Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako kukaan lähteä pullean naisen kanssa treffeille?

Vierailija
05.09.2016 |

Vai haaveilenko aivan mahdottomista?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika monta suht pulleaa nuortakin naista, jotka ihan kivasti ovat miesmarkkinoilla pärjänneet. Avioliittoja on rakennettu ja kakaroita tullut maailmaan. Ei taida hyllyvä patja joitakin miehiä haitata, jos nainen on muuten sympaattinen ja mukava.

Vierailija
22/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti haluaa, Suomen sukupuolijakauma pitää siitä huolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pulleus häiritsee kovastikin, niin sille voi sentään tehdä jotain. Kelpaako sulle pullea mies?

Kyllä. Kasvot ratkaisee ja erityisesti hymy :) naiivi naisen alku, mutta sitä pilkettä silmäkulmassa ja leveää hymyä siellä vanhainkodissa ajattelin katsella pappasixpackin sijaan. Olen sairastanut syömishäiriön ja nyt vihdoin siinä kunnossa että pystyn syömään normaalisti ruosta turhia paineita ottamatta. En aio laihduttaa grammaakaan enää koskaan elämäni aikana. Jos en tosiaan tällä kropalla kelpaa niin antaa sitten olla. :) ap

Vierailija
24/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pulleus häiritsee kovastikin, niin sille voi sentään tehdä jotain. Kelpaako sulle pullea mies?

Kyllä. Kasvot ratkaisee ja erityisesti hymy :) naiivi naisen alku, mutta sitä pilkettä silmäkulmassa ja leveää hymyä siellä vanhainkodissa ajattelin katsella pappasixpackin sijaan. Olen sairastanut syömishäiriön ja nyt vihdoin siinä kunnossa että pystyn syömään normaalisti ruosta turhia paineita ottamatta. En aio laihduttaa grammaakaan enää koskaan elämäni aikana. Jos en tosiaan tällä kropalla kelpaa niin antaa sitten olla. :) ap

Mutta aiotko tehdä itse aloitetta?

Vierailija
25/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162/60 Olen iloinen ja aktiivinen ja välillä vähän höpsökin. Erittäin ujo miesseurassa niin olen onnistunut sinkkuna pysymään tähän ikään asti.. olen aika huono kuvailemaan itseäni. Ap

Minkähänlainen sun vartalonmalli on, kun pidät itseäsi noilla mitoilla pulleana? Onko sulla hyvin vähän lihasta ja omenavartalo vai?

Vierailija
26/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni ellei nainen ole amispölö/humanisti

Vierailija
27/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap minua kiinnostaisi

:)

Vierailija
28/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

162/60 Olen iloinen ja aktiivinen ja välillä vähän höpsökin. Erittäin ujo miesseurassa niin olen onnistunut sinkkuna pysymään tähän ikään asti.. olen aika huono kuvailemaan itseäni. Ap

Minkähänlainen sun vartalonmalli on, kun pidät itseäsi noilla mitoilla pulleana? Onko sulla hyvin vähän lihasta ja omenavartalo vai?

Harrastan liikuntaa aktiivisesti. Omenavartalo luultavasti, mutta en ole aivan varma. Kaikki ylimääräinen on onneksi jakautunut tasaisesti joka paikkaan jos jotain positiivista. Saattaa olla että katson itseäni vähän hassusti sillä pidän itseäni isompikokoisempiakin ihan normaaleina. Mutta toisaalta tuntuu että muiden mielestä 60 kiloa painava nainen ei voi olla muuta kuin valas. Saattaa jopa olla että olen tehnyt vartalostani turhan ison mörön päässäni ja syyt sinkkuuteen löytyy sieltä kaulan ylemmästä päästä hiusten alapuolelta..ap

Vierailija
29/30 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta aiotko tehdä itse aloitetta?

Tuskin

Vierailija
30/30 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hölskyvät kannut? ;)

M45

hyi.

toinen M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi