Haluaako kukaan lähteä pullean naisen kanssa treffeille?
Kommentit (30)
Varmasti haluaa, Suomen sukupuolijakauma pitää siitä huolen.
Vierailija kirjoitti:
Jos pulleus häiritsee kovastikin, niin sille voi sentään tehdä jotain. Kelpaako sulle pullea mies?
Kyllä. Kasvot ratkaisee ja erityisesti hymy :) naiivi naisen alku, mutta sitä pilkettä silmäkulmassa ja leveää hymyä siellä vanhainkodissa ajattelin katsella pappasixpackin sijaan. Olen sairastanut syömishäiriön ja nyt vihdoin siinä kunnossa että pystyn syömään normaalisti ruosta turhia paineita ottamatta. En aio laihduttaa grammaakaan enää koskaan elämäni aikana. Jos en tosiaan tällä kropalla kelpaa niin antaa sitten olla. :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pulleus häiritsee kovastikin, niin sille voi sentään tehdä jotain. Kelpaako sulle pullea mies?
Kyllä. Kasvot ratkaisee ja erityisesti hymy :) naiivi naisen alku, mutta sitä pilkettä silmäkulmassa ja leveää hymyä siellä vanhainkodissa ajattelin katsella pappasixpackin sijaan. Olen sairastanut syömishäiriön ja nyt vihdoin siinä kunnossa että pystyn syömään normaalisti ruosta turhia paineita ottamatta. En aio laihduttaa grammaakaan enää koskaan elämäni aikana. Jos en tosiaan tällä kropalla kelpaa niin antaa sitten olla. :) ap
Mutta aiotko tehdä itse aloitetta?
Vierailija kirjoitti:
162/60 Olen iloinen ja aktiivinen ja välillä vähän höpsökin. Erittäin ujo miesseurassa niin olen onnistunut sinkkuna pysymään tähän ikään asti.. olen aika huono kuvailemaan itseäni. Ap
Minkähänlainen sun vartalonmalli on, kun pidät itseäsi noilla mitoilla pulleana? Onko sulla hyvin vähän lihasta ja omenavartalo vai?
Mielelläni ellei nainen ole amispölö/humanisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
162/60 Olen iloinen ja aktiivinen ja välillä vähän höpsökin. Erittäin ujo miesseurassa niin olen onnistunut sinkkuna pysymään tähän ikään asti.. olen aika huono kuvailemaan itseäni. Ap
Minkähänlainen sun vartalonmalli on, kun pidät itseäsi noilla mitoilla pulleana? Onko sulla hyvin vähän lihasta ja omenavartalo vai?
Harrastan liikuntaa aktiivisesti. Omenavartalo luultavasti, mutta en ole aivan varma. Kaikki ylimääräinen on onneksi jakautunut tasaisesti joka paikkaan jos jotain positiivista. Saattaa olla että katson itseäni vähän hassusti sillä pidän itseäni isompikokoisempiakin ihan normaaleina. Mutta toisaalta tuntuu että muiden mielestä 60 kiloa painava nainen ei voi olla muuta kuin valas. Saattaa jopa olla että olen tehnyt vartalostani turhan ison mörön päässäni ja syyt sinkkuuteen löytyy sieltä kaulan ylemmästä päästä hiusten alapuolelta..ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta aiotko tehdä itse aloitetta?
Tuskin
Vierailija kirjoitti:
Onko hölskyvät kannut? ;)
M45
hyi.
toinen M45
Tunnen aika monta suht pulleaa nuortakin naista, jotka ihan kivasti ovat miesmarkkinoilla pärjänneet. Avioliittoja on rakennettu ja kakaroita tullut maailmaan. Ei taida hyllyvä patja joitakin miehiä haitata, jos nainen on muuten sympaattinen ja mukava.