Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?
En malta odottaa!
Kommentit (8622)
Kauheesti kyllä Milla saanut negatiivista kommenttia täällä. Ite taas pystyn niin samaistumaan noihin sen juttuihin ja ei Milla mielestäni ole niin "ärsyttävä tyyppi" miltä se näiden juttujen perusteella vaikuttaa. Tottakai tuommonen tilanne on tunteiden vuoristorataa ja selkeesti kuitenkin Kimmoa arvostaa ihmisenä ja häntä kehuu vaikka välillä tunteet pomppiikin.
Onko tolla Jasonilla kuivat silmät vai miten se räpsyttelee niitä koko ajan??
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee oikeesti paha mieli näistä kommenteista. Älkää 😞 Katsoessani mietin , että tuokin on jonkun poika ja rakas sellainen.
tai tytär
Vierailija kirjoitti:
Millan ja Kimmon "juhannus" on kyllä melko repäisevä. Jäivät Helsinkiin eivätkä osaa ottaa edes kaikkea tarvittavaa piknikille mukaan.
Varmaan kaikkien parien sopimuksessa lukee, että pitää järjestää ohjelmaan yhteistä juhannuksenviettoa. Näiden osalta mentiin rimaa hipoen. Viettivätköhän loppujuhannuksen eri porukoissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä tuo Mikon mumina?!
Heidikin kysyy vähän väliä, että mitä.
Vierailija kirjoitti:
No voi helvata kyllä, kun aikuinen ihminen voisi ihan itse reippaasti sanoa juuri tuon, että mene sinä vain mutta minä en pysty. Sen sijaan marttyroi "mennään sitten koska sinä haluat" ja kitisee myöhemmin valinnastaan.
En minäkään ymmärrä, ettei voinut sanoa, että on korkeanpaikan kammo, jos kerran sellainen on. Kyllä kuka tahansa fiksu ihminen ymmärtää, ettei fobiaa noin vain selätetä. Miehelläni on korkeanpaikan kammo ja hyvin ymmärtäväisesti olen suhtautunut siihen, että hänelle on reissussa jotkut paikat vaikeita. Ja joihinkin paikkoihin minä menen kahdestaan tytön kanssa ja mies jää alas pelkäämään, miten tytölle käy. Onneksi ei periytynyt tytölle tuo vaiva, anopilla ja muillakin miehen sukulaisilla tuota korkeanpaikan kammoa on.
Itselläni puolestaan on perhoskammo, mutta siihen ei ole mies ainakaan alusta asti osannut suhtautua oikein, vaan kaikenlaista kettuilua ja vähättelyä on ollut.
Samuel on pärjännyt Tiinan kanssa hyvin! Ei kuka tahansa mies tuollaista Tiinaa jaksaisikaan.
Ja Milla vaikuttaa olevan tosi innoissaan Kimmosta, ihanaa! Katseli häntä niin rakastavasti juhannuksena, kun pussailivat ja hänen silmät kostuivat kun hän kertoi kameralle, että harvoin tulee noin ihanaa miestä vastaan kuin Kimmo on <3
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten pankkivirkailijana hikoileva audimies paritettiinkin boheemille taiteilijasielulle, jota ei audit ja sporttimachoilut voisi vähempää kiinnostaa.
Tältä wannabe-taiteilijanaiselta todella noloa, kun ei arvosta toisen harrastuksia. Ja missä kohtaa siinä Mikon tuomarireissussa oli machoilua?
Milla sai selvästi uutta virtaa hetkeksi, kun kaverinsa muistutti ettei välttämättä edes kannata tavoitella raastavan intohimoista suhdetta :)
Riipaisi oikein Millan ja Kimmon Grillatessa . Kimmo kysyi laitetaanko kaikki makkarat, Milla kiukkuisesti mitä mikä kysymys tuo on, tietysti kaikki. Tähän sitten Kimmo selvästi nolon näköisenä yritti hymyillä ja mumisi jotain epämääräistä. Milla yritti myöhemmin selitellä kuinka hän nuorempana töksäytteli , no jaa edelleenkin ainakin Kimmolle.
Mun mielestä Tiina ja Samuel on kiva pari :) totta kai kestää tottua ja tutustua toisen tapoihin ja kameran edessä se on varmasti tosi haastavaa. Tuntuu että Tiinalla on välillä esitys päällä, varmaan jännittää kameroita. Samuel vaikuttaa koko ajan aidolta. Mää ainaki uskon että heistä tulee onnellisia ja päättävät jäädä yhteen. Tai toivon ainakin onnea heille.
Heidistä ja Mikosta en usko että pysyvät yhdessä. Heidiä tuntuu ällöttävän Mikon jatkuva pussailu ja lähentely. Itse en tykkäisi yhtään. Ei voi edes kaupassa käydä ilman jatkuvaa nuoleskelua. En saa Mikon puheesta mitään selvää, ei johdu murteesta vaan siitä että puhuu epäselvästi. Meni taas puolet hänen sanomisistaan ohi. Heidi on todella kaunis ja ihan perusmukava ja -fiksu. Mikko on ihan kivannäköinen, mutta vaikuttaa äkkipikaiselta ja tylyltä. Heidin kommenteille sovinismista mahtaa olla syynsä. En ole mikään feminatsi mutta Mikon puheet ovat vain ärsyttäviä. En usko että pysyvät yhdessä ja en kyllä toivokkaan että pysyisivät. Heidi varmaan katkeroituisi.
Milla ja Kimmo on mun suosikkipari! Hitaasti lämpenevä suhde, tuntuu jotenkin kestävämmältä kuin esim Heidin ja Mikon pikarakkaus joka on mielestäni alkanut jo hiipua. Olivat niin suloisia pikku piknikillään joka ei mennyt ihan kuin strömsössä :D Milla puhuu Kimmosta niin kauniisti. Kimmokin vaikuttaa kovin kiintyneeltä Millaan. Toivon että pysyvät yhdessä ja ovat onnellisia :) Milla puhui kauhean viisaasti parisuhteesta. Komea pari :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään sinne vähän nus NUK NUKKUMAAN
Mua hävettäisi, jos mieheni heittäisi tuollaista läppää julkisesti.
AV:laisille on ilmeisesti ihan normaalia puhua nussimisesta ja kassien tyhjentelystä vieraiden ihmisten (kuvausryhmä) läsnäollessa? Ja myös mummien, kummien, työnantajien ja asiakkaiden (katsojat) läsnäollessa?
Se on VIIHDEOHJELMA! Ei tosikoille pilkunnus........ohoh mitä mää kirjoitin nyt joku tuttu voi nähdä. Apua maailmanloppu!
Mitä mieltä olette siitä että Heidillä ja Mikolla tuli selkeästi kunnon riita unohtuneista tavaroista?
Varmasti inhimillistä (vaikkei toivottavaa) pitkissä ja rutinoituneissa suhteissa, jos pariskunta alkaa vastoinkäymisissä syytellä ja tiuskia toisilleen. Kuitenkin veikkaan ettei ainakaan Samuel olisi puhunut inhottavasti Tiinalle vastaavassa tilanteessa, keskinäinen ihastus vaikuttaa vielä sen verran.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on just sellainen lassukkamies, joka kihisee pienessä mielessään ja salaa keskustelupalstoilla, että naisia kiinnostaa vain raha ja "normaalinnäköinen, mukava, urheileva" mies ei kiinnosta eikä kelpaa naisille. Nyt sitten pankkivirkailijana hikoileva audimies paritettiinkin boheemille taiteilijasielulle, jota ei audit ja sporttimachoilut voisi vähempää kiinnostaa. Tämä herkkä taiteilijanainen kaipaisi vain miestä, joka puhuu naisille kunnioittavasti, esiintyy itsevarmasti eikä heittele sovinistisia lipsahduksia. Harmi kun Heidi ja Mikko ei kumpikaan vastannut toistensa odotuksia!
Btw, Mikon kädet on jotenkin lyhyet suhteessa kroppaan. Näyttää ihan joltain piirroshahmolta, vähän koominen kun on niin pitkä muutenkin.
Miltäs sä näytät? Mietitäänkö yhdessä mitä vikoja sussa on? Läski maha vai muodoton lauta?
Dunderilla keulii. Lukenut liikaa rakkaudesta ja alkanut sämpläämään ajatusta ristiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on just sellainen lassukkamies, joka kihisee pienessä mielessään ja salaa keskustelupalstoilla, että naisia kiinnostaa vain raha ja "normaalinnäköinen, mukava, urheileva" mies ei kiinnosta eikä kelpaa naisille. Nyt sitten pankkivirkailijana hikoileva audimies paritettiinkin boheemille taiteilijasielulle, jota ei audit ja sporttimachoilut voisi vähempää kiinnostaa. Tämä herkkä taiteilijanainen kaipaisi vain miestä, joka puhuu naisille kunnioittavasti, esiintyy itsevarmasti eikä heittele sovinistisia lipsahduksia. Harmi kun Heidi ja Mikko ei kumpikaan vastannut toistensa odotuksia!
Btw, Mikon kädet on jotenkin lyhyet suhteessa kroppaan. Näyttää ihan joltain piirroshahmolta, vähän koominen kun on niin pitkä muutenkin.
Miltäs sä näytät? Mietitäänkö yhdessä mitä vikoja sussa on? Läski maha vai muodoton lauta?
Täällä kirjoittelee selkesti myös joku Mikon läheinen, ja samassa tilanteessa olleena suosittelen yksinkertaisesti pysymään pois anonyymeistä nettikeskusteluista, koska mielensä pahoittaa aivan takuulla.
Toisaalta ainakin puolet kansanhuvia näissä ohjelmissa on ruotia osaanottajia, joten sekin täytyy vain hyväksyä, törkeyksiä lukuunottamatta.
Mikolla oli varmaan työstressiä kun kerran oli odottanut innolla viikonloppua ja yhteistä aikaa, siksi Heidi oli varmaan pakannutkin Mikon puolesta jos kerran Mikko siitä ei pidä yhtään, mun mielestä kiva ele:) No tottakai sitten loukkaantuu jos toinen alkaa märmättää unohtuneista Äijän ruoista kun kerran on tehnyt ensin palveluksen toiselle. Tuskin kenenkään parisuhderiidat kovinkaan järkeviä on, kärjistyy vielä kun näytetään tv:ssä..
Asuvatkohan Hesassa, kun arki-iltana siellä kulkevat?
Sanna1994 kirjoitti:
Milla puhuu Kimmosta niin kauniisti. Kimmokin vaikuttaa kovin kiintyneeltä Millaan. Toivon että pysyvät yhdessä ja ovat onnellisia :) Milla puhui kauhean viisaasti parisuhteesta. Komea pari :)
Kun Milla puhuu Kimmosta hyvää, hän tuntuu ajattelevan järjellä. Tajuaa ehkä, että tässä on hyvä mies, mutta jokin tyytymättömyys vaivaa silti.
Kimmo pelkää Millaa liikaa. Eihän miehen kuulu naista pelätä. Ja vaikka kuinka sukupuolirooleja yritetään hämmentää ja sallia miehillekin heikkous ja epävarmuus, niin viime kädessä naiset eivät kuitenkaan pidä epävarmoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään sinne vähän nus NUK NUKKUMAAN
Mua hävettäisi, jos mieheni heittäisi tuollaista läppää julkisesti.
AV:laisille on ilmeisesti ihan normaalia puhua nussimisesta ja kassien tyhjentelystä vieraiden ihmisten (kuvausryhmä) läsnäollessa? Ja myös mummien, kummien, työnantajien ja asiakkaiden (katsojat) läsnäollessa?
Se on VIIHDEOHJELMA! Ei tosikoille pilkunnus........ohoh mitä mää kirjoitin nyt joku tuttu voi nähdä. Apua maailmanloppu!
Vähän eri asia kirjoittaa anonyymina nettiin pilkunnussimisesta, entä sanoa omalla nimellä ja naamalla tv-ohjelmassa, että haluaisi lähteä nussimaan...
Mä haen mukaan ensi kaudelle. Saatte sitten haukkua mun hampaita, painoa, puheääntä, maneereja jne :)