Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten järjestää tapaamiset

Vierailija
05.09.2016 |

etävanhemman ja 1-vuotiaan lapsen välille?

Tilanne se, että isä käytännössä tuntematon lapselle. Isä kieltäytynyt tulemasta meille katsomaan lasta, enkä minäkään ole valmis menemään hänen luokseen. Yhteisiä tuttuja ei ole eli tapaamiset sukulaisten luona ei mahdollisia.

Niin ja onko teistä väärin, että ensiksi isä kieltäytyy tulemasta kotiini katsomaan lasta ja sen jälkeen sanookin, että voi tulla? Onko väärin, jos en häntä kotiini päästä kun ensin kieltäytynyt itse tulemasta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin, jos kiukkuisena kostat. Jos isä on nyt sitä mieltä, että voisi tulla teille, niin annat tulla. Hän antoi periksi. Sinäkö ajattelit, sun ei yhtään tarvi joustaa?

Vierailija
2/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen etu. Lapsen etu. Lapsen etu. Tuossa kolme ohjenuoraa kaikille eronneille vanhemmille. Ei äidin ylpeys, isän ego. Lapsen etu.

Joten ei, et voi kieltää, jos lapsen etu on sulle tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. No ajatuksena olisi, että lapsi tapaisi isää niin, että minä en ole läsnä. Tämä ihan sen takia, että lapsi kyllä kuitenkin aistii kireät välimme ja kärsii eniten konflikteista. Mietin vain, että minä olen kyllä joustanut, mutta isä ei näköjään pysty joustamaan yhtään missään.

Vierailija
4/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tapaamisia järjestää leikkipuistoon tai vanhempainkahvilaan tai vastaavaan? 

Vierailija
5/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tapaamisia järjestää leikkipuistoon tai vanhempainkahvilaan tai vastaavaan? 

Minun puolestani voisi, mutta lapsen isän työaika on liukuva. Hän haluaa pitää lasta joka toinen viikonloppu luonaan, vaikka ei tunne lasta. Isä on siis tavannut lapsen noin 10 kertaa eli ei edes kertaa kuukaudessa. Mitä mä teen?

Vierailija
6/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsket ukon tutustua lapseen ennen kuin luovutat lapsen hänelle. Viikonlopuksi en antaisi lasta "tuntemattoman" mukaan.

Vierailija
7/13 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös!

Ap

Vierailija
8/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Ap

Vierailija
9/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen isä on?

Vierailija
10/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä tapaa lasta sinun luonasi ensin, voit olla kotona, mutta ole vaikka toisessa huoneessa, äläkä riitele isän kanssa. Kun alkaa sujumaan, voi isä ottaa lapsen mukaan päiväksi esim, leikkipuistoon tai omaan kotiinsa tai minne nyt haluaakin mennä, mutta palauttaa lapsen illalla sinulle. Vasta kun ovat tapailleet ja tutustuneet paremmin, voit antaa lapsen yöksi/viikonlopuksi.

Vierailija
11/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkämaalainen isä on?

En ymmärrä miten se liittyy tähän.. isä on espanjalainen.

Vierailija
12/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä tapaa lasta sinun luonasi ensin, voit olla kotona, mutta ole vaikka toisessa huoneessa, äläkä riitele isän kanssa. Kun alkaa sujumaan, voi isä ottaa lapsen mukaan päiväksi esim, leikkipuistoon tai omaan kotiinsa tai minne nyt haluaakin mennä, mutta palauttaa lapsen illalla sinulle. Vasta kun ovat tapailleet ja tutustuneet paremmin, voit antaa lapsen yöksi/viikonlopuksi.

Nyt isä ilmoitti, että ei sittenkään tapaa lasta luonani. Mitä halvattua mä teen?

Vierailija
13/13 |
06.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up :(

Ap