Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Klamydialääkkeen hinta

Vierailija
05.09.2016 |

Hei, tosiaan otsikossa kysymys eli paljonko klamydialääke maksaa vai onko se ilmainen kun tämä on joku "seulottava" sukupuolitauti tai vastaava.

Ennen kuin joku alkaa nälvimään aiheesta, niin olen nuori ja poikaystäväni petti minua. Olen 100% varma että tauti mulla on, sillä häneltä löytyi ja sen takia mullekkin tosta pettämisestä kertoi. Ahdistaa, vituttaa ja stressaa, sillä jos se maksaa niin mun kuukauden syömiset on aika vähäiset. Oma vikani, kun seurustelin tollaisen urpon kanssa mutta nälkää en ansaitse nähdä vain hänen takiansa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat lääkkeen ilmaiseksi tk:sta tai vastaavsta paikasta. Tärkeintä on nyt, että menet testiin, syöt lääkkeet (kerta-annos), käytät tästä lähtien kondomia ja heivaat pettäjän mäkeen.

T. Terkkari

Vierailija
2/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat lääkkeen ilmaiseksi tk:sta tai vastaavsta paikasta. Tärkeintä on nyt, että menet testiin, syöt lääkkeet (kerta-annos), käytät tästä lähtien kondomia ja heivaat pettäjän mäkeen.

T. Terkkari

Kiitos paljon asiallisesta vastauksesta. Mulla on jo kouluterveydenhuoltoon aika tälle viikolle, niin saan lähetteen terveysasemalle testeihin. Kondomia oon aina käyttänyt muissa kuin vakisuhteissa, mut näköjään nyt pakko ruveta niissäkin kun ihmisiin ei voi luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zithromax (4 tbl) maksaa 17 euroa + toimitusmaksu 2,39 e. En tiedä voiko saada ilmaiseksi.

Vierailija
4/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään klamydialääkettä. Siihen käytetään ihan perus antibiootteja tai penisilliinejä.

Vierailija
5/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zithromax (4 tbl) maksaa 17 euroa + toimitusmaksu 2,39 e. En tiedä voiko saada ilmaiseksi.

Mikä ihmeen toimitusmaksu? Apteekistä tiskiltä antibiootteja. Alle kakskymppiä suoraan mukaan.

Vierailija
6/6 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa mitään klamydialääkettä. Siihen käytetään ihan perus antibiootteja tai penisilliinejä.

Sen tiedän, mutta kyllähän niitä voi silloin klamydialääkkeiksi kutsua tässä kontekstissa.