Haluaako kukaan lähteä pullean naisen kanssa treffeille?
Kommentit (30)
Riippuu kokonaisuudesta. Esim. Jos muuten olet nätti ja minun tyyliini niin voisin lähteä
M24
Kiroiletko paljon ja kailotat isoon ääneen?
Millainen olet? Iloinen ja positiivinen vai valitatko koko ajan?
Yhtä vähän kun suominainen arvosanalla seitsemän lähtee alle kasin miehen kanssa treffeille.
Ihan tosissani kysyn että voisiko joku pitää pulleaa naista mieluisena treffiseurana ja mahdollisena elämänkumppanina? Vai olenko auttamattomasti niin ala-arvoinen ettei minun edes kannata haaveilla parisuhdemarkkinoista? Ap
162/60 Olen iloinen ja aktiivinen ja välillä vähän höpsökin. Erittäin ujo miesseurassa niin olen onnistunut sinkkuna pysymään tähän ikään asti.. olen aika huono kuvailemaan itseäni. Ap
Voithan laihduttaa jos se kovin vaivaa. Mutta lähtisin, jos et olisi sairaalloisen tukeva.
Jos teet aloitteen niin aika monikin sinkkumies lähtisi kanssasi ulos. Melko todennäköisesti minä myös.
T. Mies29
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissani kysyn että voisiko joku pitää pulleaa naista mieluisena treffiseurana ja mahdollisena elämänkumppanina? Vai olenko auttamattomasti niin ala-arvoinen ettei minun edes kannata haaveilla parisuhdemarkkinoista? Ap
Mä olen oĺlut 10v naimisissa ja painan 118 kg.
Jos pulleus häiritsee kovastikin, niin sille voi sentään tehdä jotain. Kelpaako sulle pullea mies?
Ei kukaan , joka edes hieman itseään arvostaa.
Et ehkä ole niin upea että mies tekisi kaikista potentiaalisista naisista aloitteen juuri sinua kohtaan.
Mutta jos teet itse aloitteita löydät kyllä seuraa.
Millainen on pullea nainen? Miten sijoittuu rehevän ja mätisäkin kanssa kokoluokitukseen?
Jos maksat mun illallisen ravintolassa.