Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Mikko veti kilarit, kun Heidi unohti ostaa Mikon kissalle ruokaa ja hiekkaa. Kimmo ei hermostunut Millalle lautasten unohtamisesta.
Siellä grillipiknikillä Milla olisi selvästi halunnut Kimmolta enemmän läheisyyttä, kun kietoi kätensä Kimmon hartioille, mutta Kimmo ei oikein lähtenyt siihen mukaan, tyytyi vähän silittämään Millan jalkaa. No pussailihan ne lopulta kuitenkin.
Siinä seuraavassa jaksossa taisivat olla Kainuun reissulla, kun Milla syytti Kimmoa negatiivisuudesta autossa. Sentään siinä Kimmo puolusti itseään, eikä myötäillyt Millaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa 1980-luvulla pariskunnat ei keskustelleet tai luottaneet toisiinsa?
Luottivat keskustelemattakin. Oli naisten asiat joista naiset puhuivat keskenään ja miesten asiat, joista miehet puhuivat keskenään. Ei odotettu, että enimmät puheenaiheet voisi puolisonsa kanssa jakaa. Tuota se saattaa maaseudulla olla vieläkin. Tosin tuota aikarajaa ehkä siirtäisin vähän taaemmas.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta Heidi se englannin sotkeminen puheeseen, kuulostaa vain ja ainoastaan nololta.
Ja ensimmäiseen kirjeeseen tuntemattomalle sulhaselle piti sotkea espanjaa, vaikkei edes tiennyt, osaako se sitä. Antaa sellaisen pikantin kulttuuri-ihmisen vaikutelman varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset ne Tiksin Prisman kassat sitten oikein, jos niiden takia lähtisi keskustasta sinne asti kauppaan?
No ihan samaa mietin. Musta aika erikoinen asenne. Joo toki voisi joskus käydä ihan vaikka "verestämässä muistoja" mutta muuten pitää oikeesti olla valmis kompromisseihin ja Samuel oli musta ihan oikeassa että muutakin elämää olisi hyvä nähdä.
guestposer kirjoitti:
Toinen haaveilee kiinteistösijoitusyhtiön toimitusjohtajuudesta, toisella on lähinnä taiteellisia ambitioita. Ollaanko sittenkin liian kaukana toisistaan? Ennuste: Jatkavat ohjelman jälkeenkin, mutta eivät kauan.
Tulee vahvasti mieleen tuosta Heidin ja Mikon kuvauksesta myös edellisen kauden Pia ja Jussi. Urbaanille ja tiedostavalle feministimimmille oli paritettu maalla asuva bensalenkkari.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle Tiinalla on Tikkurilasta?? Kyllä nyt voi pääkaupunkiseudulla asua samanlaista elämää. Tikkurilasta menee Helsinkiin junia varmaan 20 tunnissa.
Ei kai sen kummempi kuin Samuelilla Helsingin kantakaupungista? Yhtä lailla ne lukuisat junat häntä pystyisivät kuljettamaan.
En ole itse oikein koskaan uskonut näihin tarinoihin, että oltiin 10 vuotta kavereita ilman minkäänlaisia romanttisia tunteita, ja sitten eräänä päivänä herättiin siihen, että se kaveri onkin se unelmien kumppani. Useimmiten tällainen on seurausta siitä, että kummankaan suhteet eivät ole onnistuneet ja sitä niiiin kovasti haluaisi jonkun... Hei, tossahan on toi kaveri... Omia tunteitaan on helppo ruokkia, jos haluaa parisuhteen ja huomaa toisessa kiinnostuksen merkkejä.
N45
Tiina sanoi, että joutuisi heräämään tunnin aikaisemmin jos muuttaisi Etu-Töölöön. Tuosta Samuelin kämpästä pääsee 30-40 minuutissa Tikkurilaan. Jos Tiina on Vantaalla duunissa ja Samuel keskustassa, niin joku Käpylä voisi olla tarpeeksi hipster Samuelille ja tarpeeksi lähellä Tiksin Prismaa Tiinalle. :)
Anteeksi, vosut! Voitteko kuvitella, UNOHDIN eilen katsoa Ensitreffit joten en myöskään tietenkään muistuttanut teitä ohjelman alusta. Toivottavasti nyt kukaan ei sen takia unohtanut katsoa ohjelmaa. Katson tänään eilisen jakson ja kommentoin sitten tänne.
t. itsensä tärkeäksi tunteva vosuttelija
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on ihana, Samuel on ihana. Heidi ja Tiina vaikuttaa ihan oikeesti mukavilta. Mikä ihme Millaa vaivaa? Miksi hän on tässä ohjelmassa mukana?
Nämä nyt on makukysymyksiä nämä ihanuudet. Minusta Kimmo ei ole sitä, ja Heidi todellakaan ei vaikuta mukavalta. Milla taas ihan OK.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö toi Mikko vain tajua. Kuinka voi olla noin huono lukemaan toista. Heidi ei selvästikään halua suudella.
Siis eikö toi Heidi vaan tajua että Mikko ei tajua, kun täälläkin sen tajuaa kaikki. Miksei Heidi voi sanoa Mikolle suoraan, että jatkuva pusuttelu ärsyttää, älä tee niin? Pelkääkö uutta raivaria?
Mitä Heidi heitti patiolla tavattavasta ulkolaisesta miehestä, kun olivat lähdössä Mikon työhaastatteluun ? Oliko vitsi, tapasiko oikeasti jonkun vai heittikö osoittaakseen . että toisetkin saavat netistä seuraa jos tahtovat?
Vierailija kirjoitti:
Mikko on nuori, ostaa yli 400 euron takin ja ajaa uudella Audilla. Mikäs mies tämä oikein on?
Ekonomi, sijoitusasiantuntija.
Ei 400 euroa takista paljon ole, jos se on hyvälaatuinen ja klassinen malli. Kestää vuosia eikä tarvitse kokoajan olla shoppaamassa uutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan niiiiin iso riita sit ollutkaan kuin viime jakson lopussa annettiin ymmärtää... 😟
Eihän sitä itse riitaa edes näytetty, jotta voisimme isoutta arvioida. Luultavasti ihan suhteeton siihen nähden, miten pikku asiasta oli kysymys.
Itse olen järjestelmällisyyden perikuva joka ei ikinä unohda mitään, ja pääsi "huh, huh" -huokaus kun näin mikä kassi-Alma Heidin niine tsiljoonine pikku nyssyköiheen. Ja sen verran kissaihminen että tiedän ettei matkustaminen ole kissalle herkkua, eli mitä pidempi matka sen pahempi. Mutta silti: En todellakaan olisi ruvennut aukomaan päätäni jostakin unohtuneesta hiekasta ja kuivaruoasta! Eihän siinä tarvita kuin kaarros lähimmälle ABC:lle tai vastaavalle.
Ihmiset nyt vain ovat erilaisia, Heidi ei ole sieltä järjestelmällisimmästä päästä, asian kanssa pitää vain oppia elämään jos hänen kanssaan elää aikoo. Mikolla olisi kyllä aika paljon muutakin opittavaa elämässä vielä.
"Milla hei, sun täytyy muuttuu,...et ole mikään tyttö enää..."
Kimmo on nahjus kun ei uskalla lähestyä.
Mikko on ällö kun pussailee koko ajan.
Kyllä on naisen kanssa vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on nuori, ostaa yli 400 euron takin ja ajaa uudella Audilla. Mikäs mies tämä oikein on?
Ekonomi, sijoitusasiantuntija.
Ei 400 euroa takista paljon ole, jos se on hyvälaatuinen ja klassinen malli. Kestää vuosia eikä tarvitse kokoajan olla shoppaamassa uutta.
Yli 400 euroa tuulitakista. Pitää olla hölmö, että semmoisen summan on valmis maksamaan tuosta. Itse en ikinä maksaisi sellaista summaa takista. Ihme, että kehtasit sen telkkarissa näyttää. No minä olenkin aika köyhä. Tulot ovat vain vähän yli 60 te vuodessa ja asun omakotitalossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Tiina harrastaa kun puhui jostain treeneistä?
Koripalloa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Tiina valittaa ja epäilee. Samuel järjestää kivan jutun. Tiina kyttää toisen. Jos nuo jatkaa yhdessä, niin muutaman vuoden päästä Samuel ei kyllä järjestä tuolle enää mitään. Yrittäis edes näytellä että on kivaa. Mä olisin ihan paskana, jos mua lytätään noin.
No kun se juttu ei ollut kiva. Vielä kun tiesi, että toisella on korkean paikan kammo. Miksi ihmeessä pitäisi näytellä, että on kivaa, jos ei ole?
Jos mikä naisissa on rasittavaa niin tuo, että valehdellaan, jotta toiselle ei tulisi paha mieli. Minua nolottaisi ankarasti, jos vuosien päästä paljastuisi, että järkkäämäni "kivat jutut" eivät ole kivoja olleen ollenkaan.
Millalta tuli tässä jaksossa hyvää pohdintaa millaista on rakkaus ja millaista sen kuuluisi olla ja mitä hän tuntee. En tiedä, onko osallistujille sanottu, että ei saa suoraan kameran edessä ruotia ihan oikeita fiiliksiä tai sanoa suoraan, että "en halua jatkaa Kimmon kanssa", koska siinä menisi ohjelma pilalle. Tai sitten ohjelmasta leikataan nämä kommentit pois ennen vikaa jaksoa. Jenkkienkin bachelorissa on pakko loppuun asti pitää vähintään 2 daamia loppuun asti muka-mielenkiintoisena, vaikka olisi jo toiseen rakastunut, mutta sitä ei voi kertoa ennen vikaa jaksoa jos silloinkaan.
Luulen, että vaikka paperilla Kimmo on Millalle tosi hyvä mätsi (vaikka ei kyllä edes ole, koska asiantuntijat eivät tajunneet, että Milla tarvii määrätietoisen "äijä"-miehen, eikä jeesjeesmies-Kimmoa) ja vaikka Milla tuntee ja tietää, että Kimmo olisi parasta hänelle pitkään aikaan ja ehkä ikinä, niin Millalla ei ole ne tärkeimmät eli oikean ihastumisen ja vetovoiman tunteet Kimmoa kohtaan heränneet. Ovatkohan olleet sängyssä? Itse olisin hirveän vaivautunut, jos toinen haluaisi (eli Kimmo) mennä vähän pidemmälle ja kiusallista olisi keskustellakin siitä, koska ite ei vain yksinkertaisesti SYTY toisesta. Kuitenkin KEMIA on se mikä Millalta ja Kimeltä puuttuu, kaikki muu on ihan ok. Voiko se ajan myötä kehittyä, en oikein itse usko, vaikka joillekin niin on tapahtunut.
Oma pitkäaikainen parisuhteeni alkoi juuri ihan hillittömällä liekillä ja huumalla, mitä Milla ja kaverinsa haukkuivat, ja emme pystyneet olemaan edes päivää erossa toisistamme ja sitten se tasaantui parissa vuodessa, mutta edelleen ollaan yhdessä 12 vuoden jälkeen, joten en itse tiedä muusta.