Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL

Vierailija
05.09.2016 |

Huomenna se alkaa! Miten me pärjätään ilman Maaretia? Onko taas säpinää ukkomiehen ja kamera crew'n välillä? Kuka on paksuna heti häitten jälkeen? Millaisia pariskuntia veikkaatte tällä kertaa olevan mukana, joko saataisiin vähän "iäkkäämpi" pari mukaan?

En malta odottaa!

Kommentit (8622)

Vierailija
2781/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee Mikosta sellainen fiba, että on omistushaluinen. Jatkuvat pusut, häämatkalla ei ois laskenut Heidiä muiden kanssa tanssimaan yms. Kauhee sanoa, mutta vähän sellainen vaimonhakkaaja-fiiliskin tulee. Sit futispelin jälkeen käänsi Heidin sanoman ihan just sellaiseksi, mitä itse halusi kuulla. Sellaista havaittavissa muutoinkin. Vaikuttais siltä, ettei Heidillä ja Mikolla ole paljon yhtään henkistä läheisyyttä. Heidi osais ja varmasti tahtoiskin keskustella, mutta Mikko ei osaa. Mun mielestä tuo Mikko on vain jotenkin tosi creepy.

Itse kirjoittelin vähän vastaavaa tuolla alkupäässä keskustelua. En nyt vaimonhakkaajaksi sanoisi, mutta omistushaluiselta ja mustasukkaiselta vaikuttaa. Mulla tuli siitä yläkerrasta piileskelystä sellainen fiilis, että Mikko ei suinkaan ujouttaan siellä odotellut, vaan siksi, että sen mielestä jostain syystä Heidin olisi pitänyt huomioida Mikkoa hakemalla Mikko varta vasten sieltä yläkerrasta ja tuntui, että Mikko oli loukkaantunut Heidille kun Heidi ei tullutkaan.

Ja pakko mainita Samuelista ja porkkanoista. :) Mun mielestä oli suloista kun Samuel kysyi (tosin ehkä vähän jo vittuuntuneena) että pitääkö ne porkkanat kuivata. Tiinahan oli kaupassa sanonut, ettei tykkää märistä vihanneksista. Ja tuolle porkkanoiden kuivaamiselle Tiina vaan nauroi, että eihän porkkanoita tarvitse kuivata.

Vierailija
2782/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaahan kommentoidessanne, että Mikkokin on ihminen ja monien perheenjäsen ja ystävä. Jos ei pidä hänen tyylistään pusutella jatkuvasti ja puhua epäselvästi, ei tarvitse kuitenkaan naistenhakkaajaksi sekopääksi tuomita!!!   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samuel on kyllä maailman hyvähermoisin mies! Siksi kai Tiinalle naitettukkin =) 

Vierailija
2784/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kausi on aivan hemmetin tylsä! Kaikki draama puuttuu: Yksi pari kuin köytettynä toisiinsa ruokakaupassa ja tapetoimassa, toinen sivistyneesti seurustelee ystävien kanssa ruokapöydässä kohteliasta small talkia vaihdellen. Kolmas pari: Toinen mennä viuhtoo ja toinen odottaa ruoan kanssa kotona. Pläääää.....

Draamasta ei käy se, että vikalla parilla on roolit "väärin päin". Siis enemmän arkitilanteita, lyhyempiä kohtauksia, ei minuuttikaupalla jotakin seinän maalaamista ja vieraiden kanssa lörpöttelyä.

Onhan tuo ainutlaatuinen suhdekoe, jossa nyt mukana olevat tuntuvat näyttelijöiltä. Kiitos kuvauksen. Uudet asiantuntijat, täytyy näyttää että tämä porukka onnistui näin hyvin.

Pitkästyy kuoliaaksi tuota touhua katsellessa. Kuin eläkeläisten senssiohjelmaa katsoisi (sori, se olis varmasti hauskempi)!

Kamoon, tunteita esiin!!

Aika moni (vakaa) parisuhde nyt vain näyttää tylsältä muiden silmiin. Väkisinkö sitä draamaa pitäisi pareille käsikirjoittaa? Minusta tylsä kausi tarkoittaa vain sitä, että asiantuntijat ovat tehneet valintansa hyvin ja saaneet yhdistettyä tasapainoisia pareja. Tuotantoyhtiön kannalta toki tylsää.

Onko noilla muka jo vakaat parisuhteet? Voi vaatia mielenkiintoisempia ja luonnetta paljastavampia pätkiä näytettäväksi. Nyt halutaan antaa sellainen karkkikuva kaikista ja se on TYLSÄÄ! Jatkokausia? ajatellen vinkiksi vaan, sillä tyhjän saa pyytämättäkin.

Vakaa ei ole yhtä kuin vakava. Vakaa parisuhde on vakaa heti ensimetreiltä alkaen. Vakaassa parisuhteessa ei tarvitse riidellä pikkuasioista testatakseen kumppania, tai sitä, kummalla on suhteessa enemmän valtaa, sillä parisuhteen dynamiikka toimii ilman riitojakin.

Minä liitän vakaan parisuhteen käsitteeseen kyllä sen mittaisen keston, että tasapaino/vakaus on ehditty saavuttaa. Varmaan aika harvinaista, että sellainen ensimetreillä syntyy, jos ei toisiaan ennestään tunneta.

Vierailija
2785/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se Millaa niin kiukuttaa uusimmassa klipissä? Loppuuko hermo, usko vai kärsivällisyys Kimmoon? Ja järkähtämätön Kimmo ei ole naisen tuittuilusta moksiskaan.

Eniten kipinöivät naiset ovat olleet pisimpään yksin (Tiina 4v. ja Milla 3 v.). Heidi ja miehet kaikki vuoden sinkkuina.

Vierailija
2786/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2787/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on vaihtanut fb-kuvansa hääkuvasta taviskasvokuvaan. Näinkö tuli viimeinen stoppi suhteelle?

Vierailija
2788/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kimmo ja Milla ovat sellainen pari, että heidän pitäisi ehdottomasti asua vielä erillään. Jos heidän pitää tuo 5 viikon kuvausaika asuakin yhdessä, sen jälkeen heillä saattaa olla vielä mahdollisuus pelastaa tilanne muuttamalla joksikin aikaa erilleen. Muuttaisivat yhteen vasta sitten kun he ovat siihen oikeasti valmiit.

Vierailija
2789/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla on vaihtanut fb-kuvansa hääkuvasta taviskasvokuvaan. Näinkö tuli viimeinen stoppi suhteelle?

Mitäs jos Milla on vain vaihtanut kuvaa? Ilman mitään taka-ajatuksia?

Vierailija
2790/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaahan kommentoidessanne, että Mikkokin on ihminen ja monien perheenjäsen ja ystävä. Jos ei pidä hänen tyylistään pusutella jatkuvasti ja puhua epäselvästi, ei tarvitse kuitenkaan naistenhakkaajaksi sekopääksi tuomita!!!   

Niin.

Jos naistenhakkaajaksi nimitellään ilman mitään todisteita, niin sehän alkaa olla jo kunnianloukkaus. Tuollainen maine on miehelle todella suuri häpeä.

Oma henkilökohtainen inho Mikkoa kohtaan ei oikeuta vielä kirjoittamaan miehestä mitä tahansa potaskaa. Varsinkin kun kyseessä on pelkkä mutuilu ja henkilö on vain tv:stä tuttu.

Joku raja nyt tuohon Mikon haukkumiseen, kiitos. 

Vierailija
2791/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Nyt tuli huono omatunto aiemmin kirjoittamastani, vaikken sentään naistenhakaajaksi haukkunutkaan. Pyydän anteeksi!

Vierailija
2792/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kausi on aivan hemmetin tylsä! Kaikki draama puuttuu: Yksi pari kuin köytettynä toisiinsa ruokakaupassa ja tapetoimassa, toinen sivistyneesti seurustelee ystävien kanssa ruokapöydässä kohteliasta small talkia vaihdellen. Kolmas pari: Toinen mennä viuhtoo ja toinen odottaa ruoan kanssa kotona. Pläääää.....

Draamasta ei käy se, että vikalla parilla on roolit "väärin päin". Siis enemmän arkitilanteita, lyhyempiä kohtauksia, ei minuuttikaupalla jotakin seinän maalaamista ja vieraiden kanssa lörpöttelyä.

Onhan tuo ainutlaatuinen suhdekoe, jossa nyt mukana olevat tuntuvat näyttelijöiltä. Kiitos kuvauksen. Uudet asiantuntijat, täytyy näyttää että tämä porukka onnistui näin hyvin.

Pitkästyy kuoliaaksi tuota touhua katsellessa. Kuin eläkeläisten senssiohjelmaa katsoisi (sori, se olis varmasti hauskempi)!

Kamoon, tunteita esiin!!

Aika moni (vakaa) parisuhde nyt vain näyttää tylsältä muiden silmiin. Väkisinkö sitä draamaa pitäisi pareille käsikirjoittaa? Minusta tylsä kausi tarkoittaa vain sitä, että asiantuntijat ovat tehneet valintansa hyvin ja saaneet yhdistettyä tasapainoisia pareja. Tuotantoyhtiön kannalta toki tylsää.

Onko noilla muka jo vakaat parisuhteet? Voi vaatia mielenkiintoisempia ja luonnetta paljastavampia pätkiä näytettäväksi. Nyt halutaan antaa sellainen karkkikuva kaikista ja se on TYLSÄÄ! Jatkokausia? ajatellen vinkiksi vaan, sillä tyhjän saa pyytämättäkin.

Vakaa ei ole yhtä kuin vakava. Vakaa parisuhde on vakaa heti ensimetreiltä alkaen. Vakaassa parisuhteessa ei tarvitse riidellä pikkuasioista testatakseen kumppania, tai sitä, kummalla on suhteessa enemmän valtaa, sillä parisuhteen dynamiikka toimii ilman riitojakin.

hmm, hyvä pointti. Itse elän pitkässä ja vakavassa suhteessa, joka ei koskaan ole ollut kovin vakaa, korkeintaan ehkä hetkittäin. Tässäkin on puolensa kun ei tylsäksi käy ja kipinää on, mutta kyllä teemme paljon työtä että säilyisi rauha talossa, etenkin nyt lasten vuoksi. Ei se pieni "tylsyys" ole aina pahasta, oletan että sellaista on kahden tasapainoisen ihmisen elo ulospäin, he itse ovat todennäköisesti hyvin tyytyväisiä tilanteeseensa. -eri

Vierailija
2793/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tää Mikon dissaus täällä,joka on mennyt ihan äärimmäisyyksiin.

Okei,joo on ollut tinderissä,so what?

Voi olla aktiivinen profiili tai sitten ei.Oikeesti rauhoittukaa!

Ja nää "creepy,ällö,liikaa pusuja"-kommentit on tosi lapsellisia.Minä ainakin näen hänessä ihan normaalin miehen,en mitään sellaista mikä oikeuttaisi tälläiseen Mikko-inhoon mikä täällä vallitsee!Ihan naurettavia olette.

Enkä ole Mikon kaveri tai sukulainen,saati itse Mikko.

Vierailija
2794/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tää Mikon dissaus täällä,joka on mennyt ihan äärimmäisyyksiin.

Okei,joo on ollut tinderissä,so what?

Voi olla aktiivinen profiili tai sitten ei.Oikeesti rauhoittukaa!

Ja nää "creepy,ällö,liikaa pusuja"-kommentit on tosi lapsellisia.Minä ainakin näen hänessä ihan normaalin miehen,en mitään sellaista mikä oikeuttaisi tälläiseen Mikko-inhoon mikä täällä vallitsee!Ihan naurettavia olette.

Enkä ole Mikon kaveri tai sukulainen,saati itse Mikko.

No, jokaisella on omat mielipiteensä. Minusta Mikko on nimenomaan ällö. Viime jaksossa hän puhui normaalilla äänellä muiden seurassa, joten miksi hän ei voi puhua normaalisti myös Heidin seurassa? Miksi hänen pitää lässyttää silmät puolitangossa kuin vähä-älyiselle lapselle? Jatkuva pusuttelukaan ei häiritse mua läheskään niin paljon kuin tuo Mikon kommunikointi, äänensävy ja kykenemättömyys puhua Heidin kanssa yhtään mistään.

Vierailija
2795/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla ettei se Heidin ja Mikon kaveri halunnut televisioon, ei siis halunnut sanoa mitään sillon kuin kuvattiin eikä halunnut nimeään telkkariin. Mä luulen näin :) olis sen nimi siellä muuten lukenut

Oli se kyllä outo lintu siellä taustalla, tuijotti ilmeettömänä pöytää kerran taisi jotain vilkaista. Kyllähän se täysin yksin jätettiinkin pariskuntien taholta, puhuivat keskenään mitä "me" tehdään etc, miksi tuo raukka oli edes mukaan otettu/lähtenyt.. 

Mulla oli kyllä sympatiat tämän ulkopuolelle jääneen kaverin puolella. Voihan olla, että esim. kaveripariskunnan mies + taustalla ollut poika + Mikko ovat alun perin olleet kaveruksia. Sitten tämän toisen miehen tyttöystävä oli aika vahvassa roolissa tässä ruokapöytäkeskustelussa. Jos kaveripariskunta koki nyt niin mukavana, kun oli toinenkin pariskunta mukana. Ja kolmas kaveri jäi ulkopuolelle.

Oli miten oli, tyhmää oli korostaa, kavereitten häälahjaa, että mennään sitten yhdessä neljästään harrastamaan sitä jotain aktiviteettia.

Vierailija
2796/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Mikko olisi täydellinen pari sen Unelmien poikamies-sarjassa loppumetreillä tippuneen tumman turkulaisen erotuomarin kanssa? Sitä sielujen sympatiaa kun ymmärtäisivät toisiensa puhetta! Ja yhteinen harrastuskin, jopas!

Eihän nuo turku- ja tamperelaiset näytä sopivan yhteen. Olisivat naittaneet Kimmon ja Heidin sekä Mikon ja Millan keskenään. Fyysisesti ja varmaan muutenkin osuvammat parit. Paitsi että Heidi olisi saanut duunarin, mutta eihän tuo nytkään taida olla onnensa kukkuloilla akateemisensa kanssa. 

Vierailija
2797/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllähän kaikki, jotka hääkuvansa profiilikuvaksi laittavat, pitävät sen loppuelämän, ellei tule ero.

Vierailija
2798/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinalla fb:ssä kaksi muutakin hääkuvaa sen profiilikuvan lisäksi, yhteiskuva Samuelin kanssa ja kuva jossa tapaavat alttarilla. Lisätty noin 3 viikkoa sitten. Luulisi että ovat vielä yhdessä kun on kerran lisäillyt tuollaisia kuvia.

Vierailija
2799/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni Mikon “ongelma" on nimenomaan se, että hänestä jää tunne että siinä vaimon paikalla voisi olla kuka tahansa. Harva nainen (tai mies) haluaa tulla halutuksi vaan geneerisenä puolisonpaikan täyttäneenä hahmona. Todellinen kiinnostus toiseen ihmiseen on ainakin noissa videonpätkissä huomattavan usein korvattu toisen suun tujottamisella. Mitä muina aikoina tapahtuu, sitähän voi vaan arvailla.

Heidi puhui siitä kuinka hän sai sen mitä pyysikin- huomiovan miehen joka saa hänet tuntemaan itsensä halutuksi. Luulen että hän kuitenkin epäröi, ja osaksi sen juuri takia että vaikka pyyntö toteutui paperilla, hän tuskin tuntee olevansa kovin haluttu oman itsensä vuoksi.

Mikon en usko olevan ällö limanuljaska, ennemmin ehkä rakkaudessa kerran pettynyt mies joka toteuttaa nyt ohjekirjamaisesti “unelmamiehen” roolia. Ehkä jopa siinä toivossa että välttää aiemmat virheet? Bonuksena sillä tavoin onnistuu pitämään itsensä tarpeeksi etäällä jos homma kariutuu. En todellakaan usko että hänen tarkoitusperänsä ovat huonot. Veikkaan että koko homman televisiointi vaikuttaa huomattavasti molempien käytökseen.

Vierailija
2800/8622 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Mikko olisi täydellinen pari sen Unelmien poikamies-sarjassa loppumetreillä tippuneen tumman turkulaisen erotuomarin kanssa? Sitä sielujen sympatiaa kun ymmärtäisivät toisiensa puhetta! Ja yhteinen harrastuskin, jopas!

Eihän nuo turku- ja tamperelaiset näytä sopivan yhteen. Olisivat naittaneet Kimmon ja Heidin sekä Mikon ja Millan keskenään. Fyysisesti ja varmaan muutenkin osuvammat parit. Paitsi että Heidi olisi saanut duunarin, mutta eihän tuo nytkään taida olla onnensa kukkuloilla akateemisensa kanssa. 

Kimmo olisi hyvinkin voinut sulattaa Heidin sydämen ja M&M olisivat saaneet toisistaan bisse- ja matsikaverit.

Ketju on lukittu.