valkkaamisen työläänä. En ymmärrä yhtään Mikon kodin arvostelua. Hyvä ja hieno koti.

No noita baarituttavuuksia nyt solmitaan vähän eri perustein. Siellä on monellakin vientiä. Yhdessä asuminen ja arki on sitten toista. 

Vierailija
4052/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan kissan etupenkillä olo johtua kuvausryhmän vaateesta. Tai kissa tottunut olemaan vain etupenkillä kuskin ja tutumman henkilön vieressä , monet kissat ovat aika ongelmallisia  automatkustajia. Myös kuljetuskoppa voi olla helpompi kiinnittää eteen kuin taakse.

Jep, aikoinaan mun automatkoja vihaavalle kissalle ainakin näytti tulevan aavistuksen miellyttävämpi olo, kun näki mut koko ajan kopastaan ja pystyin lässyttämään sille aina tarvittaessa :D Ilmastointiakin on helpompi säädellä edessä, kissojahan suositellaan kuljettamaan varsinkin kesäkuumalla mielummin etupenkillä kuin takana.

Vierailija
4053/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Heidi meni sinne ihan omasta aloitteestaan, kun ei tiedä minkä pusuttelukohtauksen Mikko voi saada ajon aikana, etupenkki on liian lähellä...

Vierailija
4054/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-munkaan mielestä ei ole erityistä, jos Heidi takapenkillä ja kissa etupenkillä. Itse menen joskus hetkekesi taakse, vaihtelun vuoksi.

-riitely yleisesti on ihan normaalia. Tuosta H&M:n menosta on mielestäni vaikea mitään sanoa, kun siitä puhutaan niin epämääräisesti. Itse olen nuorena ollut kauhea drama queen silloisen poikaystäväni kanssa, pitänyt mykkäkoulua mitättömistä jutuista jne. Ja myös poikaystäväni oli riitelytavoiltaan keskenkasvuinen. En nyt mitään narsisti-psykopaatti-sadisti-mulkvisti -fiboja Mikosta saa. Voihan toki olla että on kamala, mutta enimmäkseen nämä tulkinnat ovat av-mammojen korvien välissä. 

Hauska oli nähdä miten pelleilivät vaatekaupassa. Onkohan Mikosta näytettykään mitään leikkisyyttä aiemmin. 

Vierailija
4055/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekään tullut mieleen, että tuo Mikon jatkuva, suorastaan pakko-oireinen pusuttelu voi johtua ihan siitä, että aiemmin eroon johtaneissa suhteissaan Mikkoa on syytetty tunteettomuudesta ja tunteiden näyttämättömyydestä? Ehkä ollut jopa yksi konkreettinen eroon johtanut asia kun "mies ei osoita hellyyttä" ja näytä sitä tarpeeksi ulospäin.

Mitäpä tekee mies joka haluaa todistaa (itselleen ja muille) "oppineensa aiemmista virheistään"?

Kuvittelee jatkuvan, toistuvan, kömpelön lapsekkaan pusuttelun olevan ratkaisu tähän ongelmaan. Sillä kyllähän hän nyt on ollut todistettavasti hellä ja osoittanut aktiivisesti rakkauttaan... yack.

Itseltäni katoaisi valitettavasti fiilikset jos joutuisin tekemisiin tuolla tavalla käyttäytyvän miehen kanssa. Varmaan jo parin päivän sisällä ilmaisisin, että korni, usein tilanteisiin täysin sopimaton tapa pikkupusutella ei vaan toimi. Ihmettelen jos Heidi ei ole asiasta jossakin vaiheessa sanonut...

Ihmeellistä teinimeininkiä: lässytystä ja omituista "tikkupusuttelua" Mikolta. Sitten ne raivokohtaukset mitättömistä asioista. Jälkeenpäin vain Heidi puhuu niistä ja selvästikin, jos ei nyt pelokkaana, niin ainakin hyvin hämmentyneenä. HRRRR...

Vierailija
4056/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistusasuminen tuottaa kertyvää pääomaa, kun velka lyhenee ja asunnosta tulee jonakin päivänä kokonaan oma. Vuokrasta ei jää mitään pysyvää, siitä varmaan oli kyse.

Vierailija
4057/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikon sivuprofiili oli jossain kuvissa kuin Hjalliksella. Leperteleekö ja pusutteleekohan se muuten kissaansakin samalla intensiteetilllä.

Vierailija
4058/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni täällä puhuu Tiinan isokokoisuudesta ja pituudesta. Onko kukaan tullut ajatelleeksi, että Tiina ei välttämättä ole iso vaan Samuel on pieni (pienikokoinen mies)?!?!?!

Mietin tätä lukiessani, että onko mitään klippiä, missä Tiina olisi muiden naisten seurassa. Siinä voisi vähän suhteuttaa sitä kokoa yleisemmällä tasolla.

Nyt on MTV:n sivuilla klippi, jossa hän juttelee ystävänsä kanssa puiston penkillä. Siinä Tiina näyttää jokseenkin saman kokoiselta, jopa hiukan lyhyemmältä kuin ystävänsä.

Taas siinä kuvassa, jossa Samuel juttelee kaverinsa kanssa, he ovat sen verran kaukana toisistaan, ja kuvakulma on sellainen, ettei kokovertailua pysty kunnolla tekemään.

Vierailija
4059/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että Mikko ja Heidi puhuivat "haaveistaan" ja totesivat, että aika erilaisia, ei ollut mitään tulevaisuuden haavehommia. Ne oli ammattijuttuja. Puhuivat lapsuuden haaveammateista ja nykyisestä unelmaduunista. Miten siitäkin saadaan täällä negatiivinen ajatus, että ne olivat erilaisia? Aika harva meistä vissiin on yhdessä saman ammatin edustajan kanssa.

Mun mies on joskus haaveillut olevansa opettaja. Mä en koskaan. Mun haaveet on olleet mm. hoitoalalla ja mies taas ei koskaan ole haaveillut sellaisesta. Työskennellään nyt täysin eri aloilla eikä tajuta toistemme duuneista juuri mitään, mutta ollaan me silti hyvä pari arjessa. :D

Vierailija
4060/8622 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee kylmät väreet siitä Mikosta... onko sen äiti tehnyt kaiken sille valmiiksi ja kotona on riittänyt, että on vaan "kiltisti hiljaa"? Mun ex oli just samanlainen, oikein kesäisin nautiskeli porukoidensa mökillä ja lillui tyyliin jossain uimapatjalla lammessa kun äitimuori grillasi kultapojalle makkaraa ja vilkutteli pojalle sinne lampeen. Sitten siitä isukin lämmittämään saunaan riensi poika ja äiti toi pyyhkeen, johon kietoutuneena sitten mussutti äitin eineksiä. Hyh hyh, puistattaa vieläkin, aikuinen mies oli siellä mökillä kuin pikku poika passattavana.

Ja tietysti kotona kun joutui jotain tekemään tai kantamaan vastuuta, alkoi raivoaminen ja valittaminen ja saattoi suuttuneena huutaa pää punaisena miten kamalan vaativa ja hullu minä olen, vaikka kyseessä oli ihan perus kotiin liittyvä asia kuten se, että mies rikkoi eteisen hyllykön ja jätti korjaamatta ja useista toiveista huolimatta ei tätä tehnyt, niin lopulta vika olikin mussa joka vaadin, kerran sanoi kaipaavansa mökille äitinsä luo kun äiti ei koskaan huuda. :D Vanhempansa ajoivat kerran ruohonleikkuri peräkärryssään meille 100km päähän leikkaamaan ruohon, koska mies ei saanut ajoiksi korjata ruohonleikkuria, jonka oli itse rikkonut ja joka hajosi siksi, ettei sitä huoltanut. Esimerkkejä olisi muitakin, mut ei tässä ketjussa. :D

Mikosta tulee just samat vibat, ihan vastaavalta tyypiltä vaikuttaa, ei kykene aikuiseen ihmissuhteeseen vaan jotenkin leikkii kotista ja menee paniikkiin kun pitäskin olla oikeasti aikuinen.

Mitä ihmettä sinä selität? Jostain exästäsi puhut oletuksella, että Mikko on samanlainen. Missä kohtaa ohjelmassa olisi tullut esiin yhtään mitään vastaavaa mitä tässä esität? En ymmärrä..."vastaavat vibat", just..

En viitsi kirjoittaa minkälaiset vibat minulle tulee tästä kirjoittajasta.

Ketju on lukittu.