Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko teistakin ensi kesa olevan jo valmiiksi tylsa lintuinfluenssan vuoksi, kun taytyy lahinna sisalla kykkia, kun ei jaksa koko ajan vahtia, mita se lapsi ulkona sorkkii.

Vierailija
04.03.2006 |

Kuolleita linnunraatoja tuskin osuu joka tontille, mutta kakkaa kylläkin. Kun on viinimarjat kypsiä, on meidän pihamme pullollaan linnunkakkaa, mutta on sitä paljon muutenkin. Rantaelämäkin on tylsää. Uskaltaako uidakaan. Siis odotatteko yhtään tänä vuonna kesää, vai pelkäättekö vai harmittaako teitä tulevan kesän hankaluus.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään enempää ei kerrota. Ei esim. kerrota, miten hoidetaan se suuri määrä ihmisiä, jos tulee pandemia jne. Paljon salataan. Lisäksi arvelen, että päättäjät myös kunnioittavat ihan liikaa ihmisten ammatteja. Siis esim. kanaloiden pitäjiä säälitään hieman yli sen, mikä terveyden kannalta olisi optimaalisin ratkaisu jne.

Vierailija
42/43 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinasiantuntijaa, joka sanoi, että ensimmäinen Li-tapaus voi Suomessa hyvinkin löytyä kanasta, kun villilinnut eivät tule ihmisten ilmoille sairastumaan ja kuolemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hysterisoitua. Näitä tappavia tauteja ja uhkakuvia on ollut ennenkin ja niistä selvitty. Elämä ja kuolema kulkevat käsi kädessä nyt ja aina. Kuolema on todennäköisesti elämässänne yhtä lähellä paivittäin autoillessanne. Ja minä hetkenä hyvänsä voi tulla vaikka aivoveritulppa tms... Luonto on arvaamaton. Yritetään elää luontoa kunnioittaen ja parhaamme tehden. Ja muistetaan, että ei se lintuinfluenssa vielä tartu ihmisestä ihmiseen. Ja sitten kun se tarttuu, ei sitä välttämättä saa niin moni. Kuinka moni vuosittain sairastaa tavallisen influenssan? Minä en ainakaan ole saanut sitä 5 vuoteen. Sekinhän on hengenvaarallinen sikiölle. Kuinka moni raskaana olevan nainen on saanut influenssan vuosittain? Minä olen siltä välttynyt ihan käsien tiheämmällä pesemisellä. Ennen ekaa raskauttani sain influenssan melkein joka vuosi.

Hyvää kevättä teille kaikille. Hyvin tässä käy! Eletään kuten ennenkin ja laitetaan turvavyöt ja -istuimet kiinni ajaessa, annetaan jalankulkijoille tietä ja pysähdytään punaisiin valoihin. Näin henkemme ja läheistemme henki todennäköisesti säästyy vielä ensi vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi