Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin onko kenenkään parisuhde alkanut naisen aloitteesta?

Vierailija
05.09.2016 |

Kun taas meni vituiksi yksi miesjuttu, jossa minä olin aloitteellisempi (eli myöskin kaiketi kiinnostuneempi tai ainoa kiinnostunut) niin onko oikeesti jonkun parisuhde alkanut niin, että nainen on ollut se aloitteellisempi? Nyt mä päätin että en tee miesten suhteen enää mitään vaan odotan että kohtaan sellaisen miehen, joka kiinnostuu musta!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun kaikki kolme suhdetta on alkanut ns mun aloitteesta. N45v

Vierailija
2/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun. Yhdessä seitsemän vuotta, naimisissa kolme. N27

Vierailija
4/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei. Ei naiset saa tehdä aloitteita tai ne on "epätoivoisia".

Vierailija
5/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä?

No en tiedä miten se nyt tähän liittyy mutta alle 30 :D

ap

Vierailija
6/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kaikki naisethan ovat tunnetusti hoikkia, kauniita ja rohkeita, joten eiköhän suurimman osan parisuhdekin ole alkanut naisen aloitteesta. 

"Sä voit puhuu mitä vaan, mut teot ne lasketaan." - Tuure Kilpeläinen

Vierailija
7/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Naimisissa 3 vuotta. N32

Vierailija
8/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suhteeni ainakin alkoi. Sama kai se kenen aloite, jos molemmat on kiinnostuneita. Ei siinä mitään pelejä tarvitse pelata. Kutsuin ekoille treffeille ja ehdotin ekaksi seurustelua. Sanoin myös ensin rakastavani. Mies sitten ehdotti jossain vaiheessa yhteenmuuttoa, joten kai me ollaan sitten ihan tarpeeksi "tasoissa" eikä tartte miettiä miksi mukana keikkuu :D Katotaan kumpi ehtii kosimaan ennemmin.

Ei toi sinun aloitteellisuuteen ole kaatunut vaan ihan siihen, etteivät ne miehet nyt ole olleet kiinnostuneita.

Vierailija
9/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omani, joista viimeinen kestänyt 15 vuotta. En ole odottelevaa tyyppiä.

Vierailija
10/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 5 vakavaa suhdetta ja kaikki ne alkaneet omasta aloitteestani. Olen nainen. Luontevaa on ollut tehdä aloitteet.

Vierailija
11/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni teki aloitteen ja seurustelimme 4v.

Mutta se suhde kirjaimellisesti kuivui kasaan ja erosimme ystävinä.

Olemme hyviä ystäviä vieläkin ja aina toistemme tukena jos paska sattuu osumaan tuulettimeen.

Vierailija
12/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on alkanut naisen aloitteesta, mies toki aluksi suostuu olemaan yhdessä, mutta sillä ajatuksella, että jos parempi nainen tulee kehiin, niin lähtee tämän paremman naisen matkaan. Parempi nainen on tietenkin nuori ja kaunis.

Vierailija
13/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... :D Ja myöhemmin mies osoittautui muutenkin saamattomaksi ihmiseksi.

Vierailija
14/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, käytännössä. Kolme pidempää suhdetta, yksi avioliitto. Miehen aloitteesta mulla on ollut vain lyhyitä seksisuhteita. Kaikki on myös loppunut mun aloitteesta tätä nykyistä lukuunottamatta.

Vierailija
15/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoi aloitteestani ja yhdessä 4v.

16/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti naisten aloitteellisuus on erinomainen asia, joka lisää onnellisten parisuhteiden määrää. Naisilla ei kuitenkaan ole välttämättä yhtä hyviä taitoja miehen kiinnostuksen merkkien arvoimiseen kuin miehillä naisten. Aloitteellinen kannattaa olla, mutta samalla täytyy pitää huolta siitä, että itse aktiivisesti kelpuuttaa miehen samaan tapaan kuin jos mies olisi aloitteen tekijä. Jos mies vain roikkuu mukana, muuttuu suhteen rakentaminen kivireen vetämiseksi.

Vierailija
17/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on perseestä.

Vierailija
18/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuoruudessa alkoi yksi lyhyt parisuhde, mutta **tuiksihan sekin meni.

Vierailija
19/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon joutunut tekemään joka vitun alotteen ja päätöksen aina ekasta seksikerrasta siihen jokapäiväiseen mitä tänään syötäisiin keskusteluun. Vittukun tuolle tampiolle kaikki on aina ihan sama.

Vierailija
20/38 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli liian ujo tekemään aloitetta, joten se jäi minulle. Kiinnostus kyllä näkyi kilometrin päähän. Kerroin sitten hänelle tulevani nyt yökylään ja hän saa tehdä sitten aamiaista. Nyt naimisissa ja hyvin menee, parempaa miestä tuskin on, ainakaan minulle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän